*IKM uke 4* 2020

14 dpo i dag og ingen tegn til TR enda. Men kommer nok. Skal til legen i morgen og snakke om dette med fruktbarhet (blir 39 i år) og evt støttemedisner. Kanskje det er håp...

Ønsker dere alle sammen lykke til med testing, følger dere fra sidelinjen :happy:
 
Har ikke helt troa denne pp. Har ikke så mye symptomer hverken ene eller andre veien. Tar meg på puppa hele tiden for å kjenne om de blir større (mitt sikreste gravid tegn i 4 tidligere graviditeter). Hehe. Går det an liksom. Og foreløpig kjennes de ut som ellers. Er 8DPO. Har ingen tidlig tester, så ikke vits å tenke på test før IKM. Så da er det fortsatt mange dager igjen av denne ventetiden. Men har legetime imorgen for å be om blodfortynnende, for å forebygge nok en sa. Spørs om jeg får det siden jeg har hatt magesår i fjor høst. Vi får se.
 
TR kom idag og syklusen ble på 22 dager - veldig korte sykluser på meg synes jeg! Siden september har den lengste syklusen vært på 25 dager. Kan umulig være bra!?

Edit: googlet litt nå og fant ut at det skal ikke være noe problem, mest sannsynlig har jeg eggløsning rett etter TR (mens jeg enda spotter), som jeg har trodd men ikke lagt aksjer under spotting, så får prøve det denne syklusen da:p
 
Last edited:
TR kom idag og syklusen ble på 22 dager - veldig korte sykluser på meg synes jeg! Siden september har den lengste syklusen vært på 25 dager. Kan umulig være bra!?
Så kjedelig!
Jeg tror jeg hadde tatt meg en tur til legen.

Vet du når i syklusen du har el og hvor lang lutealfasen din er?
 
Så kjedelig!
Jeg tror jeg hadde tatt meg en tur til legen.

Vet du når i syklusen du har el og hvor lang lutealfasen din er?
Leste nettopp på nett at det ikke skal være noe problem (redigerte forrige innlegg), men en tur til legen hadde ikke vært dumt uansett:)

Hverken tester eller temper etter EL, bruker kun fitbit. Så aner jo ikke lengde på lutealfasen, men tror den er rundt 16 dager og ikke 14, er det for lang fase?
 
sender en stor dose håp fra meg og :Heartred
Tester du daglig framover eller er du en av de som greier å ha noen dagers opphold?
Takk ❤️
Det varierer hvor ofte jeg tester. Tok test i dag men de var blenda. Men fortsatt tidlig og vet at morgen og ettermiddagstester kan variere i forhold til når kroppen slipper hcg. Er 11dpo.
 
Leste nettopp på nett at det ikke skal være noe problem (redigerte forrige innlegg), men en tur til legen hadde ikke vært dumt uansett:)

Hverken tester eller temper etter EL, bruker kun fitbit. Så aner jo ikke lengde på lutealfasen, men tror den er rundt 16 dager og ikke 14, er det for lang fase?
Har skjønt det sånn at kort lutealfase kan (men ikke trenger å) gjøre det vanskeligere å bli gravid. Derfor hadde det vært greit å vite hvilken del av syklusen som er kortere enn vanlig. Men dette vet nok legen mer om enn meg :happy:
 
8 dpo i dag! Det går fremover :) Ingen tegn, men håper likevel :Heartred Har kun 1 digital i hus, så det blir ikke testing med det første! Tenker å teste rundt IKM - på torsdag eller fredag :rolleyes:
 
Dagens negative test :shifty:
 

Vedlegg

  • EECF638B-A05A-48D1-9383-7ED261D59720.jpeg
    EECF638B-A05A-48D1-9383-7ED261D59720.jpeg
    11,1 KB · Visninger: 98
  • BF73FD39-8AD7-48A3-BD41-33C6C13B768D.jpeg
    BF73FD39-8AD7-48A3-BD41-33C6C13B768D.jpeg
    15,3 KB · Visninger: 97
Takk ❤️
Det varierer hvor ofte jeg tester. Tok test i dag men de var blenda. Men fortsatt tidlig og vet at morgen og ettermiddagstester kan variere i forhold til når kroppen slipper hcg. Er 11dpo.

