♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Wow! For en fantastisk stigning!! :woot:
 
Åhhhhhh ❤️❤️

Gratulerer så mye :)
 
Stayer :D
 
4+5

Ringt inn positiv test til St.Olavs ❤️ Jeg har også hatt en lang prat med gyn her på sykehuset. Han har fulgt meg opp gjennom alle forsøkene og MAene og SA. Blitt satt opp på ultralyd 14.januar (8+2) foreløpig, men kunne se om vi skulle fremskynde den ettersom hvordan jeg har det fremover. Siden jeg er utrolig bekymret, da spesielt nå som er jul, så får jeg ta blodprøve i dag og på mandag for å se om stigningen ser bra ut. Klarer forhåpentligvis å slappe litt mer av i jula da ❤️
Ellers skal jeg ta cyclogest x 3 (2 vaginalt + 1 rektalt) og klexane daglig til uke 12.
Håper denne lille spiren klorer seg godt fast ❤️

IMG_20191220_063254.jpg
 
4+5

Ringt inn positiv test til St.Olavs ❤️ Jeg har også hatt en lang prat med gyn her på sykehuset. Han har fulgt meg opp gjennom alle forsøkene og MAene og SA. Blitt satt opp på ultralyd 14.januar (8+2) foreløpig, men kunne se om vi skulle fremskynde den ettersom hvordan jeg har det fremover. Siden jeg er utrolig bekymret, da spesielt nå som er jul, så får jeg ta blodprøve i dag og på mandag for å se om stigningen ser bra ut. Klarer forhåpentligvis å slappe litt mer av i jula da ❤️
Ellers skal jeg ta cyclogest x 3 (2 vaginalt + 1 rektalt) og klexane daglig til uke 12.
Håper denne lille spiren klorer seg godt fast ❤️

Vis vedlegget 315023
Godt du får god oppfølging, denne skal sitte til termin
 
Hcg i dag var 541. Helt perfekt ❤️
 
Hcg stiger veldig fint så langt. Burde senke skuldrene å nyte julen nå, men må innrømme at jeg sliter veldig med angsten for å miste igjen. De 2 forrige gangene har jo hcg steget til over 4000 og 6000 før det har gått galt, så selv om stigning er bra nå så er jeg så redd for at det skal ende på samme måte...

4+5: 541
5+1: 1683
 
Så fint med bra stigning! Skjønner at du bekymrer deg fordet, med det du har vært gjennom ❤️ Håper at dere har hatt en fin jul, til tross for at du er bekymret.
 
Åå, kjære deg, så fint å se at du er gravid igjen! Men forstår skepsisen din så godt. Sender deg en god klem og håper TUL blir en god opplevelse ❤️
 
Back
Topp