Skravletråd for mars. Snart vår?

Jeg ga opp på ped studiet :p ble gravid og sønnen kom fortidlig - gikk greit i starten men så var det så mye med han at all tid gikk til mat, stell, tørke oppkast, mate igjen osv :p så flyttet jeg til utlandet og ønsket ikke å fortsette ;) så NÅ må jeg stå i og bli ferdig :p
Du e flink:)

Føler litt på det, svigerfar har leilighet i Liguria (Nord Italia) og skulle egentlig ned dit nå, men blir hjemme.
Er flere som reiser en del utenlands i forbindelse med jobben både på jobben til mannen, og foreldre til andre barn i barnehagen til Lille U.
Heldigvis slipper jeg å tilbringe tid på flyplasser for tiden
Lucky me som jobber på en!:P:wacky:

Interessant første kveldsvakt på de boligene jeg var på ikveld, med å tilkalle politiet pga en "inntrenger" :nailbiting: (en pågående blomsterselger som "svindlet" til seg 200 kr hver av to eldre damer :mad: buste inn i alle leiligheter som ikke var låst og sa at de skulle kjøpe av ham. Fysj, hvem har samvittighet til å lure eldre folk slik?)
Det var veldig ubehagelig da, ingen hadde sett ham gå ut så vi måtte gjennomgå bygningen to og to, og deretter låse av)
For en ekkel opplevelse!:(

Da kom eldste hjem fra skolen bare for å bli møtt av varme rundstykker med egg (som han virkelig elsker) og kakao.
Eneste grunn til at jeg sitter hjemme og leser i dag og ikke på jobb er at jeg skulle kunne gjøre det lille ekstra for han på bursdagen sin når han kom hjem :)

Straks avgårde for å treffe den mystiske mannen:) Tenkte å ta en alvorsprat hvis sjansen byr seg... hjelp!!

Vi hadde en oppklarende prat om det i helga og følger opp med å spørre av og til om hva som er sagt på skolen og avkrefte/avklare en del usanne oppfatninger, og betrygger fortløpende det beste vi klarer. Det ER tross alt ikke noe ungene våre skal trenge å være redde for.
Enig, vi gjør det samme her:)

Det skal heldigvis ikke jeg.

Neste helg skal mellomste på hyttetur med koret, men det er fredag til lørdag. Så søndag er fri, inntil videre
Håper det holder seg sånn:P en fri dag i helga er luksus!

Back
Topp