Tinien

Flørter med forumet
Åpen for alle prøvere:Heartpink

Tenkte det var kjekt med en alt mulig skravletråd for førstegangsprøvere.
Dele tips og opplevelser, pp’er, osv..

selv er jeg i 1 pp, sluttet på pillen 23. Mars, mensen og eggløsning kom som ventet. Siste innspurt i dag, håper det kommer en liten spire:love7
 
Første pp for meg nå! ikm lørdag 18 april - frykter mensen kommer :(..

Håper det går din vei!:hello2
 
Førstegangsprøver som i at man prøver på første barn, eller førstegangsprøver i første PP?:wacky:

og hvor lenge er man «ung førstegangsprøver»?:D
 
Førstegangsprøver som i at man prøver på første barn, eller førstegangsprøver i første PP?:wacky:

og hvor lenge er man «ung førstegangsprøver»?:D
Gjerne litt dårlig formulert, men så står det også at den er åpen for alle:love017 Men rettet mot de som prøver å få barn for første gang, samme hva PP.
 
Vi prøver på første :) Andre PP nå, el om ca en uke. Begynt på hostesaft i dag, så håper det gjør susen.
 
Prøver på første barn :) er i PP5 da :)
Spennende å prøve, men usikker på om man gjør ting riktig til enhver tid. Mange tanker i denne prøvetider :p
Håper på klaff snart :)
 
Prøver ikke på første barn da, men det er første gang jeg PRØVER å få barn :D
Så regner meg selv som en nybegynner på prøvingen ;) ble uplanlagt gravid for 6 år siden,
 
Prøver på første barn :) er i PP5 da :)
Spennende å prøve, men usikker på om man gjør ting riktig til enhver tid. Mange tanker i denne prøvetider :p
Håper på klaff snart :)
Huff, mye tanker er det virkelig rundt dette! blir gal, og er kun pp1 for meg :woot:
 
Prøver på første barn :) er i PP5 da :)
Spennende å prøve, men usikker på om man gjør ting riktig til enhver tid. Mange tanker i denne prøvetider :p
Håper på klaff snart :)
Ja skjønner akkurat hva du mener, det blir veldig altoppslukende. Ønsker deg masse lykke til med prøvingen:Heartpink
 
Prøver ikke på første barn da, men det er første gang jeg PRØVER å få barn :D
Så regner meg selv som en nybegynner på prøvingen ;) ble uplanlagt gravid for 6 år siden,
Så kjekt, har du gutt eller jente fra tidligere? Masse lykke til med prøvingen:Heartpink
 
I dag våknet jeg kl 12, noe som er uvanlig for meg som alltid våkner tidlig. Jeg er permittert en stund til, da blir det fort sene kvelder med serie:p
Noen andre som er permittert? Og hva er deres tanker rundt prøving nå som det er pandemi?

Ellers er jeg veldig usikker på hvordan det har gått denne PP’en, jeg tror eggløsning har kommet senere enn appen Flo har regnet ut, men satser på at ting kan ha klaffet likevel.
Tenkte meg en tur på apoteket i dag for å kjøpe litt vitaminer og folat.
 
I dag våknet jeg kl 12, noe som er uvanlig for meg som alltid våkner tidlig. Jeg er permittert en stund til, da blir det fort sene kvelder med serie:p
Noen andre som er permittert? Og hva er deres tanker rundt prøving nå som det er pandemi?

Ellers er jeg veldig usikker på hvordan det har gått denne PP’en, jeg tror eggløsning har kommet senere enn appen Flo har regnet ut, men satser på at ting kan ha klaffet likevel.
Tenkte meg en tur på apoteket i dag for å kjøpe litt vitaminer og folat.

