Bkno8852110
Andre møte med forumet
Haha, ja jeg skal det. Har testa i over en uke nå, men aldri vært så sterk som i dagAbsolutt ikke! Du må jo teste dagene fremover for å sjekke om det fortsatt stiger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja jeg skal det. Har testa i over en uke nå, men aldri vært så sterk som i dagAbsolutt ikke! Du må jo teste dagene fremover for å sjekke om det fortsatt stiger![]()
Ville bare fortelle at jeg har fått strek på de testene hver syklus uten at det har vært noe. Da har alle andre tidlig tester vært negative samtidig som jeg fikk strek på dette merket. Her ser du min test fra forrige pp. De andre testene var negative, og tr kom når den skulle.Da har jeg testa igjen. Det her kan vel ikke bare være skyggestreker? På alle tester
1.test (øverst) er onsdag kl 18, 2. Onsdag kl 22, 3. I går kl 18. 4. (Nederst) nå på morgenen. Legger også ved bilde av dagens før jeg åpna testen.
Okei.. takk! Det var nytting informasjon.. hmm.. eneste jeg tenkte på var at de to første er negative, eller veldig svake, også blir den sterkere.. fikk svak strek på CB også.. men kanskje det ikke er noe da.. skal kjøpe ny test i dag. Da får jeg velge et annet merkeVille bare fortelle at jeg har fått strek på de testene hver syklus uten at det har vært noe. Da har alle andre tidlig tester vært negative samtidig som jeg fikk strek på dette merket. Her ser du min test fra forrige pp. De andre testene var negative, og tr kom når den skulle.
Vis vedlegget 319828
Når jeg har tatt dem pleier de å bli positive og negative om hverandre. Håper det er babystrek for deg daOkei.. takk! Det var nytting informasjon.. hmm.. eneste jeg tenkte på var at de to første er negative, eller veldig svake, også blir den sterkere.. fikk svak strek på CB også.. men kanskje det ikke er noe da.. skal kjøpe ny test i dag. Da får jeg velge et annet merke![]()

Ville bare fortelle at jeg har fått strek på de testene hver syklus uten at det har vært noe. Da har alle andre tidlig tester vært negative samtidig som jeg fikk strek på dette merket. Her ser du min test fra forrige pp. De andre testene var negative, og tr kom når den skulle.
Vis vedlegget 319828
Det er lloyds, ja.Det har jeg også opplevd.. det er loyds test, er det ikke?
Det er lloyds, ja.
Jo.. så kanskje dette bare er tull.. nei så kjipt.. nå hadde jeg faktisk tillat meg å håpe..Det har jeg også opplevd.. det er loyds test, er det ikke?
Det er fortsatt lov å håpe. Håpet er ikke ute før tr kommerJo.. så kanskje dette bare er tull.. nei så kjipt.. nå hadde jeg faktisk tillat meg å håpe..
Jeg krysser fingrene for deg!Burde jeg ta det som et positivt tegn at lloyd blir negativ på meg nå midt på dagen når jeg har drukket masse vann og te? Min tanke var at det er tidlig, lavt HCG, den slår ut når urinen er konsentrert men ikke når jeg har drukket masse væske, og at den positive da kanskje faktisk er positiv og ikke en feil?Det er fortsatt lov å håpe. Håpet er ikke ute før tr kommerJeg krysser fingrene for deg!
Burde jeg ta det som et positivt tegn at lloyd blir negativ på meg nå midt på dagen når jeg har drukket masse vann og te? Min tanke var at det er tidlig, lavt HCG, den slår ut når urinen er konsentrert men ikke når jeg har drukket masse væske, og at den positive da kanskje faktisk er positiv og ikke en feil?
Det kan jo være et positivt tegn. Men slik jeg har opplevd det, så virker de veldig ustabile de testene. Jeg fikk positive og negative om hverandre med dem. Det er vanskelig å svare på. Gjør som hun andre sier, kjøp make sure tester og test de neste dageneBurde jeg ta det som et positivt tegn at lloyd blir negativ på meg nå midt på dagen når jeg har drukket masse vann og te? Min tanke var at det er tidlig, lavt HCG, den slår ut når urinen er konsentrert men ikke når jeg har drukket masse væske, og at den positive da kanskje faktisk er positiv og ikke en feil?
Testen hadde jeg regnet som positiv, men skal ikke se bort ifra at den er sterkere i morgen hvis du tar test da![]()
Ja
Ser ser streker
GravidHei, her er det sikkert mange som er flinke til å tyde testerEr dette en strek? Eller kan det være skygge?? IKM i går/dag/morgen. Tatt nå på ettermiddagsurin, tatt bilde innenfor tiden..
Klarer liksom ikke tro noe som helst?!
Vis vedlegget 319863
Vis vedlegget 319863
Tror du er gravidHei, her er det sikkert mange som er flinke til å tyde testerEr dette en strek? Eller kan det være skygge?? IKM i går/dag/morgen. Tatt nå på ettermiddagsurin, tatt bilde innenfor tiden..
Klarer liksom ikke tro noe som helst?!
Vis vedlegget 319863
Vis vedlegget 319863