Min har heldigvis ikke sånn funksjon.Det gjør jeg ogklokken min sier at jeg er 20 år eldre enn jeg er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har heldigvis ikke sånn funksjon.Det gjør jeg ogklokken min sier at jeg er 20 år eldre enn jeg er
Det er ganske morsomt igrunn.. he heMin har heldigvis ikke sånn funksjon.
Ikke min hellerMin har heldigvis ikke sånn funksjon.
Hente i barnehagen.Hva har vært det fineste med dagen i dag??
Bli ferdig med essay til skolenHva har vært det fineste med dagen i dag??
Gratulerer med detBli ferdig med essay til skolenden er dritdårlig men jeg har sjanse til å rette opp heldigvis
![]()
FlinkBli ferdig med essay til skolenden er dritdårlig men jeg har sjanse til å rette opp heldigvis
![]()
At mannen sendte meg i seng 21.30 tror jeg.Hva har vært det fineste med dagen i dag??
Tar en engelsk bachelorGratulerer med det
Var det du som studerte historie?
Kan ikke gi oppFlinkJeg skulle hatt en fremføring i morgen, men ga opp..he he
Flink du er.Tar en engelsk bachelor![]()
Skal kombinere 120 poeng engelsk med noe jeg tidligere har tatt innen pedagogikk (60 poeng) håpet er jobb med noe innen barn/unge/språkFlink du er.
Det ville jeg ALDRI klart
Det er dessverre mangel på folk som kan hjelpe barn med språkvansker på skoler og i barnehager, så det vil du sikkert klare å få deg jobb innen.Skal kombinere 120 poeng engelsk med noe jeg tidligere har tatt innen pedagogikk (60 poeng) håpet er jobb med noe innen barn/unge/språk![]()
Godt morgen til deg også.God morgen
GratulererHipp, hipp hurra, i dag har jeg fått tenåring i hus![]()
GratulererHipp, hipp hurra, i dag har jeg fått tenåring i hus![]()
Språkøre er jeg født medDet er dessverre mangel på folk som kan hjelpe barn med språkvansker på skoler og i barnehager, så det vil du sikkert klare å få deg jobb innen.
Syns språk er utrolig vanskelig, og har alltid slitt med det, er imponert over folk som klarer å utdanne seg innen det feltet![]()