Jeg tok siste cerazette 15/4 og har verken fått bortfallblødning eller mens etter det. Har blitt sprø av P vente på mens eller positiv test!

Jeg hadde noen dager med rosa slimete utflod (beklager info

) 18/5. Har følt mye murringer av&på, men stikninger rundt 3/6 som jeg kjenner igjen som EL fra tidligere, og det stemmer med min normale syklus fra tidligere da jeg har pleid å få sen EL rundt dag 18 i syklusen (har 5 barn dra før og blitt gravid veldig raskt før).
Siden jeg ikke har noen anelse om systemet er i dvale, og mensen er rett rundt hjørnet eller jeg er tidlig gravdi, har jeg testet ca. annenhver dag hele veien (dyrt etter så mange uker

), og de siste ukene med babyplan tidligtest, og har ikke kunnet ane en eneste skygge, før i dag! Jeg vet ikke helt hvilken dpo jeg da er, men muligens 7-10dpo? Har aldri fått svak positiv test før 12-16dpo tidligere svangerskap. Jeg har selvsagt redigert litt da jeg synes jeg kunne skimte noe

Hvis det er skygge evt kjemisk håper jeg iaf systemet er igang og at mensen kommer snart! Men hvis det er spire hadde det vært fantastisk
Det siste bildet er original (dårlig kvalitet her)