Når var kvalmen verst?

Kvalmen er bare blitt verre her dei siste dagene. Gått 3-4 dager nå der kvalmen har nådd nye høyder. Brekke meg bare eg reise meg, må spise før den verste kvalmen slår til som er hver 2-3 time.. Har heldigvis ikke gått opp i vekt ennå, den står stille enn så lenge
 
Jeg hadde to dager pause fra kvalmen, men i går kveld smalt det til igjen. Jeg brekker meg av absolutt alt... Måtte til og med ha pause fra forumet fordi lesing på forum/nettavis/mail osv fikk meg til å kaste opp.
Tyggistrikset er jeg helt enig i - det funker! Men jeg må bytte tyggis ofte. Blir ganske ille om den rekker å bli smakløs.
 
11+3 i dag. Kvalmen gir seg virkelig ikke. Den er noe redusert takket være Phenergan så jeg spyr og brekker meg mindre, men selve kvalmen er vedvarende.
 
Er i veke 8+0 no, og har vore meir eller mindre kvalm i to veker :depressed: Det føles som ein vond spiral då eg vert dårlegare jo mindre eg et, men eg får åte veldig lite sidan eg er dårleg... I tillegg vert eg meir kvalm gjennom heile dagen viss eg søv lite, men slit med å sove då eg er kvalm :grumpy::banghead::banghead: Ufff, mange her skriv at det vart verst i veke 9... eg berre kryssar fingrane for at det ikkje skal verte verre :dead:
På meg ble det bedring i uke 9 :) uke 8 var verst.
 
Uke 6 til 9 var definitivt verst her. Fra uke 10 har jeg noen kvalmebølger innimellom, og spesielt hvis jeg er trett og sliten. Ellers mye bedre i form. nå i uke 11 :D
 
Har nå prøvd Afipran i helgen, fungerer ikke og ble dårlig i magen av den. Er 11+3 i dag så har håp om at det nærmer seg slutten, men kvalmen er fremdeles ille. Har nå bestemt meg for å prøve akupunktur. Noen som har erfaring med det?
 
Har nå prøvd Afipran i helgen, fungerer ikke og ble dårlig i magen av den. Er 11+3 i dag så har håp om at det nærmer seg slutten, men kvalmen er fremdeles ille. Har nå bestemt meg for å prøve akupunktur. Noen som har erfaring med det?
Jeg har ikke erfaring med akupunktur mot kvalme, men god erfaring mot carpall tunell og for å modne før fødsel :D jeg spurte om henvisning til akupunktur mot kvalme fra fastlegen, men han sa at de ikke tar i mot pasienter til akupunktur nå pga corona :( håper de gjør det der du bor!
 
Har nå prøvd Afipran i helgen, fungerer ikke og ble dårlig i magen av den. Er 11+3 i dag så har håp om at det nærmer seg slutten, men kvalmen er fremdeles ille. Har nå bestemt meg for å prøve akupunktur. Noen som har erfaring med det?
Jeg får akupunktur og har god effekt av det, både på kvalme og søvn:happy:
 
Dere som har slitt med kvalme. Hvordan er det nå? 12+2 her i dag og fremdeles like ille. Så så frem til uke 12 for da skulle det bli bedring. Vel, ikke her. :grumpy:
 
Er i uke 12 nå og kvalmen er stort sett over. Kommer når det er leenge siden jeg har spist og gir seg så fort jeg spiser noe. Er såå glad det ga seg :)
 
13+5 i dag, og kvalmen slo tilbake for fullt nå i helga. Hadde fire gode dager med overskudd, før jeg ble slått i bakken igjen av kvalme.. Føler null overskudd hver dag.
 
Jeg er 13+3 og har egentlig hatt noen gode dager, men begynte å kaste opp igjen i går kveld og i morges...
 
12+2, framleis rimelig kvalm. Ikkje like intens spying som for nokon veker sidan, men skjer allikevel daglig. Og avhengig av å ligge/kvile mykje ila dagen for å unngå verre kvalme/meir oppkast.

Hadde også håpt det blei betre no :arghh: Med forrigemann begynte eg å jobbe att (riktignok berre 50%) på denne tida i svangerskapet. Denne gangen kjennes det uaktuelt :confused:
 
Back
Topp