Jeg husker ikke hvordan det var å være singel en gangDet er digg å være singel!
Har snart vært sammen med mannen i 23 år og gift i 18...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg husker ikke hvordan det var å være singel en gangDet er digg å være singel!
Den er kjip..Føler meg helt idiot.. he he! Hadde et forhold for over ett år siden. Trodde det bare var meg og han, men han lå rundt med alt som hadde puls! Trodde vi var for gamle til slikt!!
Singellivet frister veldig![]()
Samme rom, eller hver for dere?Ja, absoluttvi skal på hotell sammen neste helg. (Sammen med mange andre) Tenkte å være rolig frem til det... he he.. men nå sliter jeg litt
![]()
Det hadde ikke jeg villet , men jeg tror vi hadde vært særboere hverfallOm mannen går fra meg så tror jeg at jeg forblir enslig.
HeheJeg også.
Vi må bare passe på av mennene våre har barna de samme helgene så kunne vi ha blitt ensomme i lag
(Ikke det at jeg tror det skjer, bare for å ha sagt det)
Det er digg å være singel!
Jeg vet jo ikke. Jeg bare ser ikke for meg at jeg hadde klart å møte en.Det hadde ikke jeg villet , men jeg tror vi hadde vært særboere hverfall
Jeg husker ikke hvordan det var å være singel en gang
Min ville også hatt 50%, men hverdagene ville gått til mye jobbing som du påpeker.Hehe
Min skal nok ha dem 50% da tenker jeg, han er en veldig god far. Så ville vi stått fritt til å jobbe mye de ukene vi ikke hadde dem, og følge opp kor, korps, fotball, håndball og speider i tillegg til skole og barnehage de ukene vi hadde dem. Og derved jobbe rundt 80% de ukene...
Nei. Jeg satser heller på å beholde ham kjenner jeg. Vi har vært sammen i 18 år, 19 til våren tror jeg sannelig. Jeg har blitt vant til ham.
(ja, også liker jeg ham)
Det kommer jo litt an på hvordan man deler det opp forsåvidt og hvilken dag msn bytter.Min ville også hatt 50%, men hverdagene ville gått til mye jobbing som du påpeker.
Selv med 50/50 har man hver annen helg "fri".
Satser også på å beholde mannen![]()
Det tror jrg ikke jeg hadde hatt problemer med, var hverfall ikke vanskelig å date for ehm 12 år siden , men jeg tror ikke jrg hadde orket ny samboerJeg vet jo ikke. Jeg bare ser ikke for meg at jeg hadde klart å møte en.
Hadde nok vært 50/50 jer også , men jeg har ikke tenkt å bytte ut min mann neiHehe
Min skal nok ha dem 50% da tenker jeg, han er en veldig god far. Så ville vi stått fritt til å jobbe mye de ukene vi ikke hadde dem, og følge opp kor, korps, fotball, håndball og speider i tillegg til skole og barnehage de ukene vi hadde dem. Og derved jobbe rundt 80% de ukene...
Nei. Jeg satser heller på å beholde ham kjenner jeg. Vi har vært sammen i 18 år, 19 til våren tror jeg sannelig. Jeg har blitt vant til ham.
(ja, også liker jeg ham)
Min ville også hatt 50%, men hverdagene ville gått til mye jobbing som du påpeker.
Selv med 50/50 har man hver annen helg "fri".
Satser også på å beholde mannen![]()
Det tror jrg ikke jeg hadde hatt problemer med, var hverfall ikke vanskelig å date for ehm 12 år siden , men jeg tror ikke jrg hadde orket ny samboer
Så koselig <3Jeg husker ikke hvordan det var å være singel en gang
Ja, jeg kan jo detDen er kjip..
Du kan jo alltid velge å være singel også
Vi skal ha hvert vårt rom. Han spurte om vi skulle dele, men vet ikke om det er fordi det er mest praktisk eller om han faktisk ønsket å dele rom?Samme rom, eller hver for dere?
Hold på kjærligheten <3Hehe
(ja, også liker jeg ham)
Ser den <3 Det er godt å være toJeg synes hverdagen med tre barn er hektisk nok med en partner å dele ansvaret med, så jeg har ikke så lyst til å prøve uten ham.