Skravletråd

etter svært travle uker både her og der med lite tid til trening men veldig mye hverdags aktivitet og begrensede muligheter til å Skeie ut, gikk jeg på vekten i dag: 63,0 kg :D «all time low». Nå er det i grunnen sånn at jeg ikke burde mer ned men forhåpentligvis etterhvert få trent mer igjen; særlig styrke.
 
etter svært travle uker både her og der med lite tid til trening men veldig mye hverdags aktivitet og begrensede muligheter til å Skeie ut, gikk jeg på vekten i dag: 63,0 kg :D «all time low». Nå er det i grunnen sånn at jeg ikke burde mer ned men forhåpentligvis etterhvert få trent mer igjen; særlig styrke.
Yeeii!!:D så deilig!! Grattis!:D
 
Her var det jo null action:(

Hjemmekontor har vært gull for meg og treningen:)
Jeg er nå i mål!!!:D og vel så det..
Har gått fra 84 kg til 62 kg! Vekttap på 22 kg *stolt*
Nå gjelder det bare å holde seg der!:D
 
Her var det jo null action:(

Hjemmekontor har vært gull for meg og treningen:)
Jeg er nå i mål!!!:D og vel så det..
Har gått fra 84 kg til 62 kg! Vekttap på 22 kg *stolt*
Nå gjelder det bare å holde seg der!:D

WOW!!!! Heeeelt fantastisk :p:p:D gratulerer!!!!
 
Her var det jo null action:(

Hjemmekontor har vært gull for meg og treningen:)
Jeg er nå i mål!!!:D og vel så det..
Har gått fra 84 kg til 62 kg! Vekttap på 22 kg *stolt*
Nå gjelder det bare å holde seg der!:D
Sykt flink! Du har gjort nøyaktig det jeg håper å få til! Vil du dele hvordan du gikk frem? ca hvor lang tid tok det?
 
Sykt flink! Du har gjort nøyaktig det jeg håper å få til! Vil du dele hvordan du gikk frem? ca hvor lang tid tok det?
Hei og velkommen hit.

Kanskje vi kan få liv i denne tråden igjen :)

Jeg har gått ned fra 103,2 til 69 kg med lavkarbo og trening, men har litt igjen.

Her er alle velkomne uansett om de ønsker å gå ned 2 kg, eller 50
 
Hei og velkommen hit.

Kanskje vi kan få liv i denne tråden igjen :)

Jeg har gått ned fra 103,2 til 69 kg med lavkarbo og trening, men har litt igjen.

Her er alle velkomne uansett om de ønsker å gå ned 2 kg, eller 50
Hei! Takk! Var innom her i 2019, men ble gravid igjen :) nå skal det virkelig gjøres noe her. Likte måten dere motiverte hverandre på sist! Gledet meg til å henge her
 
Hei! Takk! Var innom her i 2019, men ble gravid igjen :) nå skal det virkelig gjøres noe her. Likte måten dere motiverte hverandre på sist! Gledet meg til å henge her
Har vært ganske lite liv her den siste tiden siden hverken RonjaR eller jeg er så veldig aktive på BV lenger, men skal prøve.
Har begynt å ta tak i det siste igjen nå :)

Hvor mye skal du ned?
 
Har vært ganske lite liv her den siste tiden siden hverken RonjaR eller jeg er så veldig aktive på BV lenger, men skal prøve.
Har begynt å ta tak i det siste igjen nå :)

Hvor mye skal du ned?
Håper sykt på å klare 13kg. Kanskje litt mer, men da tror jeg at jeg trenger ny motivasjon :wacky: tror jeg kommer til å føle meg ganske bra om 13kg selv om det er 5 for mye. Hehe.

hvor lang tid brukte du på fin reise?
 
Håper sykt på å klare 13kg. Kanskje litt mer, men da tror jeg at jeg trenger ny motivasjon :wacky: tror jeg kommer til å føle meg ganske bra om 13kg selv om det er 5 for mye. Hehe.

hvor lang tid brukte du på fin reise?

Startet i mai 2016, og har vært stabil på rundt 70 kg +/- siden en gang i 2017.
Skulle gjerne vært 10 kg mindre, og har strammet inn igjen nå
 
Startet i mai 2016, og har vært stabil på rundt 70 kg +/- siden en gang i 2017.
Skulle gjerne vært 10 kg mindre, og har strammet inn igjen nå
Er akkurat det jeg vil og! Men tror 70 får være første mål. 65kg er liksom veldig veldig bra men tror 60er det kroppen min er laget for
 
Sykt flink! Du har gjort nøyaktig det jeg håper å få til! Vil du dele hvordan du gikk frem? ca hvor lang tid tok det?
Takk:D
Startet opp 6.januar med jevnlig løping på mølle og raske gåturer ute:) kuttet ut alt snop i ukedagene, og spiste generelt mindre mat:)
Heier på deg!:D
 
Takk:D
Startet opp 6.januar med jevnlig løping på mølle og raske gåturer ute:) kuttet ut alt snop i ukedagene, og spiste generelt mindre mat:)
Heier på deg!:D
Takk!!
Vet du ca hvor mange skritt du pleide å ende på? Eventuelt i snitt?
 
Back
Topp