Skravletråd for mars. Snart vår?

Det hadde neppe jeg orket heller. Som sagt, jeg er vant til mannen min, hans vaner og våre vaner og våre måter å gjøre ting på.

JEg blir jo mentalt stressa bare av å ha mine tanteunger på overnatting, fordi de ikke kan og følger våre uskrevne regler og forventinger. Hvilket går helt greit sånn for en dag eller to, vi lemper litt på reglene for egne unger også også påfører vi gjestene noen, så går det helt fint, men å bo sammen med en "fremmed", nei, til det er jeg nok blitt for sær. Det får holde med de jeg er vant til.
He he
Er nok lurest å holde seg til de ja

Her er det 7 grader, nesten vindstille og sol:) masse blomster har kommet opp og det begynner å bli grønt på buskene og gresset har vokst mye de siste ukene.:happy: Bor på sør-Vestlandet.
Deilig! Jeg har akkurat vært på joggetur:)

Vi skal ha hvert vårt rom. Han spurte om vi skulle dele, men vet ikke om det er fordi det er mest praktisk eller om han faktisk ønsket å dele rom?
Jeg tenker (helt uten erfaring) at så lenge dere er i "finne ut"-fasen er det like greit.
Deler dere rom blir det fort veldig offisielt. Folk legger merke til det.

Her er det 7 grader, nesten vindstille og sol:) masse blomster har kommet opp og det begynner å bli grønt på buskene og gresset har vokst mye de siste ukene.:happy: Bor på sør-Vestlandet.

Nordvestlandet her, plussgrader, lettekyet, litt sol, har brukt SOLBRILLER i bilen på vei hjem et par dager, deeeeilig, en dag viste den 10 grader på det varmeste. Dog bare 7 hjemme hos oss da.

Hekken til naboen har vært lysegrønn lenge, det kommer blader på både det ene og det andre. Men gresset vokser ikke da, det ligger frosset slaps i hagen vår over det meste.

Ser den <3 Det er godt å være to:) Jeg har et utrolig godt samarbeid med xen og vi er gode venner. Har det mye bedre nå enn da vi var sammen:)

I noen tilfeller er det jo best sånn

Nå, i min prime time på dagen, er jeg full av energi og tanker om hva jeg skal få gjort i dag.

På hjemmebane. Når jeg bare kommer meg hjem

Reelt når jeg kommer hjem er det overskuddet og engasjementet borte, jeg vil spise middag og krabbe under pleddet i sofaen og bli der til leggetid. Derfor sendte min mann meg altså i seng sammen med ungene i går.

Håper på mer piff i dag.

Det er lys. Det er sol. Jeg tar vitaminer.
Så hvorfor søren er jeg tom for energi rundt middag?
Tar du D-vitamin? Solen er ikke sterk nok ennå til at vi danner d vitamin selv.

Får legge inn forsøk på det.

Min bror har hatt lavt stoffskifte siden han var tenåring, så den problemstillingen er jeg med min periodevis meget merkabare mangel på overskudd obs på.
Det kan være arvelig.. jeg og har lavt stoffskifte

Tar du D-vitamin? Solen er ikke sterk nok ennå til at vi danner d vitamin selv.
Det er 10 mikrogram, 200% anbefalt daglig dose, i multivitaminene jeg tar.

Men jeg vet jeg lå i nedre normalområdet da det ble testet i juli i forbindelse med infertilitetsutredning for noen år siden så jeg kunne sikkert med fordel tatt ekstra ja

Huff! Det var deilig med frisk luft:) nå er det straks tid for trening:)
Skal uansett innom et par butikker på vei hjem i dag, lurer på om jeg ikke skal jobbe så lenge som jeg hadde tenkt og se til at jeg får meg litt luft

Jeg ga opp på ped studiet :p ble gravid og sønnen kom fortidlig - gikk greit i starten men så var det så mye med han at all tid gikk til mat, stell, tørke oppkast, mate igjen osv :p så flyttet jeg til utlandet og ønsket ikke å fortsette ;) så NÅ må jeg stå i og bli ferdig :p

Back
Topp