Oss testetøser imellom

Da har jeg testa igjen. Det her kan vel ikke bare være skyggestreker? På alle tester
1.test (øverst) er onsdag kl 18, 2. Onsdag kl 22, 3. I går kl 18. 4. (Nederst) nå på morgenen. Legger også ved bilde av dagens før jeg åpna testen.

Vedlegg

• 11EED46C-A678-4801-9968-005C53C7FF73.jpeg
    11EED46C-A678-4801-9968-005C53C7FF73.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 243
  • AD3F2014-D075-4008-A5AB-4CB168072C56.jpeg
    AD3F2014-D075-4008-A5AB-4CB168072C56.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 255
Da har jeg testa igjen. Det her kan vel ikke bare være skyggestreker? På alle tester
1.test (øverst) er onsdag kl 18, 2. Onsdag kl 22, 3. I går kl 18. 4. (Nederst) nå på morgenen. Legger også ved bilde av dagens før jeg åpna testen.
Ville bare fortelle at jeg har fått strek på de testene hver syklus uten at det har vært noe. Da har alle andre tidlig tester vært negative samtidig som jeg fikk strek på dette merket. Her ser du min test fra forrige pp. De andre testene var negative, og tr kom når den skulle.
99689CBB-11DC-4EB2-96D6-98C3FF51EFE6.jpeg

Ville bare fortelle at jeg har fått strek på de testene hver syklus uten at det har vært noe. Da har alle andre tidlig tester vært negative samtidig som jeg fikk strek på dette merket. Her ser du min test fra forrige pp. De andre testene var negative, og tr kom når den skulle.
Vis vedlegget 319828
Okei.. takk! Det var nytting informasjon.. hmm.. eneste jeg tenkte på var at de to første er negative, eller veldig svake, også blir den sterkere.. fikk svak strek på CB også.. men kanskje det ikke er noe da.. skal kjøpe ny test i dag. Da får jeg velge et annet merke ☺️

Okei.. takk! Det var nytting informasjon.. hmm.. eneste jeg tenkte på var at de to første er negative, eller veldig svake, også blir den sterkere.. fikk svak strek på CB også.. men kanskje det ikke er noe da.. skal kjøpe ny test i dag. Da får jeg velge et annet merke ☺️
Når jeg har tatt dem pleier de å bli positive og negative om hverandre. Håper det er babystrek for deg da:)
Cb kan jo også gi noen lurestreker. Er ikke meninga å ta håpet fra deg. Ville bare dele min erfaring siden jeg har blitt skuffet så mange ganger nå. Har trodd flere ganger at jeg er gravid pga strek på testene, så har det vist seg å ikke stemme, og da er nedturen så utrolig mye hardere. Jeg anbefaler å heller bestille babyplan sine tester. Jeg har aldri fått falsk strek på dem:happy:

Det er fortsatt lov å håpe. Håpet er ikke ute før tr kommer:happy: Jeg krysser fingrene for deg!
Burde jeg ta det som et positivt tegn at lloyd blir negativ på meg nå midt på dagen når jeg har drukket masse vann og te? Min tanke var at det er tidlig, lavt HCG, den slår ut når urinen er konsentrert men ikke når jeg har drukket masse væske, og at den positive da kanskje faktisk er positiv og ikke en feil?

Burde jeg ta det som et positivt tegn at lloyd blir negativ på meg nå midt på dagen når jeg har drukket masse vann og te? Min tanke var at det er tidlig, lavt HCG, den slår ut når urinen er konsentrert men ikke når jeg har drukket masse væske, og at den positive da kanskje faktisk er positiv og ikke en feil?

prøv feks Apotek 1 eller make sure (får du kjøpt på meny nå - 10 tester til 119kr)

Det kan jo være et positivt tegn. Men slik jeg har opplevd det, så virker de veldig ustabile de testene. Jeg fikk positive og negative om hverandre med dem. Det er vanskelig å svare på. Gjør som hun andre sier, kjøp make sure tester og test de neste dagene:)

Testen hadde jeg regnet som positiv, men skal ikke se bort ifra at den er sterkere i morgen hvis du tar test da :)

Dagens el test ser absolutt sterkere ut. Tatt nå nettopp :) Men har ingen el slim.

Vedlegg

• BEFB6468-6510-48CC-91D9-B6C96EC6DA6D.jpeg
    BEFB6468-6510-48CC-91D9-B6C96EC6DA6D.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 88
  • EDCEF914-3578-4C4F-9D9C-D4BE64814552.jpeg
    EDCEF914-3578-4C4F-9D9C-D4BE64814552.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 87
Hei, her er det sikkert mange som er flinke til å tyde tester:happy:Er dette en strek? Eller kan det være skygge?? IKM i går/dag/morgen. Tatt nå på ettermiddagsurin, tatt bilde innenfor tiden..
Klarer liksom ikke tro noe som helst?!:nailbiting:

FB97929D-4BE8-4030-B520-08F1A08C28B1.jpeg

FB97929D-4BE8-4030-B520-08F1A08C28B1.jpeg

Hei, her er det sikkert mange som er flinke til å tyde tester:happy:Er dette en strek? Eller kan det være skygge?? IKM i går/dag/morgen. Tatt nå på ettermiddagsurin, tatt bilde innenfor tiden..
Klarer liksom ikke tro noe som helst?!:nailbiting:

Vis vedlegget 319863
Vis vedlegget 319863
Tror du er gravid :) Ta en ny i morgen når du står opp, tror du vil få en fin og sterk strek da :D

Back
Topp