Er fullstendig klar over det, men syns det også er viktig å nevne når folk gjør det, ikke bare der folk driter i det.Det er jo fint men mange steder følger de ikke rådene
Det positive også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fullstendig klar over det, men syns det også er viktig å nevne når folk gjør det, ikke bare der folk driter i det.Det er jo fint men mange steder følger de ikke rådene
Eller ristet brød!Er det bare jeg som syns syltetøy smaker best på knekkebrød eller nybakt brød/rundstykker? Syns liksom det smaker best da, og ikke er like godt på en vanlig brødskive.Rare tanker.
Åååå ja!!Eller ristet brød!
Min har jo forlatt klubben ellers hadde jrg nok fortsatt vært der , men det gikk mye tid så greit å slippe i grunnMannen skulle tre ut av stilligen som styreleder på årsmøtet.... 17. Mars. Vel. Ja. Han sitter som leder på ubestemt tid. Det var ikke helt planen når han samtidig påtok seg å være styreleder i bhg på årsmøtet 10. Mars.
Jaja. Sånn er livet...
Og så lenge han fortsatt har den rollen så er han ansvarlig så da må han passe på. Vi bor er par min fra bana så han går bortom i ny og ne, men nå kom rapporten om dette når vi var på fjellet. Så han spurte om andre i styret var hjemme/i nærheten og en gikk bort en tur, så gikk han når han kom hjem.
Hadde selvsagt ikke gjort det samme i rollen som privatperson
Det er da mye positivt men må ogsp kunne nevne det negative for det er mye fokus på dette fra politiet sin side og jrg synes det er viktig det nevnes så kanskje hvertfall en mer følger rådeneEr fullstendig klar over det, men syns det også er viktig å nevne når folk gjør det, ikke bare der folk driter i det.
Det positive også
God bedring. Hvilken film ser du?Filmtid , Paracet inntatt grunnet øreverk... Håper det hjelper så jrg orker å se hele filmen
Ja. Det skjønner jeg at du har. Min mann er jo forsåvidt frivillig, men han er jo valgt som styreleder og det er formelt. Så da blir det annerledes. Han kan ikke velge å bare gå. Dessuten er vår datter fortsatt aktiv, både fotball og håndball, mannen sånn teoretisk aktiv også. Selv om alt er på hold nå.Min har jo forlatt klubben ellers hadde jrg nok fortsatt vært der , men det gikk mye tid så greit å slippe i grunn
Selvfølgelig kan man det, men syns bare det er for galt at bare det negative nevnes.Det er da mye positivt men må ogsp kunne nevne det negative for det er mye fokus på dette fra politiet sin side og jrg synes det er viktig det nevnes så kanskje hvertfall en mer følger rådene
Godt å ha en planFra 07 her. Så mulig de dekkene venter til... Vel. Neste fredag skal det visst bli opphold. Og det er den dagen mannens 50%permittering starter. Så kanskje da?![]()
Det skal ikke være så varmtRegn fra kl 14 her også, overskyet flrst
Noe sånt.Godt å ha en plan![]()
Ah motorsag må vi skaffe oss , for vi får visst ikke hentet den på hytta med det flrsteDet skal ikke være så varmtmen vil bruker motorsagen litt så det må gjøres tross litt kjølig luft
TakkGod bedring. Hvilken film ser du?
Ser på serie, vi.Takk
Vi ser godzilla , pause nå for dogåing![]()
Vel vi er en familie og da må man noen ganger se noe man ikke liker supergodt ogsåSer på serie, vi.
Litt overrasket, trodde ikke Godzilla var helt din sjanger
Så bra at det var negativt!Heihei folkens. Hvordan er deres påskedager? Jeg testet negativt på koronatesten, så det var jo forsåvidt greit. Men jeg er ikke på jobb likevel, fordi jeg har halsbetennelse. Og det er kjipt å ikke kunne være på jobb, selv om jeg forstår at jeg må ta hensyn til reglene...
Det så deilig ut!Har så lyst på noe ala dette ved siden sv bassenget men mannen synes ikke vi trenger
Vis vedlegget 323013