*IKM uke 4* 2020

Hmm, jeg har kun testet med de foreløpig, men da tror jeg kanskje jeg skal få tak i et annet merke. Kanskje det er derfor jeg også bare får konstante svakishe streker på eggløsningstest også. Neste PP blir annet merke på både el- og g-test.
 
Spennende!
Hvilken sensitivitet står på pakken til normal sine?
Hmm, jeg har kun testet med de foreløpig, men da tror jeg kanskje jeg skal få tak i et annet merke. Kanskje det er derfor jeg også bare får konstante svakishe streker på eggløsningstest også. Neste PP blir annet merke på både el- og g-test.
Ja vil ikke anbefale dem. Synd egentlig, de er jo billige og enkelt vist du vil ha en test samme dag:meh:
 
Skikkelig murring idag, men ikke mens murring, mer i blæra, det fikk jeg forje gang jeg var gravid også. Og treg mage. Kommer meg ikke på butikk for å kjøpe test idag må vente til i morgen, men samtidig er jeg redd for å ta test, veit jeg bare blir skuffet.
 
Har ikke fått testene mine i posten ennå, men grafen ser sånn ut etter i dag. Har mine mistanker men
 

Vedlegg

  • BCFD910B-FCC1-4FB9-A506-EC1AE6FCEE87.jpeg
    BCFD910B-FCC1-4FB9-A506-EC1AE6FCEE87.jpeg
    68,6 KB · Visninger: 77
Her er puppene større enn ellers. Men det var de forrige pp uten at jeg var gravid. Er visst en av dem som har pupper som varierer i str iløpet av en syklus. Nå er det 3 dager til IKM. Fortsatt ikke noe spotting, som jeg pleier å ha både ved mens og graviditet. Kjennes nesten ut som jeg holder pusten i spenning.

Var hos fastlegen i dag. Hun var ikke uvillig til å skrive ut blodfortynnende, men ville først forhøre seg med spesialister på sykehuset. Så håper jeg hører fra fastlegen iløpet av uka. Kan evt prøve å ringe henne ved en evt positiv test. Er det noen andre her som går på blodfortynnende/skal begynne på det ved positiv test? Hva tar dere og hvilken dose?

Har 2 vanlige tester hjemme, ingen tidlig test. Venter så lenge som mulig med å ta dem. Håper jeg klarer å vente til torsdag...! Og at jeg innen da ikke har fått tegn på tr.
 
Her er puppene større enn ellers. Men det var de forrige pp uten at jeg var gravid. Er visst en av dem som har pupper som varierer i str iløpet av en syklus. Nå er det 3 dager til IKM. Fortsatt ikke noe spotting, som jeg pleier å ha både ved mens og graviditet. Kjennes nesten ut som jeg holder pusten i spenning.

Var hos fastlegen i dag. Hun var ikke uvillig til å skrive ut blodfortynnende, men ville først forhøre seg med spesialister på sykehuset. Så håper jeg hører fra fastlegen iløpet av uka. Kan evt prøve å ringe henne ved en evt positiv test. Er det noen andre her som går på blodfortynnende/skal begynne på det ved positiv test? Hva tar dere og hvilken dose?

Har 2 vanlige tester hjemme, ingen tidlig test. Venter så lenge som mulig med å ta dem. Håper jeg klarer å vente til torsdag...! Og at jeg innen da ikke har fått tegn på tr.
Jeg må begynne på blodfortynnende, Klexane, når jeg får positiv test :)
Pga vekt må jeg ta 2 sprøyter daglig, 1 morgen og kveld. Må ta de hele svangerskapet og 6 uker etter fødsel. Jeg får det pga Protein S-mangel.
 
Her er puppene større enn ellers. Men det var de forrige pp uten at jeg var gravid. Er visst en av dem som har pupper som varierer i str iløpet av en syklus. Nå er det 3 dager til IKM. Fortsatt ikke noe spotting, som jeg pleier å ha både ved mens og graviditet. Kjennes nesten ut som jeg holder pusten i spenning.

