September❤️

Nutte

Forelsket i forumet
Hei alle sammen❤️
Dette blir mitt første IVF forsøk og jeg er såå spent! Ønsker å dele dette med dere, så hiv dere med! Med tanke på at dette er første forsøk, er det mye som skjer, men skal prøve å få oppdatert så ofte jeg kan:) Og lykke til alle sammen, måtte det bli mange sommerbabyer❤️

Skriv inn nick, alder, forsøk#, barn#, klinikk, uttak/innsett og medisin.


Venter på oppstart/innsett:nailbiting:
Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle

Vivaliva, 34 år, forsøk #1, barn #2, Porsgrunn, fryseforsøk 2 dagers (naturlig syklus), innsett uke 39, Lutinus

Solomor2020(er singel)
40 år
forsøk #1
barn#1
uttak: uke 41innsett aner jeg ikke
Medisiner: Gonal-f og fyremadel
klinikk: Medicus Oslo

Vente_Jente, 39 år, forsøk #4 frys denne gangen, 1 barn naturlig fra før, Porsgrunn, femar og lutinus, ul 21/9, innsett?

Stimulerer:cool:
Apekatten, 31 år, fryseforsøk #3, barn #1, Medicus Oslo, Innsett uke 38/39, naturlig syklus med femar, cylogest og ovitrelle

Siljevanilje,38 år, forsøk 1, 1 barn, klinikk Hausken Bergen. Begynner på medisin ca 14 september: menopur,fyremadel,otrivelle og litinus.


Ruger:rolleyes:
Fjellgeita92, 28, forsøk #3, barn #1, Haugesund, uttak tirsdag 01.09, innsett fredag 04.09. Menopur, fyremadel, prednisolon, klexane, ovitrelle, gonapeptyl, lutinus og cyclogest

Em_83, 37 år, forsøk #2, barn #1, Rikshospitalet, uttak uke 37, synarela, gonal-f, ovitrelle, crinone

Gravid:dummy:
Casso, 33, ferskforsøk #3, barn #1, Hausken, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonalpeptyl og Lutinus

Caroline25, 25, forsøk #1, barn #1, klinikk Rikshospitalet, uttak/innsett uke 36/37, medisin= Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Crinone eller Lutinus.

Solblomst_02

Nutte, 27, forsøk #1, barn #1, Medicus Stavanger, uttak/innsett uke 38, bemfola, fyremadel, duphaston

Paeonia, 30, fryseforsøk #2, barn #1, Hausken, innsett 23.09 i naturlig syklus. Støttebehandling med lutinus, prednisolon og klexane.

Litapi - IVF #8 - UNN - Lang protokoll - Stimulert med: Synarela, Menopur, Otrivelle. Videre behandling i rugetid: Utrogestan, Fragmin, Medrol.
Stimuleringsstart: 18/8.
Uttak: 14/9 - 13 egg, 10 befruktet.
Innsett: 17/9 - 3-dagers embryo.
Testdato: 6/10.

Jente88, 32 år, forsøk 2 barn2, porsgrunn fryseinnsett ca uke 38, letrozol/fostimon/lutinus

Lilletusta

Lille.meg, 30 år, forsøk #1, barn #1, UNN, sprøytestart 15.09, medisin: rekovelle og fyremadel. Ultralyd: 22.09

Nordlandjentan, 32-år, 2#, 0#, spiren fertilitetsklinikk, 11.9/14.9 og Bemfola, Fyrmaldel, Ovitrelle og Cyclogest.

Avbrutt/totalfrys:sorry:
Softis, 37 år, #1, #3, Livio, ?, Bemfola, Menopur, Fyremadel

Dizzy, 32 år, Forsøk #2, Barn #1, Haugesund, Uttak/innsett uke 39/40 Synarela, Pergoveris Klexane, Lutinus, Ovitrelle


Ikke gravid:(
Nyprøver2020, Forsøk 3, Porsgrunn , Menopur , fyremadel og ovitrelle, uttak nå på fredag 28.8 og innsett 2.9

Daydream, 33, forsøk3, barn1, Haugesund, uttak uke 36, innsett uke 37. Progynova, menopur, letrozol, gonal-f, fyremadel & ovitrelle

Lille Luringen,36, forsøk 4, Medicus Oslo, fryseforsøk, letrozol og ovitrelle. Skal sette ovitrelle til mandag og innsett 7/9

