Skravletråd for mars. Snart vår?

Hva har vært det fineste med dagen i dag??
Hente i barnehagen.
En middag som ble overraskende god.
Snakke med mammaen til venninna til frøkna som er så glad i frøkna vår for hvordan hun er mot datteren hennes.
Pakke inn bursdagsgavene til eldste som skal være klare i morgen tidlig.
Prate med mannen i bilen på vei hjem fra jobb.

Hva har vært det fineste med dagen i dag??
At mannen sendte meg i seng 21.30 tror jeg.

Det var fint å se at eldste klarte hjemme-alene-skole

Det var kjekt å hente i bhg og få se at minstemor mestrer mer av det litt krevende nye lekeapparatet. Mestringsfølelse og stolthet.

Det var jo kjekt på sitt vis at mrlomsyr "kom hjem fra skolen" til kveldmat. Hun gikk fra skolen til venninna i nabohuset, spiste middag der, gikk på idrettsplassen og møtte to andre fra klassen for å leke (avtalt på telefon underveis) og så ringte jeg henne hjem etter sju. Hun hadde nok en fin dag.

Men for meg som bare var så trøtt, så er det at mannen sendte meg i seng så jeg nå har våknet uthvilt likevel noe av det fineste med dagen i går. For det gir meg håp om en lettere dag i dag.

Flink:) Jeg skulle hatt en fremføring i morgen, men ga opp..he he
Kan ikke gi opp :p skal ikke ta fult program neste år - eller kanskje jeg skriver meg opp men er klar for å avskrive et par fag når det kommer til stykket :p vet ikke hva slags unge kommer ut i sommer ;)

Skal kombinere 120 poeng engelsk med noe jeg tidligere har tatt innen pedagogikk (60 poeng) håpet er jobb med noe innen barn/unge/språk :)
Det er dessverre mangel på folk som kan hjelpe barn med språkvansker på skoler og i barnehager, så det vil du sikkert klare å få deg jobb innen.
Syns språk er utrolig vanskelig, og har alltid slitt med det, er imponert over folk som klarer å utdanne seg innen det feltet :)

Det er dessverre mangel på folk som kan hjelpe barn med språkvansker på skoler og i barnehager, så det vil du sikkert klare å få deg jobb innen.
Syns språk er utrolig vanskelig, og har alltid slitt med det, er imponert over folk som klarer å utdanne seg innen det feltet :)
Språkøre er jeg født med :) har 4 språk flytende og generelt godt øre for nyanser i språk :)
Prøver å gjøre så godt jeg kan for å kunne fortsette med master - ikke bestemt hvilken enda

Back
Topp