♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Åh hurra for fine verdier ❤️
 
Så fint med bra stigning! Skjønner at du bekymrer deg fordet, med det du har vært gjennom ❤️ Håper at dere har hatt en fin jul, til tross for at du er bekymret.
Tusen takk ❤️ Julen har heldigvis vært veldig fin og det har vært godt å ha så mye annet å gjøre og tenke på i julen slik at jeg ikke bare har vært fokusert på bekymringen om hvordan dette skal gå. Vi prøver å kose oss så mye som mulig ❤️
 
Åå, kjære deg, så fint å se at du er gravid igjen! Men forstår skepsisen din så godt. Sender deg en god klem og håper TUL blir en god opplevelse ❤️
Tusen takk søte du ❤️ Jeg håper virkelig det! Dagene kan ikke gå raskt nok frem til 14.januar nå! ❤️
 
5+5

Så langt er det alt som tyder på at dette går bra. Morgenkvalmen er overveldende og puppene er så ømme at jeg vurderer å hive BHene i peisen.
Tenk om det faktisk går bra denne gangen? ❤️Klexane er noe herk og jeg ser virkelig ikke ut siden jeg er så full i blåmerker av den, men tar den med glede om det er den som gjør at jeg endelig kan få terminspire ❤️

Måtte ta en siste digital før jeg pakker vekk testene for godt ❤️

IMG_20191227_162647.jpg


Angstnivået er fortsatt høyt, men jeg klarer også å kose meg mye sammen med fine mannen min og vesla vår nå i jula ❤️
 
En stund siden jeg har vært inne, men fy søren så hyggelig å lese :D Gratulerer ;)
 
Tusen takk ❤️ Julen har heldigvis vært veldig fin og det har vært godt å ha så mye annet å gjøre og tenke på i julen slik at jeg ikke bare har vært fokusert på bekymringen om hvordan dette skal gå. Vi prøver å kose oss så mye som mulig ❤️
Så bra ❤️
 
6+5

Alt går tilsynelatende fortsatt bra her fysisk ❤️ Psykisk derimot sliter jeg fortsatt mye med angsten for å miste en 4.gang. Føler meg veldig urolig og redd hver gang jeg kjenner murringer eller kjenner det renner pga progesteron. Springer på do for å sjekke om der er blod hele tiden. Det har rett og slett vært helt fælt og jeg føler meg så psykisk sliten av å være engstelig. Det enorme stresset på jobb gjør ting 100 ganger verre og jeg kjente i dag at nå klarte jeg bare ikke mer, så har i dag vært å fått meg en sykemelding på 2 uker. Får prøve å stresse ned og finne roen litt. Litt over 1 uke igjen til ultralyd ❤️
 
Klem til deg ❤️ Hørtes lurt ut med sykemelding ja! Det med å sjekke etter blod er helt grusomt, jeg har gjort det absolutt hele veien nå, og gjør det fremdeles.. Alt skal gå fint nå ❤️
 
Klem. Sykemelding er nok ikke dumt nå. Og så teller vi dager til ul som skal vise et bankene hjerte og da håper jeg du klarer senke skuldrene. Og at du får god oppfølging videre
 
Stor klem ❤️❤️ Godt du lytter til deg selv og tar ut sykemelding ❤️
 
Klem til deg ❤️ Hørtes lurt ut med sykemelding ja! Det med å sjekke etter blod er helt grusomt, jeg har gjort det absolutt hele veien nå, og gjør det fremdeles.. Alt skal gå fint nå ❤️
Tusen takk ❤️ Helt grusomt ja. Føler det renner og sjekker hele tiden. Panikken er der liksom dagen lang. Jeg håper så inderlig det ❤️
 
Klem. Sykemelding er nok ikke dumt nå. Og så teller vi dager til ul som skal vise et bankene hjerte og da håper jeg du klarer senke skuldrene. Og at du får god oppfølging videre
Tusen takk ❤️ Full nedtelling nå ja. Er så nervøs og redd. Skal der endelig være et bankende hjerte denne gangen liksom? Som jeg håper det, selv om jeg kjenner jeg hele tiden forbereder meg selv på at det ikke er det. Frykten sitter sånn i. Hver gang mannen min omtaler noe om graviditeten eller det kommende barnet frem i tid så svarer jeg automatisk "OM det går bra da...". Tillater liksom ikke meg selv å tro det.
 
Huff stakkars deg ❤️ hørtes veldig lurt ut med sykemelding nå!
Tror det var veldig lurt akkurat nå og glad jeg innser det selv. Får bare håpe tiden til ultralyd går raskt ❤️
 
Stor klem ❤️❤️ Godt du lytter til deg selv og tar ut sykemelding ❤️
Tusen takk ❤️ Er vanligvis ikke så flink til det å lytte til og ta hensyn til meg selv, men er veldig glad jeg gjorde det nå for jeg trengte det virkelig ❤️
 
8+2

Klarer nesten ikke å tro det! I dag har vi vært på ultralyd og endelig fått se et perfekt lite knøtt med bankende hjerte ❤️ Følelsen er ubeskrivelig! Fikk desverre ikke noe bilde, men vi fikk se lille skatten vår og det er jo det viktigste ❤️ Lilleknøtt målte 14 mm og hadde en hjerterytme på 170. Ny ultralyd blir om 4 uker ❤️
 
Back
Topp