~Mai 2020~

På tide å legge ut en test, tross alt 9 dpo i dag:hilarious: Skimter faktisk en strek, den kom med en gang. Nøyaktig det samme som de tre andre gangene jeg ble gravid. Så nå venter jeg i spenning på stigning. Samboeren har bursdag på mandag så jeg håper å kunne gi en positiv test i gave:wideyed::Heartred
Herlighet så spennende!! Hvisker gratulerer:Heartred
Du må oppdatere oss med testene fremover :woot:

Ååå! Hvorfor kødde det til den ene gangen man gjerne vil ha den? :banghead:
Alle andre måneder kommer den på dagen! Irriterende:bored:
Det er bare så typisk:confused: Håper den er rett rundt hjørnet!

Da er håpet ute for denne gang, da tante rød har meldt sin ankomst. Så da får man bare komme seg igjennom disse dagene, og tenke på at vi har 3 forsøk igjen i offentlig regi, som en trøst. Masse lykke til alle sterke og fine damer her inne, håper dere alle lykkes med barneønsket tilslutt:Heartred

Da er håpet ute for denne gang, da tante rød har meldt sin ankomst. Så da får man bare komme seg igjennom disse dagene, og tenke på at vi har 3 forsøk igjen i offentlig regi, som en trøst. Masse lykke til alle sterke og fine damer her inne, håper dere alle lykkes med barneønsket tilslutt:Heartred
Dette er veldig trist å lese. Sender deg en god klem. :Heartbigred

Så trist! Mange gode klemmer sendes din vei:Heartred

takk for svar! Så da er man 5 DPO når man setter i et 5 dagers embryo.
Når kan man begynne å
Teste???
Ja! Jeg begynte i dag og fikk en svaaak rosa strek før det var gått 3min:excited001 første postive testen vi har fått i vårt liv!:Heartred
20200509_132259.jpg

Når tenker du å teste?:woot:

Så leit!:sorry:

Må du pleie deg selv disse dagene, snart er dere klare for nytt forsøk:Heartred

Dette er 6 forsøket. Ble gravid på 1 forsøket i 2017, men mistet i uke 20. Etter det har vi ikke klart å bli gravide igjen, men håper at det går etterhvert. Vi har ikke gitt opp ennå! :angelic::angelic::angelic:

Dette er 6 forsøket. Ble gravid på 1 forsøket i 2017, men mistet i uke 20. Etter det har vi ikke klart å bli gravide igjen, men håper at det går etterhvert. Vi har ikke gitt opp ennå! :angelic::angelic::angelic:
Ååh så ubeskrivelig trist å lese dere mistet barnet deres. Ingen burde gå igjennom noe så forferdelig. Håper virkelig det er deres tur nå:Heartbigred

Ånei, så leit, gode Vårsol2020. Det er lov å tillata seg sjølv å vera trist og lei seg no. Sender mange styrkeklemmar til deg! ❤️

Back
Topp