PGD-tråden

Hvordan går dere frem når man skal ha søskenforsøk og har blactocyst er på frys I Stockholm etter forrige pgd?? Ringer dere utenlandskontoret, Karolinska eller andre??

Jeg venter på menstrasjon for å planlegge innsett, men nå er jeg 5 dager på overtid. Noen som har opplevd dette etter egguttak? Jeg hadde en mensen 10 dager etter uttak, og venter på første ordinære. Blir stresset av dette jeg..

Jeg opplevede det men min var forsinket i flere mnd.. det var så frustrerende..

Dere som skal reise snart på innsett, eller dere som har vært på eggutakk syns dere det er skummelt men tanke på Stockholm er rødt og har vært i lang tid?

Dere som skal reise snart på innsett, eller dere som har vært på eggutakk syns dere det er skummelt men tanke på Stockholm er rødt og har vært i lang tid?

Var der sist uke, synst det gikk fint. Holdt god avstand til folk, og var mye på hotellrommet. Og brukte munnbind på tog.

Både ja og nei. Vi var der i august. Kjører bil ned, og stoppet ikke før vi kom til Eskilstuna (en grønn by 1 time før Stockholm. Der spiste vi middag og sov, før vi kjørte videre dagen etter. Samboer ventet i bilen, mens jeg hadde egguttak. Deretter kjørte vi rett hjem. Det var få folk på sykehuset, og jeg følte det var trygt. Til innsett neste gang kommer jeg til å fly ned alene, men kommer nok til å være særdeles forsiktig. Det er litt ekkelt, men så absolutt verdt det!! ❤️

Jeg opplevede det men min var forsinket i flere mnd.. det var så frustrerende..
Kjipt! Men fikk du ikke mensen i det hele tatt, eller fikk du den etter 10 dager og så tok det mange månder? Og når du fikk mensen igjen, har den vært regelrett etter dette? Og hva med eggløsning?

Kjipt! Men fikk du ikke mensen i det hele tatt, eller fikk du den etter 10 dager og så tok det mange månder? Og når du fikk mensen igjen, har den vært regelrett etter dette? Og hva med eggløsning?

jeg fikk mensen når den skulle komme, men etter det så ble den forsinket så sykt lenge.. og det var da jeg skulle ringe inn for å planlegge innsett men det har blitt satt på vent pga det.. Det har blitt veldig opp og ned egentlig men aldri så lenge borte som 3 mnd.. og ikke pga utakk :-) det ble det pga p-piller slutt :-)

Evelyn92, hvor lang tid gikk det fra uttak til du fikk vite resultatet?
Blir snart gæren av all denna ventinga :happy090

??

Hvordan går det med deg Evelyn92? Har mensen dukket opp enda så du kan planlegge innsett?:happy:

Hvordan går det med deg Evelyn92? Har mensen dukket opp enda så du kan planlegge innsett?:happy:
Hei ☺️ Mensen kom en uke forsinket. Nå skal jeg begynne å teste for eggløsning på onsdag, og har ultralyd for se at alt er bra på torsdag. Alt ser lovende ut for innsett i oktober. Veldig spent nå! Hvordan ligger dere andre ann?

Last edited:
Spennende! Hvilken eggløsningstest bruker du?

Her er det ventetid. Både på telefon fra Sverige og på mens. Har et par dager høstferie nå så blir noen dager på hytta. Kanskje det kan hjelpe meg å få tankene over på noe annet :)

Spennende! Hvilken eggløsningstest bruker du?

Her er det ventetid. Både på telefon fra Sverige og på mens. Har et par dager høstferie nå så blir noen dager på hytta. Kanskje det kan hjelpe meg å få tankene over på noe annet :)
Spennende!! Er det planlagt innsett på denne mensen? Hvilket sykehus tilhører dere? ☺️

Hvor lang tid har det tatt for dere andre å få refusjon på reise og overnatting? Jeg sendte søknaden om refusjon den 13 august, og har ennå ikke hørt noe

Back
Topp