IKM uke 33

Hurra! Så deilig å snart være i dpo-land :happy:

Jaa, har vært å slitsomt å vente to uker etter tr på El, og så vente to uker til ikm.. Så gledelig overraskelse! :D

Mannen min la planer for ettermiddagen i dag: Etter jeg kommer hjem fra trening så tar jeg en dusj, vi lager baby, så drar jeg på butikken. :p Sagt skikkelig casual :hilarious:

Hadde peak i dag jeg, så flytter over i uke 32.
Heier på dere alle sammen:Heartred:Heartred:Heartred

Takk:) hentet Crypho-appen i dag, så venter på å kunne sende beskjed til klinikken i Porsgrunn. Har ett på frys, så tenker vi like så godt kan få brukt det så fort som mulig:)

Jeg startet aldri på prevensjon igjen etter fødselen (februar 19), så har en følelse av at det må bli ivf-veien denne gangen også. Men skader jo aldri å prøve litt selv mens man venter, haha:) føler uansett at alt er litt mindre "stress" denne gangen.

Da er vi i samme situasjon, vi har fryseforsøk i Porsgrunn i august dersom spiren ikke sitter nå :happy: Har to på frys, så jeg blir ikke kjempeskuffa om vi ikke får det til selv. Har det også helt likt med tanke på stress, veldig mye mer avslappet og koser meg mer med prøvingen nå. Vi har jo allerede verdens fineste gutt, så ikke katastrofe om det blir bare han :Heartred

Sjelden jeg blir skuffet over positiv el-test, men det er jeg nå. Den kom altfor tidlig :sorry: Vi har på grunn av ferie med familie ikke hatt mulighet til å legge inn aksjer, noe som ikke gjorde så mye siden el skulle komme tidligst fredag, men fikk positiv cb i dag, på cd13. Jaja, får håpe at litt action i kveld og i morgen gjør susen allikevel. Fordelen er at det ble kortere til ikm :joyful:

Eggløsningsblødning i dag på CD 9 - forrige syklus kom den på CD 12 og da kom mens nøyaktig 14 dager etter, blir spennende å se når/om den kommer denne syklusen. Har kun fått lagt inn aksjer de to siste kveldene - i dag dro mannen bort på jobb et par dager.

EL og IKM er flyttet bak en dag, men det kan bare stå som det gjør:) 1 dpo imorgen vil jeg tro uten å ha testet etter EL :nailbiting: flere i dpo land?

Eg kikke litt her og uke 34 for er usikker på ikm. Men ka tid bør eg testa etter EL? Er på dag 8 i syklusen i dag og vurdere å begynna i dag

Eg kikke litt her og uke 34 for er usikker på ikm. Men ka tid bør eg testa etter EL? Er på dag 8 i syklusen i dag og vurdere å begynna i dag
Det kommer litt an på hvor lang syklusene dine er ca. Skal stå en liste i pakningen med EL-tester på når du skal begynne testingen:)

Jeg har en syklus på mellom 27-31 dager, begynner som regel å teste på cd 12-13. Hvis du er usikker på sykluslengde kan det kanskje være greit å starte tidligere, bare for å være sikker på at du ikke går glipp av den.

Er så lei disse lange syklusene nå... CD 20 og ingen tegn til EL, hverken symptomer eller positive EL-tester. Håper ikke jeg må gå til CD 40 denne ganga også. Henger her foreløpig, så får vi se når ikm blir. Vi fortsetter med sex hver andre dag eller oftere, så skal det i hvert fall ikke stå på innsatsen.

Eggløsningsblødning i dag på CD 9 - forrige syklus kom den på CD 12 og da kom mens nøyaktig 14 dager etter, blir spennende å se når/om den kommer denne syklusen. Har kun fått lagt inn aksjer de to siste kveldene - i dag dro mannen bort på jobb et par dager.

EL og IKM er flyttet bak en dag, men det kan bare stå som det gjør:) 1 dpo imorgen vil jeg tro uten å ha testet etter EL :nailbiting: flere i dpo land?

Da har dere i hvert fall fått lagt inn noen aksjer i forkant av EL, det er bra :) Regner med å være i dpo-land på onsdag, synes det har gått veldig fort, så spent på hvor sakte tiden frem til ikm kommer til å gå

Er så lei disse lange syklusene nå... CD 20 og ingen tegn til EL, hverken symptomer eller positive EL-tester. Håper ikke jeg må gå til CD 40 denne ganga også. Henger her foreløpig, så får vi se når ikm blir. Vi fortsetter med sex hver andre dag eller oftere, så skal det i hvert fall ikke stå på innsatsen.

Det skjønner jeg veldig godt, frustrerende når det ikke skjer noe. Dere har i hvert fall gjort det dere kan når EL endelig kommer :joyful:

Snøblomst - 30år - B2 - PP7/PP1 etter SA :( - EL 2.8 - IKM ca. 12.8

Slenger meg på her jeg :)

Heiel - 30år - pp7 - B1 - EL ca. 27.07. - IKM ca. 12.08

Da jeg tok ut p-staven i januar sa legen min "Siden du har gått på prevensjon så lenge så må du huske at det kan godt gå minst et halvår før det skjer noe". Vel, nå bikket vi halvåret, så nå er det lov å håpe litt ekstra tenker jeg :) tar ikke EL-tester, men har en app (eller 3 ) som beregner EL og IKM :)

Vi har hatt 2-3 veldig harde år på hjemmefronten og er veldig klare for en positiv liten spire nå :) håper dette er mnd :)

Lykke til alle sammen! :)

Snøblomst - 30år - B2 - PP7/PP1 etter SA :( - EL 2.8 - IKM ca. 12.8

Ånei, Snøblomst, er du tilbake på prøver-forumet?! :( Det var virkelig leit å høre! Du vil bli savnet i marsgruppa :Heartred Masse, masse lykke til med prøvingen, håper virkelig du får en terminspire snart :Heartred

Slenger meg på her jeg :)

Heiel - 30år - pp7 - B1 - EL ca. 27.07. - IKM ca. 12.08

Da jeg tok ut p-staven i januar sa legen min "Siden du har gått på prevensjon så lenge så må du huske at det kan godt gå minst et halvår før det skjer noe". Vel, nå bikket vi halvåret, så nå er det lov å håpe litt ekstra tenker jeg :) tar ikke EL-tester, men har en app (eller 3 ) som beregner EL og IKM :)

Vi har hatt 2-3 veldig harde år på hjemmefronten og er veldig klare for en positiv liten spire nå :) håper dette er mnd :)

Lykke til alle sammen! :)

Velkommen skal du være, håper på en haug med positive tester om to uker :Heartred

Back
Topp