Skravletråd for mars. Snart vår?

Jeg også.
Vi må bare passe på av mennene våre har barna de samme helgene så kunne vi ha blitt ensomme i lag :p
(Ikke det at jeg tror det skjer, bare for å ha sagt det)
Hehe

Min skal nok ha dem 50% da tenker jeg, han er en veldig god far. Så ville vi stått fritt til å jobbe mye de ukene vi ikke hadde dem, og følge opp kor, korps, fotball, håndball og speider i tillegg til skole og barnehage de ukene vi hadde dem. Og derved jobbe rundt 80% de ukene...

Nei. Jeg satser heller på å beholde ham kjenner jeg. Vi har vært sammen i 18 år, 19 til våren tror jeg sannelig. Jeg har blitt vant til ham.

(ja, også liker jeg ham)

Det er digg å være singel!

Jeg synes hverdagen med tre barn er hektisk nok med en partner å dele ansvaret med, så jeg har ikke så lyst til å prøve uten ham.

Det hadde ikke jeg villet , men jeg tror vi hadde vært særboere hverfall
Jeg vet jo ikke. Jeg bare ser ikke for meg at jeg hadde klart å møte en.

Jeg husker ikke hvordan det var å være singel en gang :p
Har snart vært sammen med mannen i 23 år og gift i 18...

Jeg har ikke helt like lang fartstid, men singel er det likevel lenge siden jeg var. Selv om vi ikke har mer enn 12 års ekteskap, og altså snart 19 år sammen.
. Men det er nesten halve livet mitt.

Hehe

Min skal nok ha dem 50% da tenker jeg, han er en veldig god far. Så ville vi stått fritt til å jobbe mye de ukene vi ikke hadde dem, og følge opp kor, korps, fotball, håndball og speider i tillegg til skole og barnehage de ukene vi hadde dem. Og derved jobbe rundt 80% de ukene...

Nei. Jeg satser heller på å beholde ham kjenner jeg. Vi har vært sammen i 18 år, 19 til våren tror jeg sannelig. Jeg har blitt vant til ham.

(ja, også liker jeg ham)
Min ville også hatt 50%, men hverdagene ville gått til mye jobbing som du påpeker.
Selv med 50/50 har man hver annen helg "fri".

Satser også på å beholde mannen :)

Jeg vet jo ikke. Jeg bare ser ikke for meg at jeg hadde klart å møte en.
Det tror jrg ikke jeg hadde hatt problemer med, var hverfall ikke vanskelig å date for ehm 12 år siden , men jeg tror ikke jrg hadde orket ny samboer

Hehe

(ja, også liker jeg ham)
Hadde nok vært 50/50 jer også , men jeg har ikke tenkt å bytte ut min mann nei

Her er det 7 grader, nesten vindstille og sol:) masse blomster har kommet opp og det begynner å bli grønt på buskene og gresset har vokst mye de siste ukene.:happy: Bor på sør-Vestlandet.

Det tror jrg ikke jeg hadde hatt problemer med, var hverfall ikke vanskelig å date for ehm 12 år siden , men jeg tror ikke jrg hadde orket ny samboer

Det hadde neppe jeg orket heller. Som sagt, jeg er vant til mannen min, hans vaner og våre vaner og våre måter å gjøre ting på.

JEg blir jo mentalt stressa bare av å ha mine tanteunger på overnatting, fordi de ikke kan og følger våre uskrevne regler og forventinger. Hvilket går helt greit sånn for en dag eller to, vi lemper litt på reglene for egne unger også også påfører vi gjestene noen, så går det helt fint, men å bo sammen med en "fremmed", nei, til det er jeg nok blitt for sær. Det får holde med de jeg er vant til.

Hehe

(ja, også liker jeg ham)
Hold på kjærligheten <3

Jeg synes hverdagen med tre barn er hektisk nok med en partner å dele ansvaret med, så jeg har ikke så lyst til å prøve uten ham.
Ser den <3 Det er godt å være to:) Jeg har et utrolig godt samarbeid med xen og vi er gode venner. Har det mye bedre nå enn da vi var sammen:)

Back
Topp