Sist fikk jeg konsekvent sterkere tester ettermiddag/kveld, så dette med morgenurin har ikke vært noen vinner her. Er det din erfaring og?
Krysser fingra for strek på deg etterpå!
Tester i kveld, jeg.
 
TR kom idag og syklusen ble på 22 dager - veldig korte sykluser på meg synes jeg! Siden september har den lengste syklusen vært på 25 dager. Kan umulig være bra!?

Edit: googlet litt nå og fant ut at det skal ikke være noe problem, mest sannsynlig har jeg eggløsning rett etter TR (mens jeg enda spotter), som jeg har trodd men ikke lagt aksjer under spotting, så får prøve det denne syklusen da:p

Da er du også med i IKM uke 7? Jeg har hatt to korte syklusen nå, 22 og 23 dager. Testet etter EL denne PPen og fant ut at den er på CD11/12. Syklusen før det var på 30 dager, så jeg skjønner lite. Ser du skriver du bruker fitbit, hvordan ser din kurve ut ved eggløsning?
 
Da er du også med i IKM uke 7? Jeg har hatt to korte syklusen nå, 22 og 23 dager. Testet etter EL denne PPen og fant ut at den er på CD11/12. Syklusen før det var på 30 dager, så jeg skjønner lite. Ser du skriver du bruker fitbit, hvordan ser din kurve ut ved eggløsning?
Ja, meldte meg inn ista:)
Jeg merker EL slim mens jeg spotter, men har jo ikke lagt aksjer da, så får gjøre det denne gangen og se om det blir klaff da:p pulsen går opp etter EL og holder seg oppe ved graviditet og synker ved mens:) bruker du også fitbit?
 
TR idag, CD 27. Havner derfor i gruppa for IKM uke 7. Kommer til å teste for EL denne gangen, siden sykluslengde har variert fra 22-30 dager siden november.

Håper ikke jeg ser så mange av dere i neste IKM gruppe! Masse lykke til :Heartred Kommer sikkert til å snike innom her, håper det dukker opp mange positive tester i løpet av uken :Heartred
 
Bittelitt blod/slim på papiret nå, 4 dager før IKM. Aldri opplevd å spotte såå lenge før...
 
Sist fikk jeg konsekvent sterkere tester ettermiddag/kveld, så dette med morgenurin har ikke vært noen vinner her. Er det din erfaring og?
Krysser fingra for strek på deg etterpå!
Tester i kveld, jeg.
Hvis jeg husker riktig så har det vært mest på ettermiddag/kveld at testene har vært sterkest/de gangene det har kommet strek. Så får se om det blir en test senere i dag. Spørs hvor mye jeg drikker før det.
Lykke til med testinga i kveld!
 
TR kom idag og syklusen ble på 22 dager - veldig korte sykluser på meg synes jeg! Siden september har den lengste syklusen vært på 25 dager. Kan umulig være bra!?

Edit: googlet litt nå og fant ut at det skal ikke være noe problem, mest sannsynlig har jeg eggløsning rett etter TR (mens jeg enda spotter), som jeg har trodd men ikke lagt aksjer under spotting, så får prøve det denne syklusen da:p
Kan det være festeblødning?
 
Ja, meldte meg inn ista:)
Jeg merker EL slim mens jeg spotter, men har jo ikke lagt aksjer da, så får gjøre det denne gangen og se om det blir klaff da:p pulsen går opp etter EL og holder seg oppe ved graviditet og synker ved mens:) bruker du også fitbit?

Ja, har fitbit, men ikke begynt å følge med på den før denne syklusen. Denne syklusen gikk den opp frem til EL (09/10.01 i følge testene) også litt ned igjen før den gikk opp også rett ned igjen. Hvordan ser din kurve ut?
 

Vedlegg

  • 04A84026-B113-4F31-B49D-7596C558C03D.png
    04A84026-B113-4F31-B49D-7596C558C03D.png
    39,8 KB · Visninger: 51
Litt blod etter sex i kveld! Enten er det noe på g eller så er det spotting før mens som sniker seg innpå :oops: ååh.. en spennende uke i vente for de fleste av oss nå :dead:
 
Back
Topp