Har du ikke fått positiv digital da?? Da er det vel ikke noe tvil?Hva tenker dere er den positiv ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ikke fått positiv digital da?? Da er det vel ikke noe tvil?Hva tenker dere er den positiv ?![]()
Tusen takk!Har du ikke fått positiv digital da?? Da er det vel ikke noe tvil?lykke til og gratulerer
Stress ned å nyt det
så går dette veldig bra
![]()
Er det sikrere med digital ? Ja jeg fikk positiv på den i gårJa den er 100% sikkerTusen takk!Er det sikrere med digital ? Ja jeg fikk positiv på den i går
Så herlig gratulererFikk 2-3 i kveld
Viser strekene på first response og clear blue tidlig, og wondfo 25 ml til sammenligning:
Vis vedlegget 331626
Uten tvil er den positiv. Du kan ta digital nåHva tenker dere er den positiv ?![]()
Tusen takk.Så herlig gratulerer![]()
Ja, så lenge den ferskeste testen er den nedre, så ser dette veldig bra ut. GratulererEr det positiv utvikling på to dager ?![]()

Det er den nederste ja, tusen hjertelig takk!Ja, så lenge den ferskeste testen er den nedre, så ser dette veldig bra ut. Gratulerer![]()

Ja og tror du kan ta digital nåEr det positiv utvikling på to dager ?![]()
Tusen takk for svarJa og tror du kan ta digital nå![]()
Kan hende egget har festet seg sent ? Noen produserer også hcg sent. Best å ta to blodprøver med to dager imellomHei. Jeg er i følge terminkalkulator 4+3 i dag. Tok en digital i går, som viste 1-2 uker. Burde den ikke ha vist 2-3? Jeg prøver så langt det lar seg gjøre å ikke stresse, men med 5 SA bak meg, så sliter jeg med å slå meg til ro.. Tok en "strektest" i forrigårs og synes streken der også er svak til å være 4+1.. Legger ved bilde. Vis vedlegget 331724
Jeg blir litt småtullete!
Dere som har fått skyggestreker, hvordan skal de se ut?
Jeg har aldri fått det før. Men kan dette være en berømt skyggestrek?![]()