IKM August og Septmber 2020 *Vi som har prøvd lenge

Da var første EL test tatt for denne mnd! Er 7 dager til forventet el, men siden eg noen ganger har fått den tidligere tørr eg ikkje vente med testing, aksjer er også starta, bare fordi enn hadde lyst ! Det er utrulig herlig når det skjer i denne fasen. Man blir så alt oppslukt rundt dette med askjer rett rundt el at det blir mye må sex.
 
Da var første EL test tatt for denne mnd! Er 7 dager til forventet el, men siden eg noen ganger har fått den tidligere tørr eg ikkje vente med testing, aksjer er også starta, bare fordi enn hadde lyst ! Det er utrulig herlig når det skjer i denne fasen. Man blir så alt oppslukt rundt dette med askjer rett rundt el at det blir mye må sex.

Enig! Helt supert når lysten er tilstede:happy:
 
Da var første EL test tatt for denne mnd! Er 7 dager til forventet el, men siden eg noen ganger har fått den tidligere tørr eg ikkje vente med testing, aksjer er også starta, bare fordi enn hadde lyst ! Det er utrulig herlig når det skjer i denne fasen. Man blir så alt oppslukt rundt dette med askjer rett rundt el at det blir mye må sex.
ja er helt enig der altså :) :) :) Helt greit med masse sex :p
 
Da kom TR og jeg er klar for en ny pp :)
 
Min digitale eggløsningstest kom med eit blinkende smilefjes i dag! Så da har den fertile perioden starta og eggløsning er rett rundt hjørnet! :D wiihuuu har skikkelig trua denne syklusen :Heartred
 
Min digitale eggløsningstest kom med eit blinkende smilefjes i dag! Så da har den fertile perioden starta og eggløsning er rett rundt hjørnet! :D wiihuuu har skikkelig trua denne syklusen :Heartred
Skal også krysse alt jeg har for at det er gullegget ditt som setter seg denne runden :) og nå som polyppen er borte øker jo det og mulighetene stort :) :) :)
 
Vanillasukilla - 34 år - PP "usikker" - B2 - EL kommer nok - IKM 02.09

Nytt brukernavn :) Så blir
Vanillaflower - 34 år - PP "usikker" - B2 - EL kommer nok - IKM 02.09
 
Har helt glemt av at det er en tråd for oss som har prøvd lenge. Så jeg hopper innom her også jeg:) Selv om jeg hører til på assistert. Men har måttet ta en pause fra det, pga personlige årsaker. Så håper det er greit jeg slenger meg med her også:joyful:

Merri87 - PP20 - B1 - EL 15.08 - IKM 31.08
 
Spent på dagen i dag! Skal til gynekolog for sjekk av om PCOS’en er mer under kontroll. Håper det ikke er en cyste å se der inne så alt ligger til rette for gode EL fremover :angelic:
 
Spent på dagen i dag! Skal til gynekolog for sjekk av om PCOS’en er mer under kontroll. Håper det ikke er en cyste å se der inne så alt ligger til rette for gode EL fremover :angelic:
Lykke til!
 
Venter på EL toppen og gleder meg til å komme inn i DPO land! Da kan man slappe av i 1,5 uke til uroen starter igjen :hilarious:
Så bra at du har det sånn! Jeg går alltid inn i deppehumør i DPO-land:sorry: ganske rolig og optimistisk de første dagene, men så kommer tvilen og deppingen.

Jeg er på CD12 i dag, forventer EL mot slutten av uka (cd15-16), og har begynt å tenke litt på om det er noe jeg kan gjøre annerledes denne gangen for å gjøre DPO litt koseligere.
 
Så bra at du har det sånn! Jeg går alltid inn i deppehumør i DPO-land:sorry: ganske rolig og optimistisk de første dagene, men så kommer tvilen og deppingen.

Jeg er på CD12 i dag, forventer EL mot slutten av uka (cd15-16), og har begynt å tenke litt på om det er noe jeg kan gjøre annerledes denne gangen for å gjøre DPO litt koseligere.

har det bare sånn en liten stund, går i inn i deppa humør rett før mensen kjem også :(
 
Så bra at du har det sånn! Jeg går alltid inn i deppehumør i DPO-land:sorry: ganske rolig og optimistisk de første dagene, men så kommer tvilen og deppingen.

Jeg er på CD12 i dag, forventer EL mot slutten av uka (cd15-16), og har begynt å tenke litt på om det er noe jeg kan gjøre annerledes denne gangen for å gjøre DPO litt koseligere.
Kjenner meg også igjen i depping i dpo-land :rolleyes: det begynner ganske bra, men etter en stund tenker jeg bare at det gikk ikke denne gangen heller osv..
 
Back
Topp