Jeg er 50% permittert nå og blir det ut måneden, så håper jeg det går noe oppover på jobb - har heldigvis en sentral rolle, så håper det ikke blir mer enn 50% uansett! Utrolig kjedelig å gå hjemme, og katten er ikke så veldig pratsom.. :confused005
Burde tenkt på prøvingen rundt pandemien noe mer enn jeg har gjort skal jeg være ærlig. Det kommer vel om jeg blir gravid under pandemien, haha..
Hva tenker du da? :)

Du sluttet på pillen nå nylig? Ikke alltid lett å finne syklusen sin med engang. Jeg går på LadyComp (temperaturmåler) og lærte meg det etter hvert (Brukte det som prevensjon først). I tillegg er jeg veldig ømfintlig rundt mens/EL. Så jeg kjenner det dagen før og selve dagen for eggløsning. Gjerne du også kan kjenne det? :cat:
 
Prøver på første. :) Vært prøvere siden august. Har en prøvefri syklus nå etter kjemisk og SA rett etter hverandre. Er ved godt mot og satser på at spiren sitter neste gang :happy:
 
Jeg er 50% permittert nå og blir det ut måneden, så håper jeg det går noe oppover på jobb - har heldigvis en sentral rolle, så håper det ikke blir mer enn 50% uansett! Utrolig kjedelig å gå hjemme, og katten er ikke så veldig pratsom.. :confused005
Burde tenkt på prøvingen rundt pandemien noe mer enn jeg har gjort skal jeg være ærlig. Det kommer vel om jeg blir gravid under pandemien, haha..
Hva tenker du da? :)

Du sluttet på pillen nå nylig? Ikke alltid lett å finne syklusen sin med engang. Jeg går på LadyComp (temperaturmåler) og lærte meg det etter hvert (Brukte det som prevensjon først). I tillegg er jeg veldig ømfintlig rundt mens/EL. Så jeg kjenner det dagen før og selve dagen for eggløsning. Gjerne du også kan kjenne det? :cat:
Ja kjenner også at jeg snart går på veggen.. og jeg er begynt å snakke med kattene her i huset, neida:hilarious:
Kjenner jeg er litt engstelig for å gå tilbake i jobb da jeg ikke kan utføre jobben min på avstand. Men vi får se hvordan det går, så får jeg heller bekymre meg om en graviditet skulle melde seg. Jeg tenker at man gjerne ikke skal sette alt på vent pga dette viruset, men det går mange tanker likevel.
Ja sluttet i mars, fikk ganske raskt mensen igjen. Nei det er ikke lett har jeg merket:oops: Men vi har bare hatt jevnlig sex i håp om å treffe.. så tenker at jeg dropper «hjelpemidlene» denne pp’en, så får jeg heller kjøpe inn litt el tester (kanskje prøve ladycomp) etterhvert.
Hvordan kjenner du eggløsning?
Jeg har hatt veldig ømme nippler, ganske mye mer eggeslim enn vanlig og utrolig vondt under sex, spesielt 2 dager:arghh:
 
Ja kjenner også at jeg snart går på veggen.. og jeg er begynt å snakke med kattene her i huset, neida:hilarious:
Kjenner jeg er litt engstelig for å gå tilbake i jobb da jeg ikke kan utføre jobben min på avstand. Men vi får se hvordan det går, så får jeg heller bekymre meg om en graviditet skulle melde seg. Jeg tenker at man gjerne ikke skal sette alt på vent pga dette viruset, men det går mange tanker likevel.
Ja sluttet i mars, fikk ganske raskt mensen igjen. Nei det er ikke lett har jeg merket:oops: Men vi har bare hatt jevnlig sex i håp om å treffe.. så tenker at jeg dropper «hjelpemidlene» denne pp’en, så får jeg heller kjøpe inn litt el tester (kanskje prøve ladycomp) etterhvert.
Hvordan kjenner du eggløsning?
Jeg har hatt veldig ømme nippler, ganske mye mer eggeslim enn vanlig og utrolig vondt under sex, spesielt 2 dager:arghh:

Haha, godt å ha kjæledyr hjemme i disse tidene hvertfall! Off, det er fæle tider nå.. Nei, man kan ikke sette alt på vent heller, prøve å leve så "normalt" som det går i disse tider.
Når hadde du eggløsning ca. tipper du? :D Hadde jo vært magisk om det traff på første pp!!

Jeg får litt lignende mensmurringer, men kun i to dager, og somregel kun på den ene siden. Merket det etter jeg begynte å bli obs på det. Får også vondt i puppene rundt eggløsning. Men føler de er ømme gjennom hele syklusen nesten :hilarious:
 
Back
Topp