Oki. Kan jeg spørre om hva det handler om?Tja det handler ikke om å tappe meg flr energi heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki. Kan jeg spørre om hva det handler om?Tja det handler ikke om å tappe meg flr energi heller
Ja, det er santJa man velger jo forskjellig
Hva er hobbyen din, er det noe du kan leve av?Jo, jeg ser meg om etter ny jobb![]()
Åh, motorsag hatet jegKanskje det. Mitt valg av fag var litt tilfeldig, forelska meg i motorsaga!

Jeg er så enigJeg hadde ville jobbet litt men ikke fullt. Mer tid til reise, familie og venner
Jeg hadde nok valgt å være frivillig en del om jeg ikke jobbet fullt.Ja, det er sant![]()
Tja aldri ha tid , alltid love å møtes i løpet sv året men så skjer det aldri osvOki. Kan jeg spørre om hva det handler om?
Røde korsHva er hobbyen din, er det noe du kan leve av?
Det er utrolig givendeJeg hadde nok valgt å være frivillig en del om jeg ikke jobbet fullt.
Den er kjipTja aldri ha tid , alltid love å møtes i løpet sv året men så skjer det aldri osv
Det er det , men tar også mye tidDet er utrolig givende![]()
Det gjør det absolutt. Går noen timer hver dag.. enkelte ganger går det flere døgnDet er det , men tar også mye tid
Nå har jeg falt ut, hva er det egentlig dere snakker om?Det gjør det absolutt. Går noen timer hver dag.. enkelte ganger går det flere døgn![]()
Frivillig arbeid tar tidNå har jeg falt ut, hva er det egentlig dere snakker om?
Aha..Frivillig arbeid tar tid
Det er veldig givendeAha..
Det er ikke noe for meg..
Jeg liker hvor jeg kan planlegge langsiktig, det frivillige jeg har sett er mer hjelp-nå.Det er veldig givendeer der jeg henter energi
![]()
Det finnes da mye forskjellig frivillig arbeidAha..
Det er ikke noe for meg..
Noe er planlagt, men det meste skjer spontantJeg liker hvor jeg kan planlegge langsiktig, det frivillige jeg har sett er mer hjelp-nå.
Har heller ikke så mye tid utenom jobb, familie og trening, henter en del energi på jobb og trening
Har akkurat sagt fra meg mitt, men det handler om at kengubarnet har skiftet klubb daDet gjør det absolutt. Går noen timer hver dag.. enkelte ganger går det flere døgn![]()