Vi skulle hatt konfirmant i mai, men det ble utsatt til nå i september. Papirinvitasjonene ble endret til arrangement på facebook, der alle inviterte ble lagt til, og all informasjon delt. Jeg satte svarfrist til utgangen av juli, en uke etter at svarfristen var ute, skrev jeg et innlegg på arrangementet om at alle som ikke har svart til nå (hele farssiden til konfirmanten) dessverre ikke får komme.
En av fars søstre har blokkert meg på facebook, og kunne dermed ikke se arrangementet. Jeg ga far beskjed flere ganger om å videresende all info til denne søsteren. I DAG sender han meg melding om at "XXX" har ordnet seg med fri, og kommer i konfirmasjon. Mitt svar til det var at svarfristen gikk ut for en måned siden.
Far er nå sur, og mener at jeg ikke kan bestemme at noen ikke får komme, for det er hans barn også (men det er jeg som betaler selskapet, lager maten og baker kakene).
Er jeg urimelig her?
Kidden ønsker forøvrig verken å ha far eller noen av hans slekt der.
En av fars søstre har blokkert meg på facebook, og kunne dermed ikke se arrangementet. Jeg ga far beskjed flere ganger om å videresende all info til denne søsteren. I DAG sender han meg melding om at "XXX" har ordnet seg med fri, og kommer i konfirmasjon. Mitt svar til det var at svarfristen gikk ut for en måned siden.
Far er nå sur, og mener at jeg ikke kan bestemme at noen ikke får komme, for det er hans barn også (men det er jeg som betaler selskapet, lager maten og baker kakene).
Er jeg urimelig her?
Kidden ønsker forøvrig verken å ha far eller noen av hans slekt der.