Skravletråd for mars. Snart vår?

Den er kjip:( jeg har noen slike veninner. Vi har det utrolig kjekt når vi er sammen, men det passer aldri når jeg inviterer Nå har jeg sluttet å invitere og har ikke sett de på noen år...
Ja skikkelig kjipt , er jo barndomsvenninne å fadder til kengubarnet i tillegg.

Noe er planlagt, men det meste skjer spontant:) Kjekt at du klarer å hente energi på jobb:)
Siden det er jeg som har hovedinntekten her i huset tror jeg heller ikke mannen hadde blitt så veldig glad dersom jeg hadde gått ned i stilling for å jobbe frivillig :p
Dog, jobbet en del frivillig når jeg var yngre

Er derfor jeg ønsker å finne meg en på 90 år.. he he
Neeeei...
Da må jeg jo forlate mannen min som jeg elsker for så å sloss med hans ungeflokk fra de x antall konene før meg om arven og så bli avspist med slikk og ingenting (mens jeg visstnok skal være såååå ulykkelig over ektemannens død, er det forresten noen som vil reagere om jeg tar eks'en som er far til mine barn, som elsker?)

Neeeei...
Da må jeg jo forlate mannen min som jeg elsker for så å sloss med hans ungeflokk fra de x antall konene før meg om arven og så bli avspist med slikk og ingenting (mens jeg visstnok skal være såååå ulykkelig over ektemannens død, er det forresten noen som vil reagere om jeg tar eks'en som er far til mine barn, som elsker?)
Han må være barnløs:) neida, eks'en som elsker er helt innafor:)

Det går sterke rykter om at hu musemor må finne musehullet sitt.
Og i morgen tidlig er det ingen som kommer til å vekke han Lille U siden Lille L som vekker Lille U helgemorgener forsvant før i dag og kommer ikke hjem før i morgen formiddag, og Store L er tenåring (hjelp!!!) og sover alt for lenge slik at vi (les mannen) kan sove lenge.

Det går sterke rykter om at hu musemor må finne musehullet sitt.
Og i morgen tidlig er det ingen som kommer til å vekke han Lille U siden Lille L som vekker Lille U helgemorgener forsvant før i dag og kommer ikke hjem før i morgen formiddag, og Store L er tenåring (hjelp!!!) og sover alt for lenge slik at vi (les mannen) kan sove lenge.
God natt:)

Sitter på ferga på vei hjem. Ikke så velsog den kveld, men så går ferga over på natt-turnus og da er det et par timer til den neste.

Sengs roper på meg.

Men jeg er sjåfør.

Noen som skal noe kjekt til uken? Jeg skal kanskje på hengekøyetur med en utrolig kjekk mann!!:)
Ikke noe så spennende.

Men så har jeg jo mann da. Så der er greit å holde seg til ham.

Skal til øyelege/ortoptist (kombi-time) med minstemor etter at hun ikke besto synstesten på helsestasjonen. Det tror jeg er det mest spennende denne uken. Hun er den eneste i huset som ikke har briller så vi får se.

Ikke noe så spennende.

Men så har jeg jo mann da. Så der er greit å holde seg til ham.

Skal til øyelege/ortoptist (kombi-time) med minstemor etter at hun ikke besto synstesten på helsestasjonen. Det tror jeg er det mest spennende denne uken. Hun er den eneste i huset som ikke har briller så vi får se.
Lykke til med det!:)
Best å holde seg til mannen:) Dette dategreiene er stress!!

Back
Topp