Sunny_8, 31, forsøk #1, barn #0, klinikk: St. Olav, uttak uke 23, men pga at jeg hadde tendenser til å bli overstimulert så ble det totalfrys (fikk ut 17 egg, 4 som ble befruktet og fryst), hvis alt går etter planen så blir det innsett tirsdag i uke 37.
medisin; Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og skal begynne på Lutinus på lørdag

Norri, 29 år, fryseforsøk #2, barn #1, UNN, Innsett uke 36/37, naturlig syklus med lutinus

Murmeldyret, 34, forsøk #1, barn #2, Porsgrunn, innsett uke 36. Fryseforsøk i naturlig syklus, lutinus

Nick: RebekkaElise
Alder: 25
Forsøk: 2. Ferskforsøk (1. i mars, negativ)
Barn: 1
Klinikk: Porsgrunn
Uttak: 07.09
Inntak: 09.09
Medisin: menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, uttak i august med totalfrys, venter på fryseforsøk i stimulert syklus, medisin: estradot, cyclogest

-TP-, 30, forsøk #1, barn #1, Klinikk Hausken Oslo, uttak/innsett uke 38, metformin, menopur, fyremadel, lutinus.

Ikke oppdatert:wacky:
 
Last edited:
Daydream, 33, forsøk3, barn1, Haugesund, uttak uke 36, innsett uke 37. Progynova, menopur, letrozol, gonal-f, fyremadel & ovitrelle.

Jeg stimulerer nå :)
 
Woho, bra at du lagde gruppe Nutte! :love017 (Har akkurat endret nick)

-TP- 30, forsøk #1, barn #1, Klinikk Hausken Oslo, uttak/innsett uke 38, metformin, menopur, fyremadel, Ovitrelle, lutinus.

Gleder meg til å komme igang jeg nå!!:smiley-angelic001
 
Last edited:
Woho, bra at du lagde gruppe Nutte! :love017 (Har akkurat endret nick)

Tokyo, 30, forsøk #1, barn #1, Klinikk Hausken Oslo, uttak/innsett uke 38, metformin, menopur, fyremadel, lutinus.

Gleder meg til å komme igang jeg nå!!:smiley-angelic001
Ja, ikke sant! Synes det var så koselig med IKM gruppene back in the days eller noe sånt:hilarious: Tror faktisk vi var i samme IKM gruppe første gang jeg var med i en:wideyed::D Veldig hyggelig å være sammen i første gruppe her også❤️ Blir helt forvirra av navnbyttet ditt:wacky: Du vil alltid være TP (forkorter så ikke svigerinna di finner deg igjen:hilarious:) for meg!

Gleder meg ogsååå!!
 
Så gøy med septembergruppe❤️

Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle
 
Jente88, 32 år, forsøk 2 barn2, porsgrunn fryseinnsett ca uke 38, letrozol/fostimon/lutinus

Hurra for septembergeuppe :)
 
Ja, ikke sant! Synes det var så koselig med IKM gruppene back in the days eller noe sånt:hilarious: Tror faktisk vi var i samme IKM gruppe første gang jeg var med i en:wideyed::D Veldig hyggelig å være sammen i første gruppe her også❤️ Blir helt forvirra av navnbyttet ditt:wacky: Du vil alltid være TP (forkorter så ikke svigerinna di finner deg igjen:hilarious:) for meg!

Gleder meg ogsååå!!

Haha, ja det var tider. Og altså, sorry for ekstraarbeidet nå, men jeg byttet nick igjen:hilarious: Jeg er jo TP liksom, så da ble det TP!:hilarious: Takk for tipset! :rolleyes:

Nå må det bli bebis Nutte!!:Heartred
 
Forsøk 3, Porsgrunn , Menopur , fyremadel og ovitrelle, uttak nå på fredag 28.8 og planlagt innsett 2.9 om alt går bra.
 
Sniker meg fra august gruppa og hit :p:D

Norri, 29 år, fryseforsøk #2, barn #1, UNN, Innsett uke 36/37, naturlig syklus med lutinus
 
Em_83, 37 år, forsøk #2, barn #1, Rikshospitalet, uttak uke 37, synarela, gonal-f, ovitrelle, crinone.
 
Spennende måned! ☺️

Caroline25, 25, forsøk #1, barn #1, klinikk Rikshospitalet, uttak/innsett uke 36/37, medisin= Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Crinone eller Lutinus.

