~Mai 2020~

Hei! Siden det er så mange hos Hausken her. De har ikke uttak i helgen vel?

Teller meg frem til mulig uttaksdag. Sammenlignet med tidligere forsøk blir det tidlig å sette ovitrelle på stim. dag 9 (onsdag > uttak fredag), og sent å sette det på stim. dag 12 (lørdag > uttak mandag), noen som vet om dosen justeres ned f.eks., om vi nå skal vente med uttak til neste mandag? Har kontroll på onsdag. Prøver bare å planlegge og roe ned at dette går fint... :oops:
Tror ikke de har uttak i helg nei. Jeg har stimulert i 12 på Riksen(startet på 150 og økt til 175) og 11 dager nå sist på Hausken(225 på alle dager) Har du hatt store doser før? De har nok full kontroll:) Du får sikkert andre medisiner og doser nå enn du har hatt før:joyful:

Jeg er så lykkelig og livredd på en og samme tid. Offisiell testdato er ikke før den 03.juni, men se hva jeg fikk imorrest :Heartred:Heartred:sad010

Vedlegg

• E1802F05-A590-4C07-ACC3-8BBAEF510A70.jpeg
    E1802F05-A590-4C07-ACC3-8BBAEF510A70.jpeg
    11,5 KB · Visninger: 140
Tror ikke de har uttak i helg nei. Jeg har stimulert i 12 på Riksen(startet på 150 og økt til 175) og 11 dager nå sist på Hausken(225 på alle dager) Har du hatt store doser før? De har nok full kontroll:) Du får sikkert andre medisiner og doser nå enn du har hatt før:joyful:
Jeg har hatt 300ie 4 ganger hos Medicus, og har 350 hos Hausken nå, men bemfola og gonal-f før, og nå pergoveris. Haha, ja de har nok full kontroll, problemet her er mitt kontrollbehov! laughing6

Jeg er 9dp2dt :) Så vi ligger ganske likt i løypa! Har du testet?

Nei tørr ikke teste før i morgen eller tirsdag :angelic:
Venter på tester i posten, har bare digital liggende, og redd for å sløse den for tidlig!

Så er jeg bare 8 dpo hvis man regner fra befruktning :)så det er enda litt tidlig :angel12
Duda?

Nei tørr ikke teste før i morgen eller tirsdag :angelic:
Venter på tester i posten, har bare digital liggende, og redd for å sløse den for tidlig!

Så er jeg bare 8 dpo hvis man regner fra befruktning :)så det er enda litt tidlig :angel12
Duda?
Jeg ser den! Jeg hadde mange å fyre av, og det var litt greit. Det blir vel 11dpo hvis man regner fra uttak/befruktning :happy:

Jeg har hatt 300ie 4 ganger hos Medicus, og har 350 hos Hausken nå, men bemfola og gonal-f før, og nå pergoveris. Haha, ja de har nok full kontroll, problemet her er mitt kontrollbehov! laughing6
Haha, jeg har full forståelse for det:D Jeg var redd for det selv, om det kunne bli avbrutt osv. så jeg spurte dem, og fikk til svar at de ikke hadde måtte avbrutt pga helg, da var det snakk om midt i jula eller noe:happy090

Testdag i dag, og den var selvsagt negativ. Så jeg kan flyttes til «Mislykket» :( Håper på nytt innsett i juni, og bedre hell da! ❤️

Testdag i dag, og den var selvsagt negativ. Så jeg kan flyttes til «Mislykket» :( Håper på nytt innsett i juni, og bedre hell da! ❤️
Lei for det Piana, sender deg gode klemmer ❤️ Håper på innsett i Juni!!

Nå skjønner jeg virkelig hvorfor tiden etter innsett blir kalt for skrulleukene:wtf:

Idag er det 7 dager til test. Men idag har jeg kjent en god del murringer, altså samme som menssmerter:(
Er redd at dette ikke kommer til å gå veien. Sliten i korsryggen også, slik jeg er like før mens. Men da er det som regel bare dagen før, og dagen jeg får mensen....

Noen som opplevde menssmerter så lenge før testdato, og likevel testet positivt?? Jeg er da tilsammen 8dpo, 5 dager siden innsett. Dette er så forferdelig nervepirrende :nailbiting:

Jeg har fått blødninger i dag, 12dpo:( Akkurat når jeg skulle begynne testingen.. De kjente menssmertene er på tur også... F... Så jævlig dritt dette er!:smiley-angry017:sad010:sad015

Back
Topp