Vis meg hva du syr/strikker/hekler til spiren

Snusmumrikken♡

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Augustlykke 2022 ❤️
Tenker å strikke litt til spiren i løpet av ventetiden. Morsomt å se hva andre lager. Kanskje få inspirasjon? :D strikker babyteppe akkurat nå.

IMG_20200405_132432.jpg
 
Så fine farger!:D

Laget disse til tantebebisen, og skal lage til min venninne og til min lille spire og:dummy:;
Snapchat-1760711552.jpg

Men nå hekler jeg et vognteppe :)
Snapchat-1271369074.jpg
Kommet litt lenger etter dette, og fargen er lysebrun!:)
 
Eeendelig kommer alle strikkebøkene mine med baby/barnestrikk til sin fulle rett, hehe. Har bestilt noe garn som er på vei og gleder meg til å begynne på forskjellige prosjekter. Så langt har jeg bare strikket disse. Ser litt klumpete ut men er skikkelig myke og varme. :)

12BFC9C5-581E-4F1E-A017-F45789744F32.jpeg
 
image.jpg Her strikker jeg mykt babyteppe! Dette har vært planlagt i 2-3 år så jeg har et lite lager med klær for det første leveåret ferdigstrikket :Heartred
 
Strikker ikke selv. Men han mange rundt meg som strikker, og kan virkelig anbefale kosepose/babypose fra bluum :joyful:

Googlet dem nå, og der var det mange fine. Får lyst på en jeg også, men blir vanskelig å velge :happy:
 
Begynner å hjelpe seg!❤
20200407_103735.jpg
 
Wow! Så flinke dere er :wideyed:
Fra en med ti tommeltotter - kan dere anbefale en enkel oppskrift? Jeg har så inderlig lyst til å lære å strikke eller hekle, og nå er jo et ideelt tidspunkt :cheers
 
Wow! Så flinke dere er :wideyed:
Fra en med ti tommeltotter - kan dere anbefale en enkel oppskrift? Jeg har så inderlig lyst til å lære å strikke eller hekle, og nå er jo et ideelt tidspunkt :cheers

Jeg knota det noe voldsomt til, og trodde aldri jeg kom til å klare å lære meg og hekle :hilarious: men når du først knekker koden så går det lettere! Følger også stortsett youtube videoer!
Denne er gull til å starte med;
https://youtu.be/npIsh-o9AM0
 
Takk, da skal jeg prøve :hilarious::D

Lykke til!!
Nå er jeg snart ferdig med vognteppe❤
Og klart å hekla tøfler til tabtebebisen, så det er håp! :hilarious:
 
Vognteppe - hvor stort tenker dere at det bør være? Er 68×68 nå :happy:20200411_123307.jpg
 
Last edited:
Tenk at man kan strikke smått som man kan bruke med en gang da! :D

Gleder meg til å planlegge!
 
Back
Topp