Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herbarna er redde...
Dritkjip snø herGod morgen
Regn i går tidlig , snø siden i går ettermiddag. Kaos rundtomkring leser jeg
Så bra!Ny fysio gjorde ett eller annet.. som løsnet spenningen i skuldrene nesten helt. Aner ikke hva det var! Fra å ikke kunne løfte armen til å kunne ha den over hodet... ny time den 16.
Så braNy fysio gjorde ett eller annet.. som løsnet spenningen i skuldrene nesten helt. Aner ikke hva det var! Fra å ikke kunne løfte armen til å kunne ha den over hodet... ny time den 16.
Så bra
Føler meg sykt avslappa akkurat nåSå bra!
Uff, håper det gikk braDet er jrg
Treneren til niesen min på en på laget var i kollisjon i helgen på vei hjem fra Oslo etter kamp
God bedring!Gikk hjem fra jobb i dag ig har stort sett sovet, sove mer i morgen for det blir visst ikke jobb da heller. Lei vinter, sykdom osv kjenner jeg
Høres ut som om dere har en opptatt helg jaDenne helgen skal vi
Holde klasseselskap for vår nybakte 9 åring.
Vi skal i 50 års dag så ungene skal overnatte hos mine foreldre.
Eldste skal i klasseselskap på kvelden så morfar må kjøre ham
Neste dag skal vi vel trolig i 10 års dag alle mann. Så jeg må ordne en gave også, helst i tide til å sende med ungene til mamma og pappa dersom selskapet er så tidlig søndag at vi ikke har hentet dem.
Mao.... Tror ikke vi skal sikte på en skitur....
Fortsatt ikke overrasket!Er da jeg ikke skal si jeg fikk 91,5% på kartlegningprøven før kurset![]()
Det gjør faktisk detDet kryper nærmere likevel
Det skal heldigvis ikke jeg.Høres ut som om dere har en opptatt helg ja
Og jeg skal på jobb..
Kjekt å se deg.Hei!
Nå er det lenge siden jeg har vært her... savner dere
Ingen i vårt fylke er bekreftet smittet enda så vi har der på god avstand. Men jeg regner med det kommer.Det gjør faktisk det![]()
Takk, det sammeKjekt å se deg.
Hvordan går det?
TakkGod bedring!![]()
Kom heldig ut av det sies detUff, håper det gikk bra![]()