⭐Klagetråd

Føles ut som puppene blir ømmere!! Når skal det gi seg?o_O
 
Synes dagene går såå sakte! Vil bare nå uke 12, dratt på tul og begynne å dele nyheten:rolleyes:
Er også veldig lei av å finne mat som frister, da jeg blir fort lei av det jeg allerede har spist.. Eneste som høres godt ut er appelsin, men kan ikke spise det til alle måltider heller:hilarious::wtf:
 
Jeg angrer så innihelvettes på at jeg googla amerikanske bbq tilbehør.. nesten all mat gjør meg kvalm, å jeg skal egentlig skrive.. men nå etter å ha sett mat på bilder er jeg på nippet til å spy! :hungover:
 
Jeg er så trøøøøøøtt! :banghead:
Følte meg piggere og piggere fra uke 9 og utover, men de siste dagen er det som om noen har dratt ut energikontakten igjen.. er uke 12+5 nå
 
Flere som har problemer med bekkenet? Altså, SÅ irriterende !!! :thefinger
Noe så djevelsk også, begynte ganske tidlig å fuske her. Gått til behandling i 3 uker nå, fått noen øvelser til å gjøre hjemme også. Men har ikke vært så flink til å gjennomføre dem:hilarious:
 
Noe så djevelsk også, begynte ganske tidlig å fuske her. Gått til behandling i 3 uker nå, fått noen øvelser til å gjøre hjemme også. Men har ikke vært så flink til å gjennomføre dem:hilarious:

Ikke alltid like enkelt gjort som sagt, si :confused005 Jeg får vel bestille meg en time hos legen for videre oppfølging. Liker bare å tro at det går over heeelt av seg selv, så jeg slipper øvelsene hahah naiv :laughing002
 
Back
Topp