Tusen takk!!Så spennande!! Kryssar fingrane for at spiren klamrar seg fast!![]()

Har menstruasjonen meldt sin adkomst?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!!Så spennande!! Kryssar fingrane for at spiren klamrar seg fast!![]()

Dette er første så hvis det faktisk går riktige veien nå så føler jeg meg ufattelig heldig, samtidig som det er vondt at andre egentlig fortjener det mer etter og ha ventet lengre og gått igjennom tap.![]()

Tusen takk og det gjør jeg for dere også!Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med dere![]()

Gratulerer med to strekerDette er første så hvis det faktisk går riktige veien nå så føler jeg meg ufattelig heldig, samtidig som det er vondt at andre egentlig fortjener det mer etter og ha ventet lengre og gått igjennom tap.![]()
Men du, ikke tenkt at du fortjener det mindre enn noen andre. Alle fortjener det like mye
Spennende!Ja! Jeg begynte i dag og fikk en svaaak rosa strek før det var gått 3minførste postive testen vi har fått i vårt liv!
Vis vedlegget 325548
Når tenker du å teste?![]()
Tusen takk! Det var fint sagt!Gratulerer med to strekerMen du, ikke tenkt at du fortjener det mindre enn noen andre. Alle fortjener det like mye
![]()

Ja!Spennende!
Håper det er baby-strek!Hvor lenge er det siden du satte Ovitrelle?
Så lovende!Ja!Tok en test senere idag som ble tydeligere, så nå får vi bare håpe dette utvikler seg i riktig retning
Vi har hvertfall aldri kommet så langt så det er en seier i seg selv. Den ble tatt for 11 dager siden og sist syklus testet jeg dag 10 etter ovitrelle uten sterk, så tror ikke det er rester
Spennende å være i gang med stimulering! Da skjer det endelig noe.Masse lykke til!

Masse lykke til!Så lovende!
Tusen takk, gleder meg til kontroll på fredag!![]()
gleder meg til oppdatering!
Orka ikkje å testa denne runden, fordi eg er så frykteleg lei av negative testar. Reknar med at TR kjem i kveld eller i morgon, iallfall godt å vita at eg då skal rett i gang med Letrozol og nytt forsøk. Har bestemt meg for å testa mandag om TR mot formodning ikkje har kome til då... To be continued.Oi veldig spennende! Skal bare se det dukker opp en mirakelspire! Og uansett godt å vite hjelpen er nær om det ikke er det. Men kjedelig å gå slik i uvissheten. Håper på oppklaring snart og helst en positiv overraskelse!!Nei, ikkje enno faktisk! Er på overtid no. Har ikkje testa enno denne runden, me har prøvd på eiga hand. Men kjennest verkeleg ut som at TR er rett rundt hjørnet, så har ikkje store forhåpningar. Kjipt å vera i limbo-venteland...Orka ikkje å testa denne runden, fordi eg er så frykteleg lei av negative testar. Reknar med at TR kjem i kveld eller i morgon, iallfall godt å vita at eg då skal rett i gang med Letrozol og nytt forsøk. Har bestemt meg for å testa mandag om TR mot formodning ikkje har kome til då... To be continued.

Har testet mer ja, med babyplan. Og det er strek der ogsåTusen takk! Det var fint sagt!
Har du testet noe mer?![]()

Ååh så kjekt!!!Har testet mer ja, med babyplan. Og det er strek der også![]()

Da er håpet ute for denne gang, da tante rød har meldt sin ankomst. Så da får man bare komme seg igjennom disse dagene, og tenke på at vi har 3 forsøk igjen i offentlig regi, som en trøst. Masse lykke til alle sterke og fine damer her inne, håper dere alle lykkes med barneønsket tilslutt![]()

Har lagt deg til på listen. Lykke til med forsøket!Hei! Sniker meg inn her, jeg
Litt om meg: Fått 1 barn naturlig i 2012. Da vi ikke klarte å bli gravide med nr. 2 i 2016 fikk jeg påvist PCOS. Startet hormonstimulering i 2017 (Primolut, enkel/dobbel dose Letrozol) uten hell. Pp3 prøvde vi Primolut, Letrozol, Puregon, Ovitrelle og av det fikk vi barn nr. 2 i 2018.
Nå har vi prøvd med samme regime siden januar 2019 som har resultert i en SA uke 6 i juni i fjor , MA uke 14 i februar i år (fosterutvikling stoppet i uke 12) og en kjemisk nå i april.
Er i gang med nytt forsøk nå.
Primolut for menstruasjon
Letrozol fra 5.-9. mai
Puregon 50 IE fra i dag, 10. mai
Ovitrelle når en follikkel er stor nok
Da følges jeg hyppig opp med ultralyder og venter i spenning på god follikkelstimulering! Vanligvis må jeg gå på Puregon i ca. 14 dager for god nok effekt, og gjerne øke til 75 IE på et tidspunkt. Så hvis ting går som det pleier blir det EL rundt 25. mai.
Lykke til alle sammen!![]()
Blir spennende å følge degSå utrolig fantastisk!! Kjempefin strek!Morgenens test. Merekelig nok får jeg alltid sterkere streker på ettermiddag/kveld. Men er utvilsomt en strek derPrøver med digital i morgen og håper på å kunne gi min kjære en fantastisk bursdagsgave
![]()

Disse testene er egentlig veldig dårlige synes jeg. Strekene er svake så lenge, men jeg hadde kun èn clear blue. De er jo litt dyrereSå utrolig fantastisk!! Kjempefin strek!![]()
Hvordan går det med deg?