Nyttårsbaby

Snurri

Gift med forumet
Julegavene 2019
Flere her som går for årets nyttårsbaby? Jeg har allerede snakket med hun som har vakt på føden på nyttårsaften og forhørt meg om hvordan de registrerer tidspunkt for fødsel om det nærmer seg midnatt nyttårsaften :hilarious: Planen er klar! Hun som har vakt da var tilfeldigvis jordmor som vi hadde når vi var på omvisning på føden, så hun var helt med :cool:
 
Jeg er med på konkurransen! Vi har tenkt å bestikke jordmor, eller stille klokka på veggen hvis det er den de går etter :p;)
 
Flere her som går for årets nyttårsbaby? Jeg har allerede snakket med hun som har vakt på føden på nyttårsaften og forhørt meg om hvordan de registrerer tidspunkt for fødsel om det nærmer seg midnatt nyttårsaften :hilarious: Planen er klar! Hun som har vakt da var tilfeldigvis jordmor som vi hadde når vi var på omvisning på føden, så hun var helt med :cool:
Hva er planen og hvordan registrer de tidapunkt for fødsel når det nærmer seg midnatt nyttårsaften?

Jeg putter inn en fot eller en hånd (til babyen) inn i musa mi igjen sånn at noe fortsatt er inni meg fram til 00.01 dersom jeg må :hilarious::hilarious:
 
Jeg får be mannen ta ansvar for klokke og ev. bestikkelser. :hilarious:
 
Hva er planen og hvordan registrer de tidapunkt for fødsel når det nærmer seg midnatt nyttårsaften?

Jeg putter inn en fot eller en hånd (til babyen) inn i musa mi igjen sånn at noe fortsatt er inni meg fram til 00.01 dersom jeg må :hilarious::hilarious:
Jeg ser for meg at jeg ligger der, midt i pressrie, og ser på klokka «nei, ikke ennå, to minutter til nå!!!!! Vi holder litt til!!»

Kan ikke avsløre planen min for registrering av tiden :eek: Denne pallplassen skal jeg ha :joyful: Men jeg kan hinte om at den minner litt om planen til Smultring :hilarious:
 
Jeg håper å ha baby i armene før den tid.... men, skal jaggu gjøre alt for å få etter kl 00.00 om det står på det :hilarious:
 
Ser for meg at politiet tropper opp på fødestua for å ta oss i gjerningsøyeblikket :hilarious:
 
Jeg går også for årets nyttårsbarn! Ikke sååå viktig for oss å være nærmest 0000, men å komme over vil vi veldig gjerne. Så når vi var på fødselsforberedende kurs og de snakket om måter å fremskynde fødsel på (bevege seg, gå trapper osv) tenkte vi bare at ok da gjør vi det motsatte. Termin 26. Desember.
 
Jeg går også for årets nyttårsbarn! Ikke sååå viktig for oss å være nærmest 0000, men å komme over vil vi veldig gjerne. Så når vi var på fødselsforberedende kurs og de snakket om måter å fremskynde fødsel på (bevege seg, gå trapper osv) tenkte vi bare at ok da gjør vi det motsatte. Termin 26. Desember.
Samme her! Mannen har hele tiden sagt at det ikke blir noe sex i desember :p
 
Jeg er med. Ikke at det er viktig for meg med nyttårsbaby men heller det at jeg kommer meg over i 2020... termin 31.12 !
 
Da var xuperB og Ønskebarn ute av konkurransen om nyttårsbaby!

Vi konkurrerer videre:
Smultring, Kabakaba, LiteFrø, Kattedama, Craver_vannmelon, Adoria og VilHaEnBabyTil!

Sniker litt ;) moro! Var selv med i konkurransen om nyttårsbarnet for et år siden (med januar termin så håpet jeg litt). Men ble en tidlig julegave her :p
 
Sniker litt ;) moro! Var selv med i konkurransen om nyttårsbarnet for et år siden (med januar termin så håpet jeg litt). Men ble en tidlig julegave her :p
Har ikke hørt om noen i januargruppa er med, hehe, men sjekket konkurrentene der idag. Er hele 5 stk med termin 01.01, så dette blir et tett løp!
 
Har ikke hørt om noen i januargruppa er med, hehe, men sjekket konkurrentene der idag. Er hele 5 stk med termin 01.01, så dette blir et tett løp!

håper igrunn lilleman holder seg inne til over nyttår jeg og! Tidspunkt er ikke viktig, bare han holder seg til 2020, haha! Hadde termin 20.12- og om jeg har forstått riktig er det mest vanlig med igangsettelse etter 11 dager, men helsedirektoratet anbefaler dag 14 over termin.. men kan ikke gjøre mye annet enn å håpe nå! :p
 
Back
Topp