Var hos fastlegen i dag. Hun var ikke uvillig til å skrive ut blodfortynnende, men ville først forhøre seg med spesialister på sykehuset. Så håper jeg hører fra fastlegen iløpet av uka. Kan evt prøve å ringe henne ved en evt positiv test. Er det noen andre her som går på blodfortynnende/skal begynne på det ved positiv test? Hva tar dere og hvilken dose?

Har 2 vanlige tester hjemme, ingen tidlig test. Venter så lenge som mulig med å ta dem. Håper jeg klarer å vente til torsdag...! Og at jeg innen da ikke har fått tegn på tr.
Jeg skal gå på blodfortynnende fra positiv test og til 6 uker etter fødsel. Skal ta både klexane og abyl-e. Gikk på det når jeg var gravid i høst, men det endte i MA så funket ikke bedre den gang... Har antifosfolipidsyndrom så derfor jeg må gå på det.
 
Liten oppdatering:

Er i dag 15 dpo og fortsatt ingen TR. Litt øm på sidene av puppa, ingen mens murring (noe jeg alltid har før 1-2 dager før mens).
Siste g-test tok jeg lørdag morgen (13 dpo) som var negativ eller kunne selv skimte noe men.. ble borte etter noen minutter.

Vært hos legen i dag, tok blodprøver og ble henvist til GU. Legen mente at siden syklusene mine er så stabile og el-tester er positive til samme tid hver måned, så har jeg ikke «gått ut på dato» :p

Mistenker ikke graviditet nå på 15 dpo siden jeg tidligere har hatt positive tester rundt 10/11 dpo. Men kan det hende liksom?? Møkka tanta har aldri noen sinne vært forsinket :bored:
 
Liten oppdatering:

Er i dag 15 dpo og fortsatt ingen TR. Litt øm på sidene av puppa, ingen mens murring (noe jeg alltid har før 1-2 dager før mens).
Siste g-test tok jeg lørdag morgen (13 dpo) som var negativ eller kunne selv skimte noe men.. ble borte etter noen minutter.

Vært hos legen i dag, tok blodprøver og ble henvist til GU. Legen mente at siden syklusene mine er så stabile og el-tester er positive til samme tid hver måned, så har jeg ikke «gått ut på dato» :p

Mistenker ikke graviditet nå på 15 dpo siden jeg tidligere har hatt positive tester rundt 10/11 dpo. Men kan det hende liksom?? Møkka tanta har aldri noen sinne vært forsinket :bored:

Hvis du kikker på tråden til IKM uke 3, så er det ei som fikk sent positive tester der, så det er tydeligvis mulig! Har du fler tester igjen da?
fint å bli henvist videre da, klokka jobber jo ikke med oss som begynner å dra på åra :chicken:
 
Grattis :happy090 tidlig eller vanligtest? Fy søren, får så lyst til å teste, til tross for at jeg aldri har funnet el engang!

Takk! Er tidligtest. Men er bare 9 dpo, så trodde egentlig det var helt fjernt å teste i dag. Hadde til og med vært på do 1,5 time tidligere, så ble veldig overrasket!
 
Jeg har ikke vært så flink til å bruke fitbitn under prøvingen denne runden, bare litt etter EL - men tenker å følge bedre med fremover nå:)

Hadde et lite håp sist mnd da pulsen var "gravidhøy", men fikk mens 28.des:p
Nå holdt den seg jevn i dagene før mens, hadde ikke på klokka før EL dessverre :shy: (begynte å bruke fitbitn igjen i desember, da har jeg ikke brukt den siden vi sluttet prøvingen mai 2019 - etter MAen i januar i fjor ga vi oss egentlig i mai,men så kom ønsket om en til tilbake før jul) rotete forklart ser jeg, skylder på at det er sent:p

Oi, det var en bratt kurve nedover ja! Tror jeg skjønte hva du mente, hehe, ikke alltid lett å formulere seg når det er sent. :hilarious: Blir spennende å følge med på fitbiten denne runden da, krysser fingrene for høy hvilepuls i begynnelsen av februar :smiley-angelic001
 
Back
Topp