Det største ønske

PP54 - CD21 - 7DPO

Litt symptomer som ikke trenger å bety graviditet :rolleyes:
Kjenner jeg er kvalm, det gir seg liksom ikke helt. Heldigvis ikke hele dagen og kan gå nesten en hel dag uten men når man våkner kvalm er det ikke så kjekt.
Mer ømme bryst. Følelse av at de er litt større men det kan være innbilning.
Trøtt. Det har vært så tungt å våkne den siste uka eller to men også mye trøtt gjennom hele dage.
Varm og klam.
I natt når jeg skulle legge meg til å sove så kjente jeg en rar følelse i høyre lår. Hadde også en litt sterk mensfølelse som skjøt ut i korsryggen.
Har kjent litt stikninger øverst i lyskene.
Er også litt gassy.

Får bare vente å se om vi har klart det denne gangen og disse symptomene betyr noe eller ikke :) Har ikke akkurat den største trua men håper alltid ❤️
 
Last edited:
PP54 - CD21 - 7DPO

Litt symptomer som ikke trenger å bety graviditet :rolleyes:
Kjenner jeg er kvalm, det gir seg liksom ikke helt. Heldigvis ikke hele dagen og kan gå nesten en hel dag uten men når man våkner kvalm er det ikke så kjekt.
Mer ømme bryst. Følelse av at de er litt større men det kan være innbilning.
Trøtt. Det har vært så tungt å våkne den siste uka eller to men også mye trøtt gjennom hele dage.
Varm og klam.
I natt når jeg skulle legge meg til å sove så kjente jeg en rar følelse i høyre lår. Hadde også en litt sterk mensfølelse som skjøt ut i korsryggen.
Har kjent litt stikninger øverst i lyskene.

Får bare vente å se om vi har klart det denne gangen og disse symptomene betyr noe eller ikke :) Har ikke akkurat den største trua men håper alltid ❤️
Oi så spennende symptomer! Leste gjennom dagbok mi i går og da var der strekk i lysken, mye trøtt og gjespet allerede i 7-tiden, og at jeg var helt sykt varm. Jeg er varm til vanlig, men jeg kjenner ikke det noe særlig. Jeg kjente det, sambo kommenterte det også! Jeg var GLOVARM! Krysser fingrene for deg :woot:
 
Oi så spennende symptomer! Leste gjennom dagbok mi i går og da var der strekk i lysken, mye trøtt og gjespet allerede i 7-tiden, og at jeg var helt sykt varm. Jeg er varm til vanlig, men jeg kjenner ikke det noe særlig. Jeg kjente det, sambo kommenterte det også! Jeg var GLOVARM! Krysser fingrene for deg :woot:
Takk ❤️ Spennende dette nå. Jeg er som regel kald føler jeg men av og til så kommer varmen veldig. Får se om det er en grunn for disse symptomene nå :)
 
Var en liten tur ut og handlet litt. Er nå sliten, enda mer trøtt og kvalm. Hjalp ikke å spise noe heller. Litt følelser fordi jeg fikk en bølge av kvalme og slitenhet og måtte bare sette meg. Kjenner ilninger i lysken, masse. Mensfølelse og vondt i korsryggen. Så får se om dette er pga en liten spire eller om det er kroppen som tuller med meg :)
 
Var en liten tur ut og handlet litt. Er nå sliten, enda mer trøtt og kvalm. Hjalp ikke å spise noe heller. Litt følelser fordi jeg fikk en bølge av kvalme og slitenhet og måtte bare sette meg. Kjenner ilninger i lysken, masse. Mensfølelse og vondt i korsryggen. Så får se om dette er pga en liten spire eller om det er kroppen som tuller med meg :)

Akkurat sånn har jeg det også, men det er perioder i løpet av dagen hvor jeg ikke kjenner noen ting (som i dag). Har kun kjent det med strekk i lysken - hva kan det være for noe liksom? Rare greier.
Jeg har troen - når skal du teste? :)
 
Har sneket på deg i kulissene en stund, men nå måtte jeg bare inn og si hei og heia! Håper på to streker på fredag :)
 
Akkurat sånn har jeg det også, men det er perioder i løpet av dagen hvor jeg ikke kjenner noen ting (som i dag). Har kun kjent det med strekk i lysken - hva kan det være for noe liksom? Rare greier.
Jeg har troen - når skal du teste? :)
Strekk i lysken tror jeg kan ha med festinga å gjøre, nerver. Mange kjenner også ilinger nedover lårene. Her har mesteparten av ilingene blitt borte så får se hvilken vei det går denne gangen.
Tester nå om noen timer, må bare sove litt ;)

Innom fordi jeg er nysgjerrig på om du har testet :p
Utålmodig? :p :D
 
PP54 - CD24 - 10DPO

Da er dagen kommet for testing men siden kl er 1 så er det litt tidlig for testing enda og jeg må få meg litt søvn først :)
Noen av symptomene har avtatt og noen mer.
Mindre kvalm. Tror ikke jeg har vært kvalm på et par dager. Litt kvalm nå da.
Mindre ilninger, nesten ingenting egentlig.
Trøttheten varierer men er veldig trøtt mye av dagen. Så trøtt at jeg kunne ha sovet litt men ignorert det de fleste dagene. Sovner veldig sent selv om jeg ikke har sovet i løpet av dagen.
Brystene er veldig ømme. Mer og mer for hver dag. Natt til torsdag så kunne jeg ikke legge meg på siden fordi da kom brystene i klem og det var så vondt. Lenge siden de har vært så ømme.
Er litt varm og kald men ikke de store forskjellene.

Føler ikke at det har klaffet men kan jo komme en liten overraskelse i løpet av helga ;)
 
Back
Topp