Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal regne her fra ca 14/15 i morra så vi må ut tidlig hvis vi skal få gjort noeHerlig.
Jeg har litt lyst på plantasjen eller hageland i morgen, jeg skulle egenelig før påske men takk det ikke. I morgen skal det regne uansett så sa skal vi ikke ut. Så da kan jeg jo dra. Bortsett fra at mannen sier han vil bytte til sommerdekk, det er jo bart. Og siste snøfall var sikkert nå i palmehelga. Og da kan jeg jo ikke ta bilen før det er ferdig i alle fall. Så vi får se om jeg rekker det. Åpent søndag og mandag også, men mine påske-tanker og følelser tilsier ikke at det er rett for meg.
Det er litt dumtPå Østlandet er det visst kaos mange steder..
Jeg så en tidligeee kollega la ut bilde fra tur , hvertfall 3 forskjellige familier samlet , barna satt tett i tett.
Ei borti gata her hadde med 4 ekstra barn på tur, ingen av de er søsken
Virker som mange slipper opp nå som bhg og skoler likevel åpnes
Jeg har tenkt litt på det, ser flere nevner det ogsåDet er litt dumtda det fortsatt er “lenge” til men ok kanskje det plutselig blir mange syke nå etter påsken og de blir nødt til å revurdere?
Ja tiden vil viseJeg har tenkt litt på det, ser flere nevner det også
JuppJa tiden vil vise
Jeg har sett de bildene og fatter ikke tankegangen til de folka..Jeg har tenkt litt på det, ser flere nevner det også
Fra 07 her. Så mulig de dekkene venter til... Vel. Neste fredag skal det visst bli opphold. Og det er den dagen mannens 50%permittering starter. Så kanskje da?Det skal regne her fra ca 14/15 i morra så vi må ut tidlig hvis vi skal få gjort noe![]()
Var 7 stk på banen her forrige uke, men jeg gikk ikke å sa noe. Så en mor som la ut bilde sv barnet sitt også på banen, etter det ble lagt ut melding om at banen fortsatt var stengtHar sett bilder og hørt om kaos ja.
Vi så derimot altså folk som parkerte sånn at de ikke kom ut av bilen ved siden av andre som kom samtidig, folk som gikk på ski i slå grupper, trolig familie, type maks to voksne og 1-2 unger, største nærgående gruppa jeg så var egentlig oss, vi er fem.
Men det var 8 ungdommer, ikke en søskenflokk nei, på idrettsbanen, som ble sendt bort. En liten time senere var der 5, meget mulig noen av de samme. Så store at de skal jo ikke på skolen igjen heller.
Time Will tell.Det er litt dumtda det fortsatt er “lenge” til men ok kanskje det plutselig blir mange syke nå etter påsken og de blir nødt til å revurdere?
Regn fra kl 14 her også, overskyet flrstDet skal regne her fra ca 14/15 i morra så vi må ut tidlig hvis vi skal få gjort noe![]()
Mange som driter i detJeg har sett de bildene og fatter ikke tankegangen til de folka..
Men bhg skal åpne om to uker og da rekker vi jo ikke se konsekvensene av påska enda pga den lange i kubasjonstiden og enda tar det noen dager før de må på sykehus og testes.... Så vi ser vel fort ikke konsekvensene av påske før skolene er åpnet?Jeg har tenkt litt på det, ser flere nevner det også
Jeg hadde sikkert ikke gått og sagt noe, men syret for idrettslaget har et annet ansvar. Det er to av dem som har snakket med de på banen i dag, for den er åpen med regler for hvor mange og det er ikke 8, for å si det sånn. (ikke tilsier reglene bil på gressbana heller, noen gang ever, sånnsett. Som sporene helt klart viser...)Var 7 stk på banen her forrige uke, men jeg gikk ikke å sa noe. Så en mor som la ut bilde sv barnet sitt også på banen, etter det ble lagt ut melding om at banen fortsatt var stengt![]()
Jeg har sagt opp min frivillige stilling så da tenker jeg at jrg ikke gidder ta ansvar der heller, nabokommunen har vakter deler av dagenJeg hadde sikkert ikke gått og sagt noe, men syret for idrettslaget har et annet ansvar. Det er to av dem som har snakket med de på banen i dag, for den er åpen med regler for hvor mange og det er ikke 8, for å si det sånn. (ikke tilsier reglene bil på gressbana heller, noen gang ever, sånnsett. Som sporene helt klart viser...)
Vi har vært oppe på toppen her både i går og i dag.På Østlandet er det visst kaos mange steder..
Jeg så en tidligeee kollega la ut bilde fra tur , hvertfall 3 forskjellige familier samlet , barna satt tett i tett.
Ei borti gata her hadde med 4 ekstra barn på tur, ingen av de er søsken
Virker som mange slipper opp nå som bhg og skoler likevel åpnes
Det er jo fint men mange steder følger de ikke rådeneVi har vært oppe på toppen her både i går og i dag.
Her følger folk rådene, heldigvis.
Man går til side og slepper frem andre på god avstand, og oppe på toppen som mange hadde som mål, satt man med god avstand fra hverandre
Det er bra. Vært ute på gåturer hvor folk ikke engang gidder å holde avstand selv om vi flytter oss helt inn til kanten i håp om at de skal gå nærmere sin kant, men den gang ei...Vi har vært oppe på toppen her både i går og i dag.
Her følger folk rådene, heldigvis.
Man går til side og slepper frem andre på god avstand, og oppe på toppen som mange hadde som mål, satt man med god avstand fra hverandre
Jeg har sagt opp min frivillige stilling så da tenker jeg at jrg ikke gidder ta ansvar der heller, nabokommunen har vakter deler av dagen