⭐️IKM uke 52 ⭐️

Kan sette meg på TR. Kommer nok i løpet av dagen.
 
Noen med erfaringer bra CB early her? Fikk en svak strek som ble lett å se bare etter frist:bored: La fra meg testen og tenkte den var negativ, men når jeg plukket den opp en time senere var det en strek der, veldig lyseblå og lett å se, like bred som den skal være. (men ikke så lett å ta bilde av)

Babyplan-tidlig tatt 2,5 time senere (vet det var kort å vente) viser derimot ingenting. Og jeg er veldig skeptisk til den CB-streken..

Når jeg har vært gravid tidligere har jeg fått positive på 25 mlu tester nå, så jeg er egentlig innstilt på at det ikke gikk denne PP'en.

Tipper jeg er ca 11 dpo idag (ligger på vippen mellom denne gruppa og IKM uke 1).
 
Stikker hodet mitt innom her for jeg er så glad:angelic: Vi har prøvd siden i sommer og jeg bestemte meg for å holde meg unna babyverden denne mnd, samt ikke teste før nært ikm (som er på søndag) fordi jeg ikke orket nok en skuffelse midt i jula. Var 99% sikker på at det ikke hadde gått denne gangen heller, men testet i dag for å slippe å tenke mer på det - og den var positiv! :nailbiting: 12 dpo, termin 9.sept. Tredje og siste barn for oss :D

Edit: har lagt ved bilde, glemte det isted
 

Vedlegg

  • IMG_20191227_103348.jpg
    IMG_20191227_103348.jpg
    37,8 KB · Visninger: 103
Last edited:
Ikm imorgen, testet i dag og ser "noe" på g testen! Om det bare er skyggestrek vet jeg ikke... Disse testene er litt dårlige, tok lang tid sist jeg var gravid før de viste tydelig positiv.

Ser nå når jeg lastet opp bilde at det "noe" er så å si borte:banghead::facepalm:
 

Vedlegg

  • IMG_20191227_153649.jpg
    IMG_20191227_153649.jpg
    29 KB · Visninger: 107
IKM er i morgen, søtsuget har enda ikke meldt seg slik det pleier et par dager før tr. Jeg elsker vanligvis sjokolade, men da jeg var gravid sist hadde jeg ikke lyst på det i det hele tatt. Krysser fingrene :nailbiting:
 
8 dpo og fikk en kjempe svake strek. Mye sterkere 9 og 10 dpo :woot:

Hadde blenda på 9 dpo, men hadde ikke tidligtest i hus. Sist var ikke graviditet planlagt, så da testa jeg nok ikke før jeg var noen dager over ikm og da ble jo pinnen positiv før jeg rakk å tisse på den omtrent.
Men kjenner litt på at jeg ikke tør å teste nå, siden den var helt blenda i går.
 
Hadde blenda på 9 dpo, men hadde ikke tidligtest i hus. Sist var ikke graviditet planlagt, så da testa jeg nok ikke før jeg var noen dager over ikm og da ble jo pinnen positiv før jeg rakk å tisse på den omtrent.
Men kjenner litt på at jeg ikke tør å teste nå, siden den var helt blenda i går.

Skjønner deg godt :nailbiting: klarte ikke å la være og hadde ikke trodd å få en strek så tidlig på ikke tidlig test.
 
Ikm imorgen, testet i dag og ser "noe" på g testen! Om det bare er skyggestrek vet jeg ikke... Disse testene er litt dårlige, tok lang tid sist jeg var gravid før de viste tydelig positiv.

Ser nå når jeg lastet opp bilde at det "noe" er så å si borte:banghead::facepalm:
Kan skimte noe ❤️
 
Stikker hodet mitt innom her for jeg er så glad:angelic: Vi har prøvd siden i sommer og jeg bestemte meg for å holde meg unna babyverden denne mnd, samt ikke teste før nært ikm (som er på søndag) fordi jeg ikke orket nok en skuffelse midt i jula. Var 99% sikker på at det ikke hadde gått denne gangen heller, men testet i dag for å slippe å tenke mer på det - og den var positiv! :nailbiting: 12 dpo, termin 9.sept. Tredje og siste barn for oss :D
Hurra! Skal jeg sette deg på gravid? ❤️
 
Stikker hodet mitt innom her for jeg er så glad:angelic: Vi har prøvd siden i sommer og jeg bestemte meg for å holde meg unna babyverden denne mnd, samt ikke teste før nært ikm (som er på søndag) fordi jeg ikke orket nok en skuffelse midt i jula. Var 99% sikker på at det ikke hadde gått denne gangen heller, men testet i dag for å slippe å tenke mer på det - og den var positiv! :nailbiting: 12 dpo, termin 9.sept. Tredje og siste barn for oss :D
Hurra! Skal jeg sette deg på gravid? ❤️

Da må du isåfall legge inn info? Ikke så viktig men hehe. Gratulerer ihvertfall! ❤️ Skrev bare nicket ditt. Ses i september forum!
 
Rebekka_TTA ❤️
A+A+? ❤️
Stjernedama ❤️

Hvordan går det? :happy:
 
Røyk på en digital i morges som viste ikke gravid :smiley-angry017 Det var nett som et slag i trynet. Vet det sjeldent klaffer første pp, og at jeg burde være mer tålmodig. Men jeg har villet dette ganske lenge, så i hodet mitt så føles det ut som om vi har prøvd uendelig lenge allerede.. Jeg får håpe at el var senere enn jeg trodde, og at det bare er for tidlig enda.. :facepalm:
 
Røyk på en digital i morges som viste ikke gravid :smiley-angry017 Det var nett som et slag i trynet. Vet det sjeldent klaffer første pp, og at jeg burde være mer tålmodig. Men jeg har villet dette ganske lenge, så i hodet mitt så føles det ut som om vi har prøvd uendelig lenge allerede.. Jeg får håpe at el var senere enn jeg trodde, og at det bare er for tidlig enda.. :facepalm:

det er fortsatt håp! Jeg hadde helt hvite tester frem til 14 dpo, på en digital en. Det er mye som kan skje!
 
det er fortsatt håp! Jeg hadde helt hvite tester frem til 14 dpo, på en digital en. Det er mye som kan skje!
Gratulerer:Heartred Krysser fortsatt fingrene for at jeg kan bli med i september forumet med dere:nailbiting: Har merket litt endringer i brystene. Areola har blitt litt mørkere, og det var første tegnet forrige gang jeg var gravid!
 
Back
Topp