Tydelig stigning da!! Gratulerer!Nederst tatt lørdag kveld, de to i midten formiddag søndag og øverste nå på morgenurinLitt redd for at strekene er så svake...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydelig stigning da!! Gratulerer!Nederst tatt lørdag kveld, de to i midten formiddag søndag og øverste nå på morgenurinLitt redd for at strekene er så svake...

Åå, da må du oppdatere![]()

Oppdateringen! Da har jeg vært på ultralyd idag, se klumpen, også en fot haha! Uke 9 idag![]()
for en deilig følelse det må være! Nå er det bare å nyyte
møkkatester. Burde jo vært sterkere innen nå
legger ved dagens test så kan du se
samme test to forskjellige bilder.
Ååå, har sett frem til oppdatering! Så fantastisk! Gratulererfor en deilig følelse det må være! Nå er det bare å nyyte
Her er jeg 11dpo i dag, fortsatt skygge på One Step, så du har nok rettmøkkatester. Burde jo vært sterkere innen nå
tok en Makesure 25mlu i dag også som var helt blenda. Ikm lørdag, men har begynt å få murringer i går, så mulig tr kommer et par dager før denne pp også
legger ved dagens test så kan du se
samme test to forskjellige bilder.
Jaaaa, har aldri sett dette på en ultralyd før!Hærregud tusentakk!Jaaaa, har aldri sett dette på en ultralyd før!
Jaaa, se der ja... Man skulle tro testene ble sterkere siden du fikk skygge på fredag (?)
Møkkatester som gir falske håp alstå.. Jeg anbefaler 10ml fra babyplan eller 25ml fra testhelsen, de har jeg brukt. Også makesure er mange fornøyd med! Har du andre teater liggende?
Vil bare komme igang med pp9 nå, når det mest trolig ikke går veien uansett
Masse lykke til fremover til deg iallfall
babyyyyy
Ja, skikkelig teit... Har ingen andre 10mlu liggende, tenker jeg bare avventer og ser nå hvordan det blir. Kanskje jeg kjøper babyplan 10mlu til neste pp da... Dagene snegler seg avgårdeVil bare komme igang med pp9 nå, når det mest trolig ikke går veien uansett
Masse lykke til fremover til deg iallfall
babyyyyy
![]()

Gah ja... Men, ingenting er over før tanterød kommer!
Haha ja man blir så utålmodig når man liksom ikke får helt negativ test, men ingen stigning, samtidig ingen tr
Tusentakk! Ny ul den 14, da skal jeg være litt over 13 uker, Hærregud det er jo såååå lenge til![]()
Hihi, det går nok fort! Plutselig ligger lille i armene dine
Noen som ser noe her?
Noen som ser noe her?
Ser noe på den nedersteNoen som ser noe her?
Noen som har opplevd sterkere resultat på 25ml strimmeltest enn på 10ml stavtest?
Føler forsåvidt at 25ml var sterkere enn first response sin 6.3ml test også som jeg tok i morges.
Øverste er 25ml (wondfo one step) og nederst er 10ml (babyplan) Dyppet i samme urin nå i kveld.
Vis vedlegget 323377
Er veldig glad for resultatet så klartbare synes det er så rart med forskjellen.
Skikkelig merkelig. Kanskje leverandørene lyver om følsomheten likevelDa jeg fikk positiv test på tidligtest, slo også 25ml strimmel ut, nesten like sterk som den på 10, ikke så ulikt dine.

Det kan jo være begynnelsen på noe, men disse testene fra ebay er veldig kjent på skyggestrek, desverre....8 dpo i dag. Ser skygge på begge her. Men aldri brukt disse one step før og babyplan sin så jeg skygge før jeg tok testen også.. hva tror dere? Vet det er sykt tidlig
Vis vedlegget 323389 Vis vedlegget 323390
8 dpo i dag. Ser skygge på begge her. Men aldri brukt disse one step før og babyplan sin så jeg skygge før jeg tok testen også.. hva tror dere? Vet det er sykt tidlig
Vis vedlegget 323389 Vis vedlegget 323390
Det kan jo være begynnelsen på noe, men disse testene fra ebay er veldig kjent på skyggestrek, desverre....
Men de fra babyplan har jeg ikke hørt noe om skyggestrek, ta en til ikveld kanskje?
bare se litt lenger opp i tråden her, så ser du min erfaring med den denne syklusen... tr kom i dag
Har også hørt flere nevne skyggestrek på babyplanJa jeg skal ta ny i morgenJepp, kan skrive under på skyggestreker x flere med akkurat den One Step-testen der faktiskbare se litt lenger opp i tråden her, så ser du min erfaring med den denne syklusen... tr kom i dag
Har også hørt flere nevne skyggestrek på babyplan
Men når det er sagt, så KAN det jo være en babystrek for deg! Jeg ser i hvert fall en kjempesvak strek på begge, ta ny i morgen![]()
håper !!