Tvilling skravletråd

Damer nå må jeg dele det med dere. Føler meg mye bedre av å høre deres erfaring.. Er 10+0 idag♥️♥️
jeg har kjent skikkelig stikking i 4-5 timer nå på venstre side. Gyn sa jeg har toeggede en på hver side, høyre og venstre.

Noen som har sånne stikking i denne perioden? Er dette ligament og voksesmerter selvom det er kun på en side?

En ting til. Jeg gikk noe i halsen og fikk kjempe vondt samme sted. Håper det er bra med mine begge :smiley-angelic001:smiley-angelic001❤️❤️
Jeg har også mye stikkinger.. Mest på ene siden.. Fikk beskjed om at det er ligamentsmerter. De kan av å til være ganske kraftige. Jeg kjenner dem som knivstikk noen ganger. Skikkelig ubehagelig, men jordmor mente på det var ligamenter, siden vi har 2 stk så vokser det ekstra fort :)
 
Jeg skal på tirsdag!:joyful: utrolig spent på om vi får noe indikasjon på kjønn så tidlig! Min søster var der denne uken 12+1 og fikk vite med 90% sikkerhet det er gutt i magen :D

Hvordan gikk det idag? ☺️ Fikk dere vite noe om kjønn?☺️

Edit: dagene gikk visst litt i surr for meg her, innser nå at det er mandag :D
 
Fy f...! Begynte å blød i natt. Men det stoppet heldigvis. Fikk ul time på sykehuset. Hun legen konstaterte at den ene tvillingen var mye mindre, men spurte meg om jeg vil at overlegen kom. Jeg sa ja. Så, hun kom og kikket grundigere. Og oppdaget at den ene tvillingen bare hadde snudd seg litt og var like stor og hjertene banket hos begge. Hun sa alt så perfekt ut, og at hvis jeg har kommet så langt, så går det nok fint. Er så lettet!!
 

Vedlegg

  • BCD10C05-CF1F-4615-872A-AF3A8ECD388E.jpeg
    BCD10C05-CF1F-4615-872A-AF3A8ECD388E.jpeg
    30,4 KB · Visninger: 71
Fy f...! Begynte å blød i natt. Men det stoppet heldigvis. Fikk ul time på sykehuset. Hun legen konstaterte at den ene tvillingen var mye mindre, men spurte meg om jeg vil at overlegen kom. Jeg sa ja. Så, hun kom og kikket grundigere. Og oppdaget at den ene tvillingen bare hadde snudd seg litt og var like stor og hjertene banket hos begge. Hun sa alt så perfekt ut, og at hvis jeg har kommet så langt, så går det nok fint. Er så lettet!!
Ææ for en ekkel opplevelse:nailbiting: bra du takka ja til at overlegen skulle se over, så du ikke måtte gå rundt å tenke at noe var galt!
 
Jeg har hatt litt stikkinger på begge sider. En dag var det nesten kun på høyre side og varte lenge, men alt har i orden etter det :) På venstre side ligger tarmen, så visst du er litt forstoppet eller har treg mage, så er det veldig vanlig å få smerter nederst på venstre side. Jeg hadde det mye i starten. Tror helt sikkert at det er normalt det du opplever! Visst smertene øker eller det ikke gir seg, så får du heller ta kontakt med lege tenker jeg ❤️
Føler litt stikkinger her og der, jeg også. Tror bok det er fordi det vokser. Våre små trenger jo litt ekstra plass! :Heartred
Tusen takk nydelige dere. Er så engstelig. Fikk litt gulbrun utflod på morningen men ikke mer. Gruer meg til TUL på sykehuset på onsdag. Håper alt er bra med mine♥️♥️
 
Fy f...! Begynte å blød i natt. Men det stoppet heldigvis. Fikk ul time på sykehuset. Hun legen konstaterte at den ene tvillingen var mye mindre, men spurte meg om jeg vil at overlegen kom. Jeg sa ja. Så, hun kom og kikket grundigere. Og oppdaget at den ene tvillingen bare hadde snudd seg litt og var like stor og hjertene banket hos begge. Hun sa alt så perfekt ut, og at hvis jeg har kommet så langt, så går det nok fint. Er så lettet!!
Åååh takk Gud for gode nyheter. Ene hos meg har også snudd seg. Må Bare se ifra annen vinkel og da kunne gyn måle og se bankende hjerte❤️❤️ Skal til sykehuset på Onsdag. Ønsk meg lykke , gruer meg hihi
 
Reiste på fosterdiagnostikk i går. Mine tanker var om det var liv eller ikke inni der siden jeg mistet forrige gang. Tanken hadde ikke streifet meg en gang om at det kunne være flere enn en der inne Men jo da, jaggu venter vi ikke tvillinger, eneggede Ingen vet at vi venter barn enda så gleder meg enda mer til reaksjonen til de kommende besteforeldrene
Gratulerer så mye ❤️❤️ For en herlig nyhet. Hvor langt på vei er du?
 
Ææ for en ekkel opplevelse:nailbiting: bra du takka ja til at overlegen skulle se over, så du ikke måtte gå rundt å tenke at noe var galt!
Åååh takk Gud for gode nyheter. Ene hos meg har også snudd seg. Må Bare se ifra annen vinkel og da kunne gyn måle og se bankende hjerte❤️❤️ Skal til sykehuset på Onsdag. Ønsk meg lykke , gruer meg hihi
Takk dere! Ja, det var ikke veldig kjekt! Men er så lettet at det var fint likevel med begge. Fikk også utvendig ul i tillegg til innvendig for første gang i mitt liv! Herlig opplevelse!
 
