Grattis!Da er jeg blitt en ruger! Håper, håper!!![]()
Så spennende.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis!Da er jeg blitt en ruger! Håper, håper!!![]()
Så spennende.Blastocyst ja! Spennende dager fremover. Klarer nesten ikke tenke på annetHurra! Blastocyst? Velkommen i rugegjengen!!![]()

Det var lenge! Jeg fikk henvisning på samme tid, men var i gang i vår...
I know, her svingar det mellom håp og fortviling mange gonger i løpet av dagen...!!Blastocyst ja! Spennende dager fremover. Klarer nesten ikke tenke på annet![]()

Samme her!I know, her svingar det mellom håp og fortviling mange gonger i løpet av dagen...!!![]()
Det samme skjedde med oss med vår første Bemfola sprøyte. Vi hadde ikke festet den godt nok og det føltes ut som ganske mye rant ned magen min. Jeg ble selvfølgelig bekymret, men vi bestemte oss for å la det gå og heller påse at vi gjorde det riktig neste gang. Det er viktig at man hører et klikk når man presser på det lille lokket med sprøytespissen. Men det gikk fint for vår del og vi fikk ut mange gode egg, så jeg vil tro at det skal gå fint for deg også. Legen vil alltids sjekke veksten av eggposene og hvis de trenger mer tid til å vokse så må du sikkert bare gå på sprøyer noen dager til. Men hvis du er veldig bekymret så er det sikkert greit å ringeHjelp. Sprøyten som jeg tok i kveld var lekk?? Tok bemfola 300ie, på 4. dagen, en penn inneholder hele dagsdosen. Satt inn nålen som jeg pleier, trykket inn væsken, og så etterhvert at det tøt ut væske ved festet, på en måte. Vet ikke om jeg ikke hadde skrudd den på skikkelig, men dette har jeg aldri opplevd, og jeg har satt mange sprøyter etterhvert. Aner ikke hvor mye som gikk til spille.
Vet ikke om dette kan føre til krøll i vekst/modning? Er dette for mye å ringe vakttelefonen for?
Jeg tror ikke det har så mye å si, utfallet blir vel kanskje at du må stimulere en dag lengre?Hjelp. Sprøyten som jeg tok i kveld var lekk?? Tok bemfola 300ie, på 4. dagen, en penn inneholder hele dagsdosen. Satt inn nålen som jeg pleier, trykket inn væsken, og så etterhvert at det tøt ut væske ved festet, på en måte. Vet ikke om jeg ikke hadde skrudd den på skikkelig, men dette har jeg aldri opplevd, og jeg har satt mange sprøyter etterhvert. Aner ikke hvor mye som gikk til spille.
Vet ikke om dette kan føre til krøll i vekst/modning? Er dette for mye å ringe vakttelefonen for?

Det samme skjedde med oss med vår første Bemfola sprøyte. Vi hadde ikke festet den godt nok og det føltes ut som ganske mye rant ned magen min. Jeg ble selvfølgelig bekymret, men vi bestemte oss for å la det gå og heller påse at vi gjorde det riktig neste gang. Det er viktig at man hører et klikk når man presser på det lille lokket med sprøytespissen. Men det gikk fint for vår del og vi fikk ut mange gode egg, så jeg vil tro at det skal gå fint for deg også. Legen vil alltids sjekke veksten av eggposene og hvis de trenger mer tid til å vokse så må du sikkert bare gå på sprøyer noen dager til. Men hvis du er veldig bekymret så er det sikkert greit å ringe![]()
Jeg tror ikke det har så mye å si, utfallet blir vel kanskje at du må stimulere en dag lengre?
Ta en telefon hvis du kjenner at det er best![]()
Her skjer det spennende saker med mange av dere ser jegJeg klarer ikke å holde meg unna jeg vettu
Selv om det ikke ble fryseforsøk, så har jeg ikke gitt opp.
Testetøsa er i full sving. Klarer ikke å la være, med tanke på at vi la inn aksjer de dagene legen anbefalt i tillegg til fryseforsøket. Så vi har jo truffet på eggløsninga denne gangen ihvertfall.
Må ha noe som gir positivitet oppi alt dette vi står i
Men jeg synes oppriktig jeg kan se «noe» på den nederste testen som er 6dpo, men det kommer nok ikke fram her pga kvaliteten.
Den øverste 5dpo er ihvertfall knall negativ. Og det er jo i grunnen aaaaltfor tidlig å teste, I know!
Men denne testinga gjør at hverdagen dreier om noe annet enn den dritten vi står i. Så jeg bare håper håper håper at dette kunne bli til noe. Lar meg ikke knekke så lett![]()

Kan så vidt se en skygge på den jeg tok i dag også. Men blir ikke for optimistisk, for er så tidlig. Og sist syklus fikk jeg min første skyggestrek, så mye mulig det er det denne gangen ogsåJeg ser noe på den nederste! Her hadde jeg blitt optimistisk i hvert fall![]()
Men uansett gøy å teste syns jeg
Må ha hatt tidenes eggløsning denne gangen! Var så ømt og vondt at jeg ikke kunne slippe ut magen, gikk å holdt inne magen hele dagen på jobb! Måtte ta paracet liksom?! For EL?! Kjentes nesten ut som etter egguttak :O Men nå har egget TYDELIG sluppet i allefall, for all smerte er over. Hahanoen andre som har sterke EL smerter?

Jeg kjenner El hver mnd ja, noen ganger kan jeg relatere til den smerten, men heldigvis sjeldent!Må ha hatt tidenes eggløsning denne gangen! Var så ømt og vondt at jeg ikke kunne slippe ut magen, gikk å holdt inne magen hele dagen på jobb! Måtte ta paracet liksom?! For EL?! Kjentes nesten ut som etter egguttak :O Men nå har egget TYDELIG sluppet i allefall, for all smerte er over. Hahanoen andre som har sterke EL smerter?
Fikk elsmerter på jobb en kveld, og klarte nesten ikke stå oppreist!
Oj, det hørtes voldsomt ut. Aldri opplevd noe i nærheten, kun de siste syklusene jeg har kjent EL overhode. Godt det er over i hvert fall![]()
Jeg kjenner El hver mnd ja, noen ganger kan jeg relatere til den smerten, men heldigvis sjeldent!Fikk elsmerter på jobb en kveld, og klarte nesten ikke stå oppreist!
![]()