Skravletråd Gult lag våren 2020

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da er det bare å skravle i vei :) Husk å velge en lagleder som kan rapportere tallene til krigleder.


Gult lag

Trebarnsmor_i_nord
Sara - Krigleder
Turkistliv

Wildcard:

Daydream
Sylvanas - Lagleder
VanillaSukilla

Ute av krigen:

Kihera
MaJa<3
 
Last edited:
Noen som melder seg som lagleder?

Med mindre noen andre påtar seg å være krigleder vil ikke jeg være lagleder, noe av poenget er at lagleder gir krigleder noe å sammenligne tallene sine mot.
 
Jeg har vært lagleder en del ganger, men jeg ser gjerne at noen andre gjør det denne gangen. Om ingen andre melder seg så tar jeg det da :)
 
Jeg kan ta det dersom noen andre tar krigleder-rollen
 
Jeg har ikke vært med på dette før, plages mye med migrene på denne årstiden, og det er utfordrende dager på jobb for tiden, så kjenner dessverre ikke helt at jeg kan ta på meg så mye ansvar denne gangen; er redd det fort kan bli litt mye. Håper det går greit!
 
Det er greit.

Det er jo for litt gøy vi gjør dette her. For å pushe oss litt
 
Hmmm. Ser ut til å være en treg start for oss. Jeg kan ta på meg laglederrollen, så sender jeg påminnelse til de som ikke har meldt seg enda. Det var jo opprinnelig nevnt oppstart 1.5.
 
Hmmm. Ser ut til å være en treg start for oss. Jeg kan ta på meg laglederrollen, så sender jeg påminnelse til de som ikke har meldt seg enda. Det var jo opprinnelig nevnt oppstart 1.5.
Flott.

Da er laget i trygge hender
 
Da håper jeg alle leverer vekt innen i morgen så er vi igang.
 
Jeg har godt på med å renske huset for godis i dag. Det har tatt omveied ad meg, men borte er borte :smiley-angelic002
 
Jeg har godt på med å renske huset for godis i dag. Det har tatt omveied ad meg, men borte er borte :smiley-angelic002
Jeg har ikke rensket. Men spist mer enn jeg burde.

Jaja. Bedre dag i morgen?

Har du kontroll på at alle, også de nye, leverer vekt i morgen? Som jeg knapt vet hvorfor siden fredag blir startvekt på et vis denne runden.

Det er vel egentlig mest for å bekrefte at de er med. Eller noe. Komme igang.
 
God morgen, mandag morgen, er vi klare?
 
Jeg har ikke rensket. Men spist mer enn jeg burde.

Jaja. Bedre dag i morgen?

Har du kontroll på at alle, også de nye, leverer vekt i morgen? Som jeg knapt vet hvorfor siden fredag blir startvekt på et vis denne runden.

Det er vel egentlig mest for å bekrefte at de er med. Eller noe. Komme igang.

Jeg har sendt ut påminnelse eller quotet, så jeg håper vi får med alle :)
Men skulle alle levere ny vekt i dag, også vi som leverte på fredag?
 
Jeg må aktivt jobbe med tankene, for søtsuget er sterkt. Eller, egentlig går det bra, men hodet mitt sier at kroppen min vil ha noe. Prøver jeg å sette ubehaget ved søtsug inn på en skala fra 1-10 så ligger jeg nok på 5 nå, så det er ikke så ille som jeg tror enda.
 
Jeg har sendt ut påminnelse eller quotet, så jeg håper vi får med alle :)
Men skulle alle levere ny vekt i dag, også vi som leverte på fredag?
Hmm, tja, nja, njo. Drt er nettopp fordi jeg ikke tror vi får til at alle gjør det at vi setter 1.5 som uke 0, så det trenger vi ikke.

Jeg veide meg likevel. Det gjør jeg jevnlig. Og det var ikke pent. Potetgull før leggetid har en sånn effekt. Det er litt vann da, jeg vet det.

Men jeg må ut i frisk luft å bevege meg i dag på et eller annet vis. Jeg er trøtt. Det er sol. Jeg sitter sitter stille. Sitter inne. Hele dagen. Hjemmekontor.
 
Hmm, tja, nja, njo. Drt er nettopp fordi jeg ikke tror vi får til at alle gjør det at vi setter 1.5 som uke 0, så det trenger vi ikke.

Jeg veide meg likevel. Det gjør jeg jevnlig. Og det var ikke pent. Potetgull før leggetid har en sånn effekt. Det er litt vann da, jeg vet det.

Men jeg må ut i frisk luft å bevege meg i dag på et eller annet vis. Jeg er trøtt. Det er sol. Jeg sitter sitter stille. Sitter inne. Hele dagen. Hjemmekontor.

Ok. Jeg har allerede spist, så jeg må isåfall veie meg med mat innabords. Da er jeg heller enig i at 1.5 blir uke 0 slik at vi regner vektnedgang fra uken etter da.

Trøtt her og. Vil bare legge meg igjen, men nå er jeg våken så jeg må bare nyte den første dagen alene siden før lockdown.
 
Jeg må aktivt jobbe med tankene, for søtsuget er sterkt. Eller, egentlig går det bra, men hodet mitt sier at kroppen min vil ha noe. Prøver jeg å sette ubehaget ved søtsug inn på en skala fra 1-10 så ligger jeg nok på 5 nå, så det er ikke så ille som jeg tror enda.

Jeg må også jobbe med tankene. Hodet mitt sier at jeg har lyst på sjokolade før frokost. Noe godt når jeg har spist. Noe annet enn vann å drikke. Og litt mer sjokolade. Og pledd og sofa og potetgull.

Nei. Jeg skal drikke vann. Jobbe. Gå tur eller noe.
 
Back
Topp