Tvilling skravletråd

Lykke til med UL dere som har det like rundt hjørnet! Her har jeg allerede fått sett de tre ganger, er 12 uker i dag. Ser at vi alle blir fulgt opp på ulike måter, her teller jo selvsagt hvilken type tvillinger man venter inn på oppfølging, men rart at det er så ulikt. Mine er toeggede og har hver sine «hus» og matforsyninger.

min form har vært fin siden uke 9, bortsett fra litt dårlig søvn og lite energi noen dager. Gla kvalmen har gitt seg!
Har også vært på ul 3 ganger (+1 gang akutt), siste var 12+3. :happy:
Vi får nok mer informasjon om oppfølging videre på oul, men de fleste kontroller blir nok på sykehus :happy:
 
Reiste på fosterdiagnostikk i går. Mine tanker var om det var liv eller ikke inni der siden jeg mistet forrige gang. Tanken hadde ikke streifet meg en gang om at det kunne være flere enn en der inne Men jo da, jaggu venter vi ikke tvillinger, eneggede Ingen vet at vi venter barn enda så gleder meg enda mer til reaksjonen til de kommende besteforeldrene
 
Reiste på fosterdiagnostikk i går. Mine tanker var om det var liv eller ikke inni der siden jeg mistet forrige gang. Tanken hadde ikke streifet meg en gang om at det kunne være flere enn en der inne Men jo da, jaggu venter vi ikke tvillinger, eneggede Ingen vet at vi venter barn enda så gleder meg enda mer til reaksjonen til de kommende besteforeldrene
Gratulerer så mye!! Hvor langt er du på vei?
 
Reiste på fosterdiagnostikk i går. Mine tanker var om det var liv eller ikke inni der siden jeg mistet forrige gang. Tanken hadde ikke streifet meg en gang om at det kunne være flere enn en der inne Men jo da, jaggu venter vi ikke tvillinger, eneggede Ingen vet at vi venter barn enda så gleder meg enda mer til reaksjonen til de kommende besteforeldrene
Gratulere så mye :Heartbigred ble vell litt av et sjokk når du fikk vite at det var 2 der? :happy:
 
Reiste på fosterdiagnostikk i går. Mine tanker var om det var liv eller ikke inni der siden jeg mistet forrige gang. Tanken hadde ikke streifet meg en gang om at det kunne være flere enn en der inne Men jo da, jaggu venter vi ikke tvillinger, eneggede Ingen vet at vi venter barn enda så gleder meg enda mer til reaksjonen til de kommende besteforeldrene
Åå gratulerer så mye med 2 mirakler i magen og velkommen så mye til oss!:love7
Jeg venter også eneggede:Heartred:Heartred
 
Reiste på fosterdiagnostikk i går. Mine tanker var om det var liv eller ikke inni der siden jeg mistet forrige gang. Tanken hadde ikke streifet meg en gang om at det kunne være flere enn en der inne Men jo da, jaggu venter vi ikke tvillinger, eneggede Ingen vet at vi venter barn enda så gleder meg enda mer til reaksjonen til de kommende besteforeldrene
Gratulerer med 2 i magen :Heartbigred
Så spennende at vi er så mange her :)
Jeg venter også eneggede tvillinger. Er uke 12 i morgen :) hvor langt er du på vei :)? Gleder meg til å følge alle sammen videre her :)
 
Herregud så tungt å gå i oppover bakke med barnevogn!! Kjentes ut som jeg skulle gå i knestilling i starten av bakken.. :shifty::hilarious:
 
Gratulerer med 2 i magen :Heartbigred
Så spennende at vi er så mange her :)
Jeg venter også eneggede tvillinger. Er uke 12 i morgen :) hvor langt er du på vei :)? Gleder meg til å følge alle sammen videre her :)


Jeg er 11+4:Heartred Gleder oss masse:)nå gleder vi oss også masse til å fortelle det til de kommende besteforeldrene :Heartred
 
Hehe ble litt overrasket ja var ikke helt forberedt på det, men gleder blir jo bare dobbelt så stor
Ja, det kan jeg tro :happy: jeg trodde jeg hadde en begynnende abort når jeg dro på ul, og fikk se 2 levende på skjermen :)
 
Fikk nesten blodtrykksfall, rakk å sette meg ned før det kom for fult. Men nå er jeg i dårlig form, kvalm, svimmel og sliten.
 
Damer nå må jeg dele det med dere. Føler meg mye bedre av å høre deres erfaring.. Er 9+0 idag♥️♥️
jeg har kjent skikkelig stikking i 4-5 timer nå på venstre side. Gyn sa jeg har toeggede en på hver side, høyre og venstre.

Noen som har sånne stikking i denne perioden? Er dette ligament og voksesmerter selvom det er kun på en side?

En ting til. Jeg gikk noe i halsen og fikk kjempe vondt samme sted. Håper det er bra med mine begge :smiley-angelic001:smiley-angelic001❤️❤️
 
Last edited:
Damer nå må jeg dele det med dere. Føler meg mye bedre av å høre deres erfaring.. Er 10+0 idag♥️♥️
jeg har kjent skikkelig stikking i 4-5 timer nå på venstre side. Gyn sa jeg har toeggede en på hver side, høyre og venstre.

Noen som har sånne stikking i denne perioden? Er dette ligament og voksesmerter selvom det er kun på en side? Håper det er bra med mine begge :smiley-angelic001:smiley-angelic001❤️❤️

Jeg har hatt litt stikkinger på begge sider. En dag var det nesten kun på høyre side og varte lenge, men alt har i orden etter det :) På venstre side ligger tarmen, så visst du er litt forstoppet eller har treg mage, så er det veldig vanlig å få smerter nederst på venstre side. Jeg hadde det mye i starten. Tror helt sikkert at det er normalt det du opplever! Visst smertene øker eller det ikke gir seg, så får du heller ta kontakt med lege tenker jeg ❤️
 
Damer nå må jeg dele det med dere. Føler meg mye bedre av å høre deres erfaring.. Er 10+0 idag♥️♥️
jeg har kjent skikkelig stikking i 4-5 timer nå på venstre side. Gyn sa jeg har toeggede en på hver side, høyre og venstre.

Noen som har sånne stikking i denne perioden? Er dette ligament og voksesmerter selvom det er kun på en side?

En ting til. Jeg gikk noe i halsen og fikk kjempe vondt samme sted. Håper det er bra med mine begge :smiley-angelic001:smiley-angelic001❤️❤️
Føler litt stikkinger her og der, jeg også. Tror bok det er fordi det vokser. Våre små trenger jo litt ekstra plass! :Heartred
 
Så utrolig spennende ☺️ Når har dere tenkt å fortelle det? ☺️

Vi er på en liten Camping ferie denne uken, men til helgen er både vi og besteforeldre hjemme igjen :) så tenkte jeg skal ta bilde av hunden våres med et skilt der det står at hun skal bli storesøster åsså legge 2 bodyer ved siden av henne:happy: så får vi se om disse besteforeldrene er såpass våkne at de legger merke til at det er 2 bodyer på bilde;):Heartred:Heartred,
 
Back
Topp