Trodde bæsjen oftere var bløt de første månedene, jeg? Er det ikke da det er best med rispapir? Although, førstegangs, så jeg har null peiling! Men logikken din med pusting høres jo ikke dum ut. Flere tanker rundt dette, anyone?![]()
Jeg er også førstegangs, så jeg vet jo ikke helt, og det står at for å unngå flekker kan man bruke det i førsten også. Det rispapirgreiene er nok genialt for fastere avføring også, da det blir lettere og bare lempe det over i do
Så vidt jeg har forstått har du forresten helt rett i at det er løsest i førsten, før de begynner med fast føde Spurte gubben om tøybleier nå og gav han i 'oppgave' å lese om det. Han hadde visst allerede kommet over en forskningsartikkel på det, og kunne allerede alt om fordelene med tøybleier (uten å kunne noe om praktisk gjennonføring, det har han ikke lest). Så han var positiv til det før jeg i det hele tatt tok det opp.Jeg vil gjøre litt mer research først, men han sa "kjøp noen, så får vi i hvert fall testet det". Må si jeg er positivt overrasket her nå
❤
Haha, så genialt at han er så ivrig på sånt