~ IKM uke 40 ~

Ja, de er veldig svake.. hadde sett for meg økning for lengst :( så lurer veldig ..

Jeg har opplevd to ganger å få ganske sterk strek på babyplan uten å være gravid.. men at det skal være så mange med svak/skyggestrek synes jeg er rart om det ikke er spire. Krysser fingra for deg!

Jeg har opplevd to ganger å få ganske sterk strek på babyplan uten å være gravid.. men at det skal være så mange med svak/skyggestrek synes jeg er rart om det ikke er spire. Krysser fingra for deg!

Takk for at du tok deg tid til å svare på posten min:Heartpink jeg har hatt kjemisk ett par ganger før. Men da har det vært en test og ikke flere. Synes dette er veldig rart, og angrer en smule på å ha startet å testet så tidlig:p

Takk for at du tok deg tid til å svare på posten min:Heartpink jeg har hatt kjemisk ett par ganger før. Men da har det vært en test og ikke flere. Synes dette er veldig rart, og angrer en smule på å ha startet å testet så tidlig:p

Bare hyggelig! :Heartred Siden jeg har opplevd å få falsk positiv med disse så ville jeg dele min erfaring.
Huff, leit å ha kjemisk kan jeg tenke meg.. aldri hatt det selv.
Haha, kjenner igjen den! Jeg fanga jo ikke opp eggløsninga denne mnd på test, så jeg har testa med g.tester siden sist samleie, haha :hilarious:

NÅ synes jeg det var ordentlig nok strek til at det kanskje er lov å feire ørlite grann :gen014

Vedlegg

• C6FE701F-ECDB-4D46-B418-307B8E321D21.jpeg
    C6FE701F-ECDB-4D46-B418-307B8E321D21.jpeg
    22,1 KB · Visninger: 177
Last edited:
Skikkelig øm i underlivet med svake stikkinger på høgre side ☺️ Merker godt til ømheten ved hosting, noko det har blitt mykje av siste veka pga influensa 5 dpo idag.

Tror jeg er mellom 9 og 11 dpo nå, men bare negative tester.
Gitt litt opp håpet, men samtidig så har jeg en litt merkelig følelse også.
Om det bare er innbiling vet jeg ikke, men de to siste dagene har jeg kjent en kvalme plutselig komme. Uavhengig om jeg har spist eller ikke. Ikke type sultenkvalm eller spist for mye kvalm. Og i dag tidlig tenkte jeg at mensen kommer så tok på bind. Ikm i morgen, så blir spennende å se om tanta dukker opp eller ikke :smug:
Angrer på at jeg ikke bestilte tidligtester fra babyplan. Har bare ebaytester liggende. Men de har hvertfall ikke gitt meg skyggestreker da.

Kan settes på ikke gravid, tr kom i dag.

Så dritt at tanta kom å banka på døren:( Går bare å venter på a selv også.. Ønsker deg masse lykke til i en ny PP:Heartpink

Negativ test og er 10 dpo idag. Aldri testa positivt så seint før, så nå venter jeg bare på at tanta kommer. Vil egentlig gjerne ha mens nå fort som fy, så jeg kan sette igang med en ny PP og melde meg inn i en ny ikm-gruppe:) Skal gå inn å bestille en del eggløsningstester og fylle opp skapet:happy119

Negativ test og er 10 dpo idag. Aldri testa positivt så seint før, så nå venter jeg bare på at tanta kommer. Vil egentlig gjerne ha mens nå fort som fy, så jeg kan sette igang med en ny PP og melde meg inn i en ny ikm-gruppe:) Skal gå inn å bestille en del eggløsningstester og fylle opp skapet:happy119
Kanskje det blir ein sein test denne gangen ☺️ Håper det ❤️

Kanskje det blir ein sein test denne gangen ☺️ Håper det ❤️

Det tviler jeg sterkt på:hilarious: Har innstilt meg på at jeg ikke er gravid og er klar for tanta:rolleyes: Så håper jeg spiren sitter neste PP:angel5

Da var det bestilt 42 nye EL-tester og 20 nye tidligtester. Har 50 stk ifra før, men testetøsa får aldri nok si:hilarious:

Back
Topp