Skravletråd for mars. Snart vår?

Det er mitt (ett av mine) mantra.

Jeg liker også et piet hein sitat jeg fant igjen nylig

Bekymringer trekker en negativ rente, de vokser seg små visst man kan la dem vente

Derved, det går enten bra eller over, og lar jeg være å bekymre meg på forhånd blir det enklere.

Jeg klarer slett ikke alltid leve etter det, men jeg prøver
Jeg og prøver på det:) Og fake it till you make it:)

Jeg skal "gå" fra Kristiansand til Oslo, via Stavanger og ålesund i vår. Bare på lissom, det er en dytt-konkurranse på jobb. Innom alle stedene vi har kontor.

Det kan bli halvannen mnd med økt aktivitet det gitt.
Så gøy! Liker slike utfordringer:)

Så gøy! Liker slike utfordringer:)

Jeg synes der er gøy. Men sliter med å fakrisk klare 10 000 skritt pr dag.

Så har jeg kollegaer som ikke gidder, og som evt kommet til å registerer 10001 daglig bare på pur, og da blir jeg sur.

Men jeg skal reelt jobbe for mine.
Jeg ble kjent for skippertaksmetoden sist vi gjorde slikt. En gang i uka hoppet jeg hoppetau på stuegulvet til jeg var oppe i 10 000 i snitt.

Så har jeg kollegaer som ikke gidder, og som evt kommet til å registerer 10001 daglig bare på pur, og da blir jeg sur.

Jeg ble kjent for skippertaksmetoden sist vi gjorde slikt. En gang i uka hoppet jeg hoppetau på stuegulvet til jeg var oppe i 10 000 i snitt.
10 000 skritt tar tid, jeg klarer ikke det hver dag:( men er flink til å gå lange turer slik at jeg har 10 000 igjennomsnitt:)

Der har vel jeg en fordel med jobben jeg har + hund ,sjelden under 10 000 skritt pr dag, bortsett fra ved sykdom da så neste uke må jeg nok gå litt ekstra igjen

10 000 skritt tar tid, jeg klarer ikke det hver dag:( men er flink til å gå lange turer slik at jeg har 10 000 igjennomsnitt:)

Det er ikke jeg flink til.
Men får legge inn noe trening. Det teller jo på dytt med f. Eks svømming også så jeg skøa gå igang med min ukentlige svømming før jobb i den perioden tenker jeg. Det hjelper jo litt i alle fall.

Der har vel jeg en fordel med jobben jeg har + hund ,sjelden under 10 000 skritt pr dag, bortsett fra ved sykdom da så neste uke må jeg nok gå litt ekstra igjen
En helt vanlig arbeidsdag og ikke noe spesielt etterpå, så går jeg vel knapt 4000 jeg. På jobb sitter jeg stille

I området er det mange her også som erctestsr
Jeg regner nok med at første tilfelle dukker opp her snart. Jeg er ikke nervøs for meg eller mine, men noe herk å jobbe med de eldre når man allerede er inni sesong for forkjølelse osv, vanskelig å si hva som er hva da :dead:

Jeg regner nok med at første tilfelle dukker opp her snart. Jeg er ikke nervøs for meg eller mine, men noe herk å jobbe med de eldre når man allerede er inni sesong for forkjølelse osv, vanskelig å si hva som er hva da :dead:
Jeg er nervøs for flere i nærmeste familie

Back
Topp