Sjokoladepålegg skjønner jeg, men syltetøy. Jaja, da vet jeg det![]()
På innholdsfortegnelsen til syltetøyet jeg liker står sukker før jordbæra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokoladepålegg skjønner jeg, men syltetøy. Jaja, da vet jeg det![]()
Du er ikke alene om å slite idag! Det har gått over all forventning med meg denne uka, med mer overskudd og uten søtsug, helt til idag.. jeg har sovet lite hele uka, så idag har jeg vært veldig sliten helt fra jeg stod opp.. Skulle smøre nugatti på brødskiva til eldste nå nylig; det var like før jeg tok meg ei skje av nugattienJeg fant ut at det ikke var verdt det
Lykke til!![]()
Jeg trenger 1500 skritt for å få bonus, så jeg må nok ut på tur. Det er så surt ute for tiden! Det skal bli kaldt igjen snart og. Usedvanlig kaldt sies det, men det er i forhold til årstiden da. Glad for at jeg ikke har satt potetene i jorda enda ^^
Det frister å ta turen innom en butikk for å kjøpe godis til i morgen, men jeg må virkelig jobbe med å begrense meg i helgene. Det er så lite vits i å være flink i ukedagene om jeg ødelegger alt i helgene. På torsdager går det som regel bra, for da vet jeg at jeg kan spise godis dagen etter, men det er jo helt feil innstilling. Så i morgen er målet å holde meg unna godis på dagtid. Håper jeg får det til. Spørs om det blir o'boy da. Men ikke is eller sjokolade eller noe.
Jeg har forresten pleid å sende ut påminnelse til de som ikke har levert vekt om å logge vekt ca kl 15.00 i tidligere kriger, men nå kan jeg jo ikke det. Om jeg husker det så skal jeg sende en påminnelse ca kl 11.00, men jeg har Teflonhjerne så ikke skyt meg om jeg glemmer det![]()
Du klarte det?![]()
Jeg har akkurat vært ute og gått tur i snøvær, så jeg skjønner hva du mener.. Venter veldig på sommer og sol nå, og mulighet til å gå på små fjellturer!
Jeg har klart meg helt fint uten sukker, men idag har det vært vanskeligere.. Jeg er også usikker på om jeg klarer å vente med snop til lørdag, eller om jeg blir å unne leg det i morgen ogsåMen hver dag man klarer seg uten snop er jo en liten seier, og så kan man kose seg med snop den/de få dagene man spiser det, uten å få dårlig samvittighet av den grunn! Håper det går greit å begrense mengden i helga, så du ikke føler at du «ødelegger»
![]()
. Kan prøve å minne deg på det om jeg husker detJeg trenger 1500 skritt for å få bonus, så jeg må nok ut på tur. Det er så surt ute for tiden! Det skal bli kaldt igjen snart og. Usedvanlig kaldt sies det, men det er i forhold til årstiden da. Glad for at jeg ikke har satt potetene i jorda enda ^^
Det frister å ta turen innom en butikk for å kjøpe godis til i morgen, men jeg må virkelig jobbe med å begrense meg i helgene. Det er så lite vits i å være flink i ukedagene om jeg ødelegger alt i helgene. På torsdager går det som regel bra, for da vet jeg at jeg kan spise godis dagen etter, men det er jo helt feil innstilling. Så i morgen er målet å holde meg unna godis på dagtid. Håper jeg får det til. Spørs om det blir o'boy da. Men ikke is eller sjokolade eller noe.
Jeg har forresten pleid å sende ut påminnelse til de som ikke har levert vekt om å logge vekt ca kl 15.00 i tidligere kriger, men nå kan jeg jo ikke det. Om jeg husker det så skal jeg sende en påminnelse ca kl 11.00, men jeg har Teflonhjerne så ikke skyt meg om jeg glemmer det![]()
Jeg var sekunder fra å stikke hånden i den åpne posen med godteri på kjøkkenbenken. Litt skjult, men jeg så den. Mannen vasker opp/vasker kjøkkenet
Men jeg lot være. Snopefri for tredje dag!
I morgen ryker det. Da blir er saft (med sukker, tenker det stiller på samme linje som at brus med sukker teller. Sukkerfritt et lov?) til tacoen, brenne er best!!!!
Det blir nok godteri også i helga, ingen tvil.
Testveiing i kveld er oppløftende, vi får håpe det stemmer det med at jeg er en halv kilo eller mer tyngre på kvelden vanligvis.
Jeg tror det går bra, men 12.00 er mye tidligere enn 19.00, så jeg må bare omstille meg litt. Det er ikke alltid jeg må sende påminnelse heller. Kan prøve å minne deg på det om jeg husker det
Dersom denne tidlige fristen viser seg å være vanskelig for folk må vi se på det, men de aller fleste registrerte vekt på morgenen.
Jeg klarte snopfri idag også!Idag føles som en ekstra seier, siden jeg har slitt litt med det
Hvordan har det gått med deg?
Ja det er kanskje en del snø fortsatt oppe i nord? Her har det ikke snødd på en stund, det er bare surt likevel. Men nå i kveld var det fantastisk temperatur, og en sånn rolig stemning over det hele som man gjerne kjenner en sommernatt. Synd at vinden fra nordpolen skal ødelegge alt ^^ Men jeg skal jo ikke klage når dere i nord har vintervær enda
Jeg har nettopp hatt bursdag, så da blir det fest. Eller, fest og fest. Middag, brus og kaker
Kjenner jeg blir mett bare av tanken, og jeg er glad for at jeg ikke ba mamma lage is ^^
Skal endring i kg være fra startvekt eller forskjell fra uke 0 til uke 1? Går ut fra at det skal være fra uke til uke, men må bare dobbeltsjekke
Jeg hadde ikke tenkt på at vi skulle regne ut endring i prosent, så det får jeg ikke tid til nå på morgenen (jeg har ei sperre som kommer opp med en gang det er snakk om matematikkSkal finne ut av det ila dagen
).
Alltid fra uke til uke.
(og uke 0 er den reelle startvekten, fakrisk)
Prosent er bare å dele endringen på vekten sist uke. Og gange med 100 (eller flytte komma) kalkulator på mobilen tar det på et blunk.
Ja, men med 4 desimaler og rett fortegn.1,2 kg (endring på vekt)x100 / 89,5 (forrige veiing)=1,34... Blir det riktig?
Vi har flere meters høye snøskavler ennå.. Det er visst 20 år siden vi har hatt så mye snø på denne tiden, og det har vært snørekorder flere plasser i nord denne vinteren! Heldigvis tiner det fort for tiden, men nå våknet jeg til hvite veier igjen:/
Det hørtes deilig ut!Håper på mange fine sommerdager, siden det kan se ut som vi blir hjemme i sommerferien.
Gratulerer med overstått dag!Og kos deg masse med feiringen!
![]()
Pen nedgang på meg.
. Å ikke snope hele uka hjelper