August 2020 ✨

Jeg må dessverre meddele at fryseforsøket blir utsatt på ubestemt tid, da vi har fått en krise i familien. Så det blir ikke noe innsett i morgen.

Jeg er knust, men vil ikke gå inn på hva det er.
Kommer nok til å ta meg en pause fra både prøverør og babyverden en lang stund fremover.

Ønsker dere alle sammen lykke til. Og håper alt går etter planen for dere.

Så sees vi kanskje igjen ved en senere anledning. Har vært utrolig koselig med ei heiagjeng her inne :Heartred

Så trist å høre. Ta vare på deg selv ❤️ Stor klem!!

Dessverre så har det ikke gått så bra med våre egg; 9/11 befruktet, men bare 1 igjen nå, av ganske dårlig kvalitet. Så vi får se om det blir noe å fryse i det hele tatt :(

Jeg må dessverre meddele at fryseforsøket blir utsatt på ubestemt tid, da vi har fått en krise i familien. Så det blir ikke noe innsett i morgen.

Jeg er knust, men vil ikke gå inn på hva det er.
Kommer nok til å ta meg en pause fra både prøverør og babyverden en lang stund fremover.

Ønsker dere alle sammen lykke til. Og håper alt går etter planen for dere.

Så sees vi kanskje igjen ved en senere anledning. Har vært utrolig koselig med ei heiagjeng her inne :Heartred
Ta vare på deg selv:Heartred

Tre dager siden uttak nå. 22 ut, 13 befruktet, 4 har til nå hatt fin utvikling. Neste oppdatering får jeg onsdag når det eventuelt blir innsett. Merker jeg er pessimistisk når så mange har falt fra allerede. Oh the waiting..

Tusen takk for koselige meldinger fra dere:Heartred
Vi la jo inn aksjer dagen før og på eggløsningsdagen, så man vet jo aldri :shy:
Har det gått, så er det et mirakel oppi det vanskelige vi står i nå.

Av 8 modne egg fikk vi 5 befrukta:Heartred Så letta nå og samtidig spent på hvor mange vi har igjen på torsdag, da det blir innsett:love7

Eg kan flyttast til rugar, iiiiiik!!! Har i dag fått satt inn 2 embryo!! ❤️❤️ Det er heilt vilt!

Stor kontrast til forrige runde der me kun fekk ut eitt egg som ikkje blei befrukta i det heile tatt. Denne gongen fekk me ut 5 egg, 3 blei befrukta og 2 utvikla seg til blastoar. Det er jo fantastisk!

Klinikken foreslo å setta inn to, fordi dei var litt usikre på kvaliteten på det eine embryoet og med tanke på alder (39) og historikk vil dei maksimera sjansane. Hadde også eit risikofritt svangerskap med nr. 1.

No håpar me veldig at begge to klorer seg fast og blir terminspirer!!!
:love7:love7

Dessverre så har det ikke gått så bra med våre egg; 9/11 befruktet, men bare 1 igjen nå, av ganske dårlig kvalitet. Så vi får se om det blir noe å fryse i det hele tatt :(
Så trist, Iselilja. Håpar det eine de har igjen er gullegget! ❤️ Når blir innsett?

Eg kan flyttast til rugar, iiiiiik!!! Har i dag fått satt inn 2 embryo!! ❤️❤️ Det er heilt vilt!

Stor kontrast til forrige runde der me kun fekk ut eitt egg som ikkje blei befrukta i det heile tatt. Denne gongen fekk me ut 5 egg, 3 blei befrukta og 2 utvikla seg til blastoar. Det er jo fantastisk!

Klinikken foreslo å setta inn to, fordi dei var litt usikre på kvaliteten på det eine embryoet og med tanke på alder (39) og historikk vil dei maksimera sjansane. Hadde også eit risikofritt svangerskap med nr. 1.

Wow så kjekt, og så to da! Spennende! :joyful::joyful::Heartred:Heartred

Nå krever verden litt tålmodighet av oss :confused: foliklene vokser litt sakte, og jeg må inn på en tredje UL på fredag. Men antagelig EL-sprøyte fredag eller mandag. slimhinnen ser hvertfall fin ut, og legen var veldig positiv :D

Nå krever verden litt tålmodighet av oss :confused: foliklene vokser litt sakte, og jeg må inn på en tredje UL på fredag. Men antagelig EL-sprøyte fredag eller mandag. slimhinnen ser hvertfall fin ut, og legen var veldig positiv :D
Måtte rette litt her, men: Har selv hatt 3 kontroller hos Medicus, tenker det er bedre med en for mye enn en for lite, men herlighet det er en tålmodighetsprøve.

Lykke til <3

Last edited:

Å :Heartred:Heartred Så god nyhet, Smuta!

Jeg forsov meg i dag tidlig så tisset før jeg husket å ta EL-test.. tenkte det gikk bra, men i kveld har jeg begynt å få EL-smerter.. Men skal jo på ny UL i morgen så håper eggene fortsatt er der :p

Test i kveld? Jeg får bare utslag på kveld:joyful:

Ja kan ta en i kveld, men jeg får ikke «lov» til det av st olavs egentlig :p de vil ha digital test på morgenurin.. men kan ta en strimmel!

Hei damer. Det har gått 6 dager siden innsett og jeg fikk nettopp disse strekene Jeg satte ovitrelle for 13 dager siden, kan det være den fortsatt? Aldri fått en positiv test før så blir helt skjelven her jeg :nailbiting:

Vedlegg

• 3DA0FBCA-634E-4958-9865-23EBADCBD7E1.jpeg
    3DA0FBCA-634E-4958-9865-23EBADCBD7E1.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 117
Back
Topp