Oss testetøser imellom

Hmm... litt vanskelig å se, er den rosa i virkeligheten? har fått lignende strek uten å være gravid på lignende type test, men da var den kanskje litt mer grå i virkeligheten. Hvilken type Test er det?
Kan se antydning til rosa, og den er mye tydeligere enn det som kommer frem på bilde.
Testene er disse:

Vedlegg

• 6F54F69E-642B-4EF7-AEAF-880E405937AF.jpeg
    6F54F69E-642B-4EF7-AEAF-880E405937AF.jpeg
    27,5 KB · Visninger: 168
Hva tenker vi om dette jenter? Mulig 9dpo, positiv(?) EL-test og svak svak skygge (som vanlig hos meg), men vanskelig å ta bilde av.. lovende?

1.uredigert
2.negativ-filter
3.el-test
Eg ser dessverre ingenting på 1 og 2.. Om el-testane slår ut på hcg så burde vel graviditetstestane det og? :oops:

Eg ser dessverre ingenting på 1 og 2.. Om el-testane slår ut på hcg så burde vel graviditetstestane det og? :oops:

ja, det er sykt vanskelig å fange streken opp på kamera og når man i tillegg får superdårlig kvalitet på bildene her inne så blir det jo nesten umulig å se. Men det er streker der, de er bare veldig veldig svake og vanskelig å se om de er grå eller rosa. Men siden jeg er bare 10dpo i dag og testene er 25mlu så må jeg vel smøre meg med tålmodighet tenker jeg.

jeg var mer ute etter erfaringene rundt positiv EL-test og svakt svakt utslag på g-test. Om det kanskje ga litt mer håp rundt at det faktisk er en mulig babystrek eller om det bare er enda en runde med skygger :sorry::sorry:

Kan se antydning til rosa, og den er mye tydeligere enn det som kommer frem på bilde.
Testene er disse:

Og kom innen fristen? Det høres i så fall lovende ut! Spent på dagens:D hvor mange dpo er du?
Edit: samme tester jeg har!

Og kom innen fristen? Det høres i så fall lovende ut! Spent på dagens:D hvor mange dpo er du?
Edit: samme tester jeg har!
Nei, en halvtime etter, siden jeg bare limte den inn i testeboka mi etter overtaking fra mannen at jeg skulle ta en test. Var i går bare Max 5 dpo.
Skulle legge den vekk, og så dermed denne streken som hadde dukket opp. Blenda idag, som var forventet:rolleyes: Så da har jeg hatt min første skyggestrek noen gang. Og jeg er i min 19.PP:meh:

Nei, en halvtime etter, siden jeg bare limte den inn i testeboka mi etter overtaking fra mannen at jeg skulle ta en test. Var i går bare Max 5 dpo.
Skulle legge den vekk, og så dermed denne streken som hadde dukket opp. Blenda idag, som var forventet:rolleyes: Så da har jeg hatt min første skyggestrek noen gang. Og jeg er i min 19.PP:meh:
Skal stå «overtalelse fra mannen», overtaking ble litt spesielt :hilarious:

Aha...:sorry: du kan jo ha hatt el litt før, og at det bare varierer litt med HCG i starten, men det kan også høres ut som en skygge, ja. Det er slitsomt å være langtidsprøver og hver mnd så gjerne skulle ønske at det var to streker som dukket opp:sorry: er selv i pp12, så føler veldig med deg! Håper strekene kommer om noen dager:Heartpink

Aha...:sorry: du kan jo ha hatt el litt før, og at det bare varierer litt med HCG i starten, men det kan også høres ut som en skygge, ja. Det er slitsomt å være langtidsprøver og hver mnd så gjerne skulle ønske at det var to streker som dukket opp:sorry: er selv i pp12, så føler veldig med deg! Håper strekene kommer om noen dager:Heartpink
Er ganske sikker på når EL var, pga av positiv test med strimmel, monitor og digital.
Har kommet meg inn i IVF verden, så har hatt et ferskforsøk. Men siden vi ble gravide på egenhånd sist syklus, så vil jeg prøve litt selv før vi prøver med et fryseforsøk til høsten.
Ja det er slitsomt å ønske noe så sterkt, som er så latterlig enkelt for noen :(

IMG_20200726_133839.jpg
synes tesetene mine har urovekkende svake streker.. Øverste fra i går kveld, underste fra i dag morges. Skal være 4+5 i dag. Fikk 2-3 uker på digital for et par dager siden, men disse strimlene var ikke akkurat oppløftende for en allerde dårlig magefølelse.

Vis vedlegget 331838
synes tesetene mine har urovekkende svake streker.. Øverste fra i går kveld, underste fra i dag morges. Skal være 4+5 i dag. Fikk 2-3 uker på digital for et par dager siden, men disse strimlene var ikke akkurat oppløftende for en allerde dårlig magefølelse.

Disse er kjent for å være dårlige, så ville heløer latt være å bruke de! At de gir så svake streker til tross for 2-3 på digital sier sitt om kvaliteten på de, dessverre:happy:

Vis vedlegget 331838
One step fra ebay/wish er helt elendige. Var 7 uker på vei med minste før det var skikkelig strek på dem...

6DPO, mulig 7DPO.
Nedre er fra idag (tok bilde innen tidsfristen) og den øvre fra i går.
Noen som ser noe? Skygge?

Mine øyne kan se streker på alt om dagen, så de er «diska» fra å mene noe som helst egentlig :hilarious:

Vedlegg

• FB7745C0-0AAD-44C2-867A-89A3AF0A1155.jpeg
    FB7745C0-0AAD-44C2-867A-89A3AF0A1155.jpeg
    35,2 KB · Visninger: 165
Kan det være utslag allerede 5 dpo?

Jøss, det var tidlig ja.. Kan du ha hatt eggløsning litt tidligere enn antatt? Men har aldri sett en så sterk skyggestrek før, så ville tolket det som positiv! Prøv et annet merke i morgen evt en digital. :) Lykke til!

Back
Topp