mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg ser streker, men de var veldig svake!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser streker, men de var veldig svake!?
Ja, de er veldig svake.. hadde sett for meg økning for lengstså lurer veldig ..
Jeg har opplevd to ganger å få ganske sterk strek på babyplan uten å være gravid.. men at det skal være så mange med svak/skyggestrek synes jeg er rart om det ikke er spire. Krysser fingra for deg!
jeg har hatt kjemisk ett par ganger før. Men da har det vært en test og ikke flere. Synes dette er veldig rart, og angrer en smule på å ha startet å testet så tidligTakk for at du tok deg tid til å svare på posten minjeg har hatt kjemisk ett par ganger før. Men da har det vært en test og ikke flere. Synes dette er veldig rart, og angrer en smule på å ha startet å testet så tidlig
![]()
Siden jeg har opplevd å få falsk positiv med disse så ville jeg dele min erfaring. 
Yey! Gratulerer så mye!!!!
Noen symptomer ute å går også eller er det ingen ennå?![]()
Jeg har absolutt ingen symptomer så langt. De kommer nok etterhvert tenker jeg 
Her er det spire! GratulererNÅ synes jeg det var ordentlig nok strek til at det kanskje er lov å feire ørlite grann![]()

NÅ synes jeg det var ordentlig nok strek til at det kanskje er lov å feire ørlite grann![]()
Det kan du gjøre, nå har jeg vel ikke «registrert» meg i starten her for jeg kom litt sent med menGratulerer!!!Skal jeg sette deg på gravid?
Det kan du gjøre, nå har jeg vel ikke «registrert» meg i starten her for jeg kom litt sent med men![]()
Kan settes på ikke gravid, tr kom i dag.

Kanskje det blir ein sein test denne gangenNegativ test og er 10 dpo idag. Aldri testa positivt så seint før, så nå venter jeg bare på at tanta kommer. Vil egentlig gjerne ha mens nå fort som fy, så jeg kan sette igang med en ny PP og melde meg inn i en ny ikm-gruppeSkal gå inn å bestille en del eggløsningstester og fylle opp skapet
![]()
Kanskje det blir ein sein test denne gangenHåper det
![]()
Har innstilt meg på at jeg ikke er gravid og er klar for tanta