Hånd i hånd med den nyopprettede jubeltråden, må vi også ha en klagetråd. Idet kvalmen slår til for fullt eller man er bekymret for det ene eller det andre og overtenker hvert minste tegn, så kan vi lufte tankene her!
Og samtidig avlaste en partner som ikke helt har forstått hvor gale man kan bli av disse graviditetshormonene 
Klager over at jeg kjenner meg litt uggen om dagene. Var absolutt ikke plaget med kvalme i den forrige graviditeten, så jeg er spent på hvordan det utvikler seg! Jeg HATER å være kvalm og kaste opp!
Og samtidig avlaste en partner som ikke helt har forstått hvor gale man kan bli av disse graviditetshormonene 
Klager over at jeg kjenner meg litt uggen om dagene. Var absolutt ikke plaget med kvalme i den forrige graviditeten, så jeg er spent på hvordan det utvikler seg! Jeg HATER å være kvalm og kaste opp!

Vi satser på at alle gode ting er tre
Så nå aner jeg ikke hvordan jeg føler. Er ikke noe roligere når jeg ikke får se tallene. Heldigvis legetime på mandag, så da skal jeg vite tallet
Vi får holde hverandre oppdatert
Og fint at du tross alt fikk ta blodprøvene
Blir lite produktiv ferie med lite søvn og hodepine i allefall (eller så har den jo vært veldig produktiv på annet vis 
).