♥ Baby nr.2 ønskes ♥

#4 FER - 10dp5dt (15 dpo)

Ingen stigning på test så tørr ikke å håpe for mye her enda. Håper på sterkere i morgen. Jeg orker bare ikke teste flere ganger daglig for det gjør meg helt gal og oppslukt i å sammenligne de.

IMG_20191216_064657.jpg
 
Hva er planen med klinikken? Testdag? Blodprøve?
 
Hva er planen med klinikken? Testdag? Blodprøve?
St.Olavs er teite og har satt testdag til 19dpo - altså på fredag. Skal da ringe inn urintest, men om jeg ikke får noe stigning til fredagen så ringer jeg til gyn her på sykehuset og ber om blodprøve. Med min historie så sa han hvertfall sist at de skulle ikke være noe vanskelige på å la meg få det ved svake tester eller blødninger.
 
St.Olavs er teite og har satt testdag til 19dpo - altså på fredag. Skal da ringe inn urintest, men om jeg ikke får noe stigning til fredagen så ringer jeg til gyn her på sykehuset og ber om blodprøve. Med min historie så sa han hvertfall sist at de skulle ikke være noe vanskelige på å la meg få det ved svake tester eller blødninger.
Blodprøve, helst ti så du får se stigning, burde du kunne få ja

St Olavs med sin sene testdag har jeg hørt om før. 19 dpo. As if.

Vel. Du har stek og du har positiv digital så jeg krysser alt jeg har for at denne blir til termin
 
Blodprøve, helst ti så du får se stigning, burde du kunne få ja

St Olavs med sin sene testdag har jeg hørt om før. 19 dpo. As if.

Vel. Du har stek og du har positiv digital så jeg krysser alt jeg har for at denne blir til termin
Synes jeg også!
Tusen takk! Vi må bare holde troen på det! :)
 
Håper for deg ❤️ Gratulerer så mye :)
 
4+2 ❤️

Nå senket skuldrene seg litt! Er fortsatt svært engstelig for at det skal gå galt siden jeg alle de 3 andre gangene har hatt super stigning til uke 5/6 for så å gå galt, men må bare prøve å legge fra meg litt av den angsten. Jeg ER gravid, denne gangen får jeg ekstra progesteron + blodfortynnende og det SKAL gå bra! Så det så! ❤️
Tror jeg dropper daglig testing nå siden det bare stresser meg. Kommer til å ta en på fredag som er på St.Olavs sin testdag og tar kanskje en digital etterhvert for å se 3+, men utover det skal jeg bare ha troen på at nå er jeg gravid og alt er som det skal være ❤️

IMG_20191217_061927.jpg
 
Jul med en fersk liten spire i magen! Det hadde jeg for 12 år siden. Ikke helt like fersk som din, jeg testet positivt 1.12. Tross blødninger både før jul og selve julaften, det sitter en fin 11 åring i stua.
 
Jul med en fersk liten spire i magen! Det hadde jeg for 12 år siden. Ikke helt like fersk som din, jeg testet positivt 1.12. Tross blødninger både før jul og selve julaften, det sitter en fin 11 åring i stua.
Så herlig! Huff, håper jeg ikke får blødninger denne gangen. Hadde det med vesla - og det gikk jo bra, men de 3 andre gangene har det vært et dårlig tegn.
 
❤️❤️❤️❤️
 
Så godt å lese at det går rette veien og at du slapper mer av. :Heartred Skal roe ned testingen jeg også nå. :angelic:
 
Hurra!! Gratulerer så mye :Heartred Godt å kunne senke skuldrene litt :happy:
Ja, men de er ikke senket så lenge av gangen kjenner jeg. Er livredd for at det skal gå galt igjen. Håper jeg klarer å slappe av mer nå etter fredag når jeg skal ha 1 uke julefri :Heartred
 
Så godt å lese at det går rette veien og at du slapper mer av. :Heartred Skal roe ned testingen jeg også nå. :angelic:
Prøver hvertfall, men kjenner det at angsten ligger der hele tiden. Håper jeg får slappet litt mer av nå som julen nærmer seg og jeg skal ha litt fri fra jobb :Heartred
 
Prøver hvertfall, men kjenner det at angsten ligger der hele tiden. Håper jeg får slappet litt mer av nå som julen nærmer seg og jeg skal ha litt fri fra jobb :Heartred

Skjønner godt det. Håper og tror at julefri og alt koselig som hører med i julen hjelper på. :Heartred
 
4+3

Vet jeg sa jeg ikke skulle teste igjen før fredag, men altså.... Se den vakre, sterke streken da ❤️

IMG_20191218_200316.jpg
 
Back
Topp