M
Merri87
Guest
Så typiskMin var to dager forsinket nå når jeg skulle begynne på medisiner
![]()
Ååå! Hvorfor kødde det til den ene gangen man gjerne vil ha den?
Alle andre måneder kommer den på dagen! Irriterende

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så typiskMin var to dager forsinket nå når jeg skulle begynne på medisiner
![]()

Herlighet så spennende!! Hvisker gratulererPå tide å legge ut en test, tross alt 9 dpo i dagSkimter faktisk en strek, den kom med en gang. Nøyaktig det samme som de tre andre gangene jeg ble gravid. Så nå venter jeg i spenning på stigning. Samboeren har bursdag på mandag så jeg håper å kunne gi en positiv test i gave
![]()

Det er bare så typiskÅåå! Hvorfor kødde det til den ene gangen man gjerne vil ha den?
Alle andre måneder kommer den på dagen! Irriterende![]()
Blir spennende å se! Krysser det som krysses kanHerlighet så spennende!! Hvisker gratulerer
Du må oppdatere oss med testene fremover![]()

Dette er veldig trist å lese. Sender deg en god klem.Da er håpet ute for denne gang, da tante rød har meldt sin ankomst. Så da får man bare komme seg igjennom disse dagene, og tenke på at vi har 3 forsøk igjen i offentlig regi, som en trøst. Masse lykke til alle sterke og fine damer her inne, håper dere alle lykkes med barneønsket tilslutt![]()

Da hadde du innsett samme dag som meg og er tilsvarende 9 dpo nåHei Jenter
Jeg lirte hvordan man regner ut DPO med en fem dagers embryo? Ble satt in en fem dagers embryo den 5 Mai.

Så trist! Mange gode klemmer sendes din veiDa er håpet ute for denne gang, da tante rød har meldt sin ankomst. Så da får man bare komme seg igjennom disse dagene, og tenke på at vi har 3 forsøk igjen i offentlig regi, som en trøst. Masse lykke til alle sterke og fine damer her inne, håper dere alle lykkes med barneønsket tilslutt![]()

Da hadde du innsett samme dag som meg og er tilsvarende 9 dpo nå![]()
Ja! Jeg begynte i dag og fikk en svaaak rosa strek før det var gått 3mintakk for svar! Så da er man 5 DPO når man setter i et 5 dagers embryo.
Når kan man begynne å
Teste???
første postive testen vi har fått i vårt liv!

Ja! Jeg begynte i dag og fikk en svaaak rosa strek før det var gått 3minførste postive testen vi har fått i vårt liv!
Vis vedlegget 325548
Når tenker du å teste?![]()

Tusen takk!!wow!!!!! Grattis
Er så glad på deres vegner! jeg vet ikke. Vet ikke om jeg tør før testdato![]()

det skjønner jeg godt!! Er forferdelig nervepirrende og trodde aldri jeg skulle se 2 streker på en test. Hvilket forsøk er dere på?
Så leit!Da er håpet ute for denne gang, da tante rød har meldt sin ankomst. Så da får man bare komme seg igjennom disse dagene, og tenke på at vi har 3 forsøk igjen i offentlig regi, som en trøst. Masse lykke til alle sterke og fine damer her inne, håper dere alle lykkes med barneønsket tilslutt![]()

Ååh så ubeskrivelig trist å lese dere mistet barnet deres. Ingen burde gå igjennom noe så forferdelig. Håper virkelig det er deres tur nåDette er 6 forsøket. Ble gravid på 1 forsøket i 2017, men mistet i uke 20. Etter det har vi ikke klart å bli gravide igjen, men håper at det går etterhvert. Vi har ikke gitt opp ennå!![]()

Ååh så ubeskrivelig trist å lese dere mistet barnet deres. Ingen burde gå igjennom noe så forferdelig. Håper virkelig det er deres tur nå![]()

Dette er første så hvis det faktisk går riktige veien nå så føler jeg meg ufattelig heldig, samtidig som det er vondt at andre egentlig fortjener det mer etter og ha ventet lengre og gått igjennom tap.Tusen takk
Hvor mange IVF runder har dere hatt?

Ånei, så leit, gode Vårsol2020. Det er lov å tillata seg sjølv å vera trist og lei seg no. Sender mange styrkeklemmar til deg!Da er håpet ute for denne gang, da tante rød har meldt sin ankomst. Så da får man bare komme seg igjennom disse dagene, og tenke på at vi har 3 forsøk igjen i offentlig regi, som en trøst. Masse lykke til alle sterke og fine damer her inne, håper dere alle lykkes med barneønsket tilslutt![]()
Så spennande!! Kryssar fingrane for at spiren klamrar seg fast!Ja! Jeg begynte i dag og fikk en svaaak rosa strek før det var gått 3minførste postive testen vi har fått i vårt liv!
Vis vedlegget 325548
Når tenker du å teste?![]()