Skravletråd for mars. Snart vår?

Jeg jubler for at mamma har fått godkjent ufør etter lang tids sykdom. Nå kan hu slutte å bekymre seg for den biten og ta vare på det lille som er igjen av livskvalitet!
Godt å høre.

Min mor har vært ufør siden jeg gikk på barneskolen. Syk har hun vært siden før hun fikk meg.

Godt hun har pappa, hun har i praksis vært minstepensjonist siden hun var på min alder.

Nå, i min prime time på dagen, er jeg full av energi og tanker om hva jeg skal få gjort i dag.

På hjemmebane. Når jeg bare kommer meg hjem

Reelt når jeg kommer hjem er det overskuddet og engasjementet borte, jeg vil spise middag og krabbe under pleddet i sofaen og bli der til leggetid. Derfor sendte min mann meg altså i seng sammen med ungene i går.

Håper på mer piff i dag.

Det er lys. Det er sol. Jeg tar vitaminer.
Så hvorfor søren er jeg tom for energi rundt middag?

Godt å høre.

Min mor har vært ufør siden jeg gikk på barneskolen. Syk har hun vært siden før hun fikk meg.

Godt hun har pappa, hun har i praksis vært minstepensjonist siden hun var på min alder.
Ja, er en lettelse. Da slipper hu i det minste å bekymre seg så veldig for penger. For hu kan ikke bli frisk.

Nå, i min prime time på dagen, er jeg full av energi og tanker om hva jeg skal få gjort i dag.

På hjemmebane. Når jeg bare kommer meg hjem

Reelt når jeg kommer hjem er det overskuddet og engasjementet borte, jeg vil spise middag og krabbe under pleddet i sofaen og bli der til leggetid. Derfor sendte min mann meg altså i seng sammen med ungene i går.

Håper på mer piff i dag.

Det er lys. Det er sol. Jeg tar vitaminer.
Så hvorfor søren er jeg tom for energi rundt middag?
Får du nok frisk luft? Sjekket stoffskiftet?

Ja, er en lettelse. Da slipper hu i det minste å bekymre seg så veldig for penger. For hu kan ikke bli frisk.
Det kan ikke min mor heller. Hun har vel 5 eller 6 kroniske diagnoser nå.

Får du nok frisk luft? Sjekket stoffskiftet?
Nei. Jeg får ikke nok frisk luft.

Jeg sitter på kontoret hele dagen. Og er Alta minimalt ute ellers også desverre.
. Stoffskiftet er ikke sjekket på noen år, men det er sjekket før og har alltid vært fint. (sjekket en gang fordi jeg ba om det og to ganger i forbindelse med svangerskap, en gang pga utmattelse og en gang pga en lege som sjekket alt mulig på første kontroll)

Frisk luft og dagslys burde jeg prøve å få mer av.

Nei. Jeg får ikke nok frisk luft.

Jeg sitter på kontoret hele dagen. Og er Alta minimalt ute ellers også desverre.
. Stoffskiftet er ikke sjekket på noen år, men det er sjekket før og har alltid vært fint. (sjekket en gang fordi jeg ba om det og to ganger i forbindelse med svangerskap, en gang pga utmattelse og en gang pga en lege som sjekket alt mulig på første kontroll)

Frisk luft og dagslys burde jeg prøve å få mer av.
Ja prøv på det :)

Ja prøv på det :)
Får legge inn forsøk på det.

Min bror har hatt lavt stoffskifte siden han var tenåring, så den problemstillingen er jeg med min periodevis meget merkabare mangel på overskudd obs på.

Back
Topp