Er på CD 8 i dag og stimuleringsdag 6. Var på riksen i dag på første kontroll og det såg fint ut sa legen. Fikk ikke vite antall eller størrelse men skal tilbake for ny kontroll på fredag da jeg har risiko for overstimulering grunnet høy AMH. Så blir spennende å se hva som skjer på fredag og når egguttak blir.
 
Haha, ja det var tider. Og altså, sorry for ekstraarbeidet nå, men jeg byttet nick igjen:hilarious: Jeg er jo TP liksom, så da ble det TP!:hilarious: Takk for tipset! :rolleyes:

Nå må det bli bebis Nutte!!:Heartred
Hahha, det ble TP faktisk:D Så vittig:woot:
Haha ja, det MÅ funke nå!!:shy:
 
Flere som er super utålmodige til å sette i gang med stimulering??:rolleyes: Jeg har vanligvis en lutealfase på 10–11 dager, men den dumme heksa har visst bestemt seg for å trylle denne måneden, for jeg er på min 13 dag!! Altså hvor typisk!!o_O Søstra mi bare: prøv å drikk mye vann, eller tiss litt oftere, kanskje det hjelper:hilarious:

Er det noen som vet hva man gjør om tr kommer i helga? Ringer man nødnummeret eller ringer man inn på mandag?:bored:

Og bruker dere å desinfisere stikkstedet først? Skal man vaske over med vann eller noen desinfiserende wipes? Eller ingenting? Jobber på lab, så blir automatisk opphengt i at man skal desinfisere først:joyful:
 
Flere som er super utålmodige til å sette i gang med stimulering??:rolleyes: Jeg har vanligvis en lutealfase på 10–11 dager, men den dumme heksa har visst bestemt seg for å trylle denne måneden, for jeg er på min 13 dag!! Altså hvor typisk!!o_O Søstra mi bare: prøv å drikk mye vann, eller tiss litt oftere, kanskje det hjelper:hilarious:

Er det noen som vet hva man gjør om tr kommer i helga? Ringer man nødnummeret eller ringer man inn på mandag?:bored:

Og bruker dere å desinfisere stikkstedet først? Skal man vaske over med vann eller noen desinfiserende wipes? Eller ingenting? Jobber på lab, så blir automatisk opphengt i at man skal desinfisere først:joyful:

Jeg har kjøpt sånne små desinfiserende våtservietter som jeg bruker på stikkstedet ☺️
 
Flere som er super utålmodige til å sette i gang med stimulering??:rolleyes: Jeg har vanligvis en lutealfase på 10–11 dager, men den dumme heksa har visst bestemt seg for å trylle denne måneden, for jeg er på min 13 dag!! Altså hvor typisk!!o_O Søstra mi bare: prøv å drikk mye vann, eller tiss litt oftere, kanskje det hjelper:hilarious:

Er det noen som vet hva man gjør om tr kommer i helga? Ringer man nødnummeret eller ringer man inn på mandag?:bored:

Og bruker dere å desinfisere stikkstedet først? Skal man vaske over med vann eller noen desinfiserende wipes? Eller ingenting? Jobber på lab, så blir automatisk opphengt i at man skal desinfisere først:joyful:

Jeg har desinfiserende våtservietter som jeg kjøpte på apoteket :)
Når jeg fikk TR i helga, så ringte jeg mandagen :)

Sex hjelper når TR er sein!
 
Da fikk jeg brev fra Porsgrunn i dag og slenger meg med her:)

Vivaliva, 34 år, forsøk #1, barn #2, Porsgrunn, fryseforsøk 2 dagers (naturlig syklus), innsett uke 39, Lutinus
 
Sun_88, 31, forsøk #1, barn #1, klinikk: St. Olav, uttak uke 23, men pga at jeg hadde tendenser til å bli overstimulert så ble det totalfrys (fikk ut 17 egg, 4 som ble befruktet og fryst), hvis alt går etter planen så blir det innsett tirsdag i uke 36.
medisin; Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og skal begynne på Lutinus på lørdag.
 
Last edited:
Flytter over fra august, siden positiv EL-test selvfølgelig lar vente på seg når det gjelder :inpain:

Murmeldyret, 34, forsøk #1, barn #2, Porsgrunn, innsett uke 36. Fryseforsøk i naturlig syklus, lutinus
 
Back
Topp