Åååh takk Gud for gode nyheter. Ene hos meg har også snudd seg. Må Bare se ifra annen vinkel og da kunne gyn måle og se bankende hjerte❤️❤️ Skal til sykehuset på Onsdag. Ønsk meg lykke , gruer meg hihi
Masse lykke til! Når du har sett to bankende hjerter må det myyyyye til for at noe skal gå gænt. Og du er jo lengre på vei enn meg, er bare 8+6 i dag. (Trodde vi var nærmere med dato??)
 
Masse lykke til! Når du har sett to bankende hjerter må det myyyyye til for at noe skal gå gænt. Og du er jo lengre på vei enn meg, er bare 8+6 i dag. (Trodde vi var nærmere med dato??)
Takk fine deg. Håper virkelig det. Nei når jeg var på ul forrige gang var jeg 7+5 og 7+3 med den andre. Så jeg er 8+6 med ene idag og 9+1 med den andre :D kan hende det er vanskelig å måle helt. Når jeg så den ene så litt mindre ut så sa Gyn selv med ei gang det ser sånn ut for den har snudd seg litt så ingenting å bekymre seg for. Hørte også hjertebank. Var ganske likt på begge. Hjertebanken var litt høy trodde jeg men han sa det er helt normal og fine prognoser :smiley-angelic001:smiley-angelic001 var litt engstelig oga litt gul/lysebrun utflod innimellom men ingen blødning da. Så satser på at det er lutinus som er årsaken. Jeg hosta så kraftig igår fikk også vondt på ene siden så gjett om jeg ikke fikk panikk paranoide meg hehe.
ja tror vi er likt på vei sånn ca. Er speeeeeent. Håper det går bra på Ahus❤️❤️
 
Damer nå må jeg dele det med dere. Føler meg mye bedre av å høre deres erfaring.. Er 10+0 idag♥️♥️
jeg har kjent skikkelig stikking i 4-5 timer nå på venstre side. Gyn sa jeg har toeggede en på hver side, høyre og venstre.

Noen som har sånne stikking i denne perioden? Er dette ligament og voksesmerter selvom det er kun på en side?

En ting til. Jeg gikk noe i halsen og fikk kjempe vondt samme sted. Håper det er bra med mine begge :smiley-angelic001:smiley-angelic001❤️❤️
Ble litt forvirra av det innlegget her, for da skrev du 10+0. Men du mente sikkert 9+0? :wacky:
 
Har klart å søle diesel i bilen min :arghh:
Jeg klarer ikke å kjøre den nå pga lukta! :smiley-angry017
Liker virkelig ikke mannen sin bil, så akkurat nå har vi mamma sin bil her mens hun låner mannen sin, men det er bare ut uken.
Blir fysisk dårlig av å kjøre bilen, har hatt alt av vinduer og dører åpen for å lufte, men det har ikke hjulpet. :smiley-angry017
 
Hvordan gikk det idag? ☺️ Fikk dere vite noe om kjønn?☺️

Edit: dagene gikk visst litt i surr for meg her, innser nå at det er mandag :D
Det er ikke rart! Hehe skulle du i dag eller i morgen? Går litt i surr for meg og☺

Det gikk utrolig bra! De drev og hoppet inni der og var veldig aktive begge 2! Forsatt like store (1mm som skiller). Vi fikk ikke vite kjønn, men han sa at de hadde så velutviklede hjerner allerede og at det tyder på jenter, så enten er det jenter eller veldig smarte gutter! :smiley-bounce022:smiley-bounce022 så det var jo veldig gøy å høre!

Nå er jeg veldig spent på dere andre som skal denne uken:joyful:
 
Fy f...! Begynte å blød i natt. Men det stoppet heldigvis. Fikk ul time på sykehuset. Hun legen konstaterte at den ene tvillingen var mye mindre, men spurte meg om jeg vil at overlegen kom. Jeg sa ja. Så, hun kom og kikket grundigere. Og oppdaget at den ene tvillingen bare hadde snudd seg litt og var like stor og hjertene banket hos begge. Hun sa alt så perfekt ut, og at hvis jeg har kommet så langt, så går det nok fint. Er så lettet!!
Åååh så nydelige!! Og herregud for en skremmende opplevelse som HELDIGVIS endte sååå bra!! :Heartbigred
 
Åååh takk Gud for gode nyheter. Ene hos meg har også snudd seg. Må Bare se ifra annen vinkel og da kunne gyn måle og se bankende hjerte❤️❤️ Skal til sykehuset på Onsdag. Ønsk meg lykke , gruer meg hihi
Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering :joyful::Heartred:Heartred
 
Det er ikke rart! Hehe skulle du i dag eller i morgen? Går litt i surr for meg og☺

Det gikk utrolig bra! De drev og hoppet inni der og var veldig aktive begge 2! Forsatt like store (1mm som skiller). Vi fikk ikke vite kjønn, men han sa at de hadde så velutviklede hjerner allerede og at det tyder på jenter, så enten er det jenter eller veldig smarte gutter! :smiley-bounce022:smiley-bounce022 så det var jo veldig gøy å høre!

Nå er jeg veldig spent på dere andre som skal denne uken:joyful:
For en herlig oppdatering♥️♥️ Så glad på dine vegne vennen:Heartblue:Heartpink
 
Back
Topp