Her har jeg begynt å bli bedre igjen. Nå er jeg bare kvalm på morgenen Så det aller verste var hele uke 9.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kommer og går den litt nå om dagen. Ble bedre fra uke 9+0, og har nå noen dager innimellom hvor jeg er kvalm hele dagen, da er jeg ofte trett og sliten så det påvirker nok meg iallefall.. Jeg har større og ømmere pupper, sterke ligamentsmerter innimellom og er ganske så hormonell så er ikke redd selv om kvalmen er borte noen dager. Må bare prøve å nye det.Er 9+4 i dag og nå har kvalmen og slappheten bare plutselig blitt mye bedre, nesten borte. Nesten sånn at jeg ikke føler meg gravid lengre! Er dette grunn til bekymring?
Hvis det er normalt så er jo det fantastisk! Føler meg litt som meg selv igjen men blir bekymret for at jeg ikke kjenner noe lengre eneste er at jeg har litt "mensmurringer" av og til
Noen som har samme erfaring?
Her går kvalmen i bølger, opp og ned i styrke. Ein dag e drit mens andre dager er det greit. Har og ømme pupper mye og ein del voksesmerter fra livmor så er ikkje bekymra er 9+3 i dagEr 9+4 i dag og nå har kvalmen og slappheten bare plutselig blitt mye bedre, nesten borte. Nesten sånn at jeg ikke føler meg gravid lengre! Er dette grunn til bekymring?
Hvis det er normalt så er jo det fantastisk! Føler meg litt som meg selv igjen men blir bekymret for at jeg ikke kjenner noe lengre eneste er at jeg har litt "mensmurringer" av og til
Er 9+4 i dag og nå har kvalmen og slappheten bare plutselig blitt mye bedre, nesten borte. Nesten sånn at jeg ikke føler meg gravid lengre! Er dette grunn til bekymring?
Samme erfaring her! Kvalmen slapp ganske mye rundt det tidspunktet. Men har fortsatt å være trøtt da.Er 9+4 i dag og nå har kvalmen og slappheten bare plutselig blitt mye bedre, nesten borte. Nesten sånn at jeg ikke føler meg gravid lengre! Er dette grunn til bekymring?
Samme erfaring her! Kvalmen slapp ganske mye rundt det tidspunktet. Men har fortsatt å være trøtt da.
Jeg har gått opp 5 kilo allerede - minst! Men trøster meg med at jeg gikk tidlig opp forrige svangerskap også, og så flatet det ut litt etterhvert.Ja, samme her, fortsatt litt trøtt og slapp, men mindre trøtt enn før Har fortsatt en blund etter middag, og av og til varer den helt til kveldsmat også er det rett i seng, hehe huff, føles som om jeg råtner opp innvendig! Er vant til å sykle en liten trimtur hver dag og generelt være ganske aktiv! Nå føler jeg meg som en slapp råttstokk som bare svirrer rundt klarer ikke å la være å tenke at jeg gjør noe feil, men det er vel kanskje normalt? Jeg har også lagt på meg litt, og det kjenner jeg at instinktivt er litt vanskelig å svelge, men må vel bare bli vant til det, kanskje