August 2020 ✨

Hei damer. Det har gått 6 dager siden innsett og jeg fikk nettopp disse strekene Jeg satte ovitrelle for 13 dager siden, kan det være den fortsatt? Aldri fått en positiv test før så blir helt skjelven her jeg :nailbiting:

Herregud dette er heeelt sikkert babystrek!! Ovitrelle sitter vell i maks 10 dager?! Og ovitrellestreken hadde aldri vært så sterk!!! Gratulerer!! ❤️❤️

Herregud dette er heeelt sikkert babystrek!! Ovitrelle sitter vell i maks 10 dager?! Og ovitrellestreken hadde aldri vært så sterk!!! Gratulerer!! ❤️❤️
Wow! Dette er så uvirkelig, tuusen takk!! Strekene er så sterke og kom så fort også! Ble helt satt ut. Offisiell testdag er på lørdag, med klinikkbesøk på mandag. Herregud som jeg håper dette eventyret bare fortsetter :)❤️

Hei damer. Det har gått 6 dager siden innsett og jeg fikk nettopp disse strekene Jeg satte ovitrelle for 13 dager siden, kan det være den fortsatt? Aldri fått en positiv test før så blir helt skjelven her jeg :nailbiting:

Åå så gøy!! Nei kan virkelig ikke tro Ovitrelle vil gi strek nå, ikke så sterk ihvertfall. Tror vi har vår første graviditet i augustgruppen! :joyful: Gratulerer :Heartred

Wow! Dette er så uvirkelig, tuusen takk!! Strekene er så sterke og kom så fort også! Ble helt satt ut. Offisiell testdag er på lørdag, med klinikkbesøk på mandag. Herregud som jeg håper dette eventyret bare fortsetter :)❤️

Herlig!! :D jeg ble også gravid på første forsøk med førtemann ❤️ Da er du også blitt en av de få heldige!

Fantastisk!! Gratulerer så mykje!! :love7
Håpar me andre følgjer etter veldig snart. :smiley-angelic001

Den ser alt for sterk ut til å være ovitrelle, maks 11 dager har jeg fått utslag på ovitrelle, og da veeldig svakt! Så gøy, gratulerer!! :Heartred

Så spennende, men er det greit om jeg står som ruger frem til mandagens test? :) Merker at jeg allerede er redd for dårlige nyheter.

Ja kan flytte deg tilbake :)

Så trist, Iselilja. Håpar det eine de har igjen er gullegget! ❤️ Når blir innsett?
Det blir totalfrys uansett, pga overstimulering... De 11 var jo bare en eggstokk i og med at den andre ble tatt for tidlig. Får svar i dag på om det siste egget har klart seg :)

Så fine streker :joyful: Gratulerer så mye :Heartred

Ik, da ruger jeg igjen! På en fin blasto :Heartred Og tre blasto til frys! Det er så godt. Ble så lettet at jeg for en gangs skyld fikk tårer i øynene på legekontoret på grunn av lettelse og ikke frustrasjon eller sorg. Offisiell testdag 29., men har tenkt å teste Lutinus ut av kroppen og se om streken kommer tilbake :happy:

